hoeveel wil je er voor geven?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoe duur? (minder legaal heb ik hem al) ashen is trouwens niet echt super vind ik..... multiplayer is wel geinig (je hebt van die muren en als je daar doorheen loopt dan ga je dus naar beneden, wat doe ik constant voor en achte rlopen door de muur
lekker irritant ook)
ik wil een vraagprijs wetenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
hoeveel wil je er voor geven?
waar wou je hem eigenlijk halenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, hij is gewild, ik weet het. Ik meende mij alleen te herinneren dat ze altijd op donderdag bijleverden. :')
FRS, Bart Smit, Dixon en E-Plaza. Allemaal hadden ze hem niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:07 schreef capibar het volgende:
[..]
waar wou je hem eigenlijk halen
heb je city plaza al gecheckt, daar heb je de bart smit, e-plaza, dixons, en nog wat andere winkels die games verkopen.
daar zou je hem toch wel moeten vinden?
moet ik zo even thuis kijken, heb hem vandaag ontvangenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:06 schreef mordradead het volgende:
en het hangt er vanaf of die compleet is enzo natuurlijk
dan bestel je hem gewoon onlinequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
FRS, Bart Smit, Dixon en E-Plaza. Allemaal hadden ze hem niet.
wat moet je er eigenlijk meequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
moet ik zo even thuis kijken, heb hem vandaag ontvangen
gewonnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat moet je er eigenlijk meeheb je symbian telefoon ofzo?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:27 schreef Tain het volgende:
[..]
gewonnen
voor je collectiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:36 schreef Tain het volgende:
wat moet ik met een ngage, heb al een telefoon en ik speel al nooit op mijn gba, dus waarom een ngage erbij...
prijsvragenplaza.nlquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:31 schreef mordradead het volgende:
[..]waar staan al die prijsvragen
ik vind ze nooit
doe jij daar nogsteeds aan mee?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
prijsvragenplaza.nl
inclusief antwoorden
deze pagina heeft een camera dichtheid van 0%quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:30 schreef gieling het volgende:
serieus, ik kijk voor het eerst op deze pagina, en het enige wat ik zie is camera, camera, camera...
Is dit het [fot] slowchat topic ofzo?
zijn sig is trouwens sarcastischquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gieling, in alle posts zijn er 47 posts met 'camera' erin. 42 daarvan zijn uit de sig van Mordradead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |