Condooms die licht geven in het donkerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:57 schreef pkwarts het volgende:
uitgebreid joh, dat wil je niet geloven!
anyway, raad eens wat er binnen is gekomen gina?
neequote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Condooms die licht geven in het donker![]()
Man mijn boeken hadden ze niet op voorraad in Europa, die moesten dus in Amerika besteld worden, toch had ik ze binnen 2 wekenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee
mijn dvd's
en nog geen spoor van...... juist ja
Succes met werkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:30 schreef -Mzraki- het volgende:
I, Robot is een goede film
Anyway; werk.
Als het goed begrijp dus zijn we de komende dagen gelukkig van je verlostquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef pkwarts het volgende:
vandaag is een goede dag
vandaag is geen dagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef pkwarts het volgende:
vandaag is een goede dag
Laat je me weten wanneer je het hebt ontvangen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:34 schreef mordradead het volgende:
ik wacht ook op de post.... ik krijg nog een pakje van roy
jupquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als het goed begrijp dus zijn we de komende dagen gelukkig van je verlost![]()
Neequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:32 schreef GinaG het volgende:
Roy weet jij in de buurt van het hoofdgebouw(TU) toevallige bakker met lekker gebak die open is op maandagochtend??![]()
Is dat ver vanaf de TUquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee![]()
De lekkerste bakker die ik ken in Delft zit in de stad, tegenover ASA Uitzendburo.
Pkwarts vindt je het erg dat ik jou tips over online bestellen niet aanneemquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:56 schreef pkwarts het volgende:
guess what gina, je kan je taart ook online bestellen
http://www.taart.nl/taart.html
ik hoop alleen voor ze dat ze wat sneller dan proxis zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |