Hoi mama loequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoi pipeloi![]()
Ga jij je es gauw wassen stinkerdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoi mama loe
Nou zegquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga jij je es gauw wassen stinkerd![]()
Absolutely notquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
I'm standing in the shower all wet and soapy does that turn you on?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:13 schreef capibar het volgende:
zucht![]()
ooh, leet manquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Realiseer mij opeens dat het al 13:37 is en ik nog moet ontbijten en douchen...
maar natuurlijk.... vandaag niet, toen die postbode kwam ging ik nog wel expres naar de plee toequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat je me weten wanneer je het hebt ontvangen?
mogen je ouders niet zien dat je een pakketje ontvangt ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
ooh, leet man
[..]
maar natuurlijk.... vandaag niet, toen die postbode kwam ging ik nog wel expres naar de plee toe
ik ben trouwens mijn baan kwijt, dus nu kan ik jullie nóg vaker irriterenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
ga spelletjes spelen, ga werken, ga mensen in onzin pesten, ga mensen in fotografie irriteren
die zijn niet eens thuis :p ..... deze mogen ze wel zien aangezien ik al een hele tijd geen pakketje meer heb ontvangenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:48 schreef Tain het volgende:
[..]
mogen je ouders niet zien dat je een pakketje ontvangt ofzo?
ze zijn niet de enigen die jou niet willen hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik ben trouwens mijn baan kwijt, dus nu kan ik jullie nóg vaker irriteren
Maakte je teveel spelfouten?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
welke baan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
van vakantie ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:20 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben er weer!![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:22 schreef capibar het volgende:
[..]
jammer zeg, wanneer ga je weer weg?
van vakantie ofzo?
in dat geval willen wij vakantie fotos zien in FOT
er is toch niks anders in GAMquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:45 schreef Tain het volgende:
tis meer tegen capibar, de man die alleen maar in gam komt voor het slowchat topic
wat jij wil kun je beter in fot doenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:47 schreef capibar het volgende:
[..]
er is toch niks anders in GAM
ja, behalve dat fanboy gerel in die console topics![]()
Dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:55 schreef mordradead het volgende:
eigenlijk had ik gewoon zin om yoshi's story te spelen maar nu zal het spel morgen wel komendat hoop ik tenminste
ach, vanavond voetbal straks nog zwemmen en er was nog iets intereesants op geloof ik.... nog genoeg te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jeTPG levert ook trouwens nog maar zelden iets in 1 dag lijkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |