Hij werkt in een snackbarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
LOOL.
Veel frieten bakken, dan word je wel weer warm.
Bespaar ons de details. Het is te vroeg om nu al over de nek te gaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Altijd na goede sex![]()
Strandpaviljoen, naast ijsjes verkopen aan chickes, wat er vandaag dus helaas niet in zit, moet ik ook wel eens wat patat klaarmaken enzoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij werkt in een snackbar
Relaxed werk? Je kan nu wel lekker uitwaaien.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Strandpaviljoen, naast ijsjes verkopen aan chickes, wat er vandaag dus helaas niet in zit, moet ik ook wel eens wat patat klaarmaken enzo
Of lekker wegwaaienquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Relaxed werk? Je kan nu wel lekker uitwaaien.
Mensen die langer dan 1.65 zijn waaien niet zo makkelijk weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Of lekker wegwaaien![]()
Met het verkeerde pootje uit bed gestaptquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mensen die langer dan 1.65 zijn waaien niet zo makkelijk weg.![]()
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mensen die langer dan 1.65 zijn waaien niet zo makkelijk weg.![]()
Mijn ochtend begint pas goed als ik jouw goede bui verpest.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Met het verkeerde pootje uit bed gestaptChagerijntje
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mijn ochtend begint pas goed als ik jou goede bui verpest.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Heb je al gedouched of zit je flink te meuren daarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
![]()
Dat is mijn mannelijke zweetgeur waar de vrouwtjes op geilen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je al gedouched of zit je flink te meuren daar![]()
Vandaar dat je ook alleen achter de pc zit he, zoveel vrouwtjes geilen erop, hahahahahquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is mijn mannelijke zweetgeur waar de vrouwtjes op geilen.![]()
Het regent niet eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:40 schreef capibar het volgende:
ik net ook weer weer een half uur door dit kutweer gefietst![]()
Nee het waait alleen ongelofelijk hardquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het regent niet eens.
net welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het regent niet eens.
Dat zegt iemand die de hele dag zit te fokken, halo zit te spelen of boeken lees over games...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook alleen achter de pc zit he, zoveel vrouwtjes geilen erop, hahahahah![]()
of zit er iemand onder je buro je oraal te plezieren![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die de hele dag zit te fokken, halo zit te spelen of boeken lees over games...![]()
ja vies he, sharkdoggie heeft een vriendinquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overigens ben IK wel voorzien van een vriend
Thanks for the infoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:42 schreef capibar het volgende:
[..]
ja vies he, sharkdoggie heeft een vriendin![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overigens is mijn vriend voorzien van lekker eten en een schoon huis
nee, ik bedoelde meer, als je die zin van jou naar sharkdoggie zou vertalen zou je er op uitkomen dat hij een vriend zou moeten hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Thanks for the info![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |