quote:Jij bent ziek
Op zondag 26 augustus 2001 13:06 schreef jan112 het volgende:
Ik ben een doorsnee man met een doorsnee vrouw. We hebben een goede relatie ik heb veel behoeftes. Die reageer ik op haar uit maar vaker als ik denk aan sex denk ik aan minderjarigen, en heb ik de behoefte om een kind aan te randen. Ik weet niet hoe het komt maar die behoefte komt telkens opzetten en ik denk dat het binnenkort mischien fout zou kunnen gaan. heb jij dat ook ?? wat vind je er van? deel het maar met mij in dit topic
quote:Ik wil wel even iets bij je komen meedelen, en dat vind je vast niet fijn
Ik ben een doorsnee man met een doorsnee vrouw. We hebben een goede relatie ik heb veel behoeftes. Die reageer ik op haar uit maar vaker als ik denk aan sex denk ik aan minderjarigen, en heb ik de behoefte om een kind aan te randen. Ik weet niet hoe het komt maar die behoefte komt telkens opzetten en ik denk dat het binnenkort mischien fout zou kunnen gaan. heb jij dat ook ?? wat vind je er van? deel het maar met mij in dit topic
Geeft erg veel troep namelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door jan112 op 26-08-2001 13:14]
quote:Heel snel hulp gaan zoeken dus!
en ik denk dat het binnenkort mischien fout zou kunnen gaan.
gefeliciteerd ! je bent het geworden
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 13:16 schreef defender het volgende:
ik fantaseer op het moment erover om iemand met een hele grote stalen buis te verkrachten, ik denk hierbij aan een "standaard man"gefeliciteerd ! je bent het geworden
[Dit bericht is gewijzigd door Passione op 26-08-2001 13:19]
[Dit bericht is gewijzigd door jan112 op 26-08-2001 13:23]
Mocht dit nog niet voldoende zijn, dan is euthanasie wellicht de meest realistische optie. Indien afgewezen in het reguliere kanaal (op medische danwel ethische gronden) is een aanvraag in dit topic te overwegen. Deze zal dan - gezien de aard van de ziekte - zeker gehonoreerd worden.
[Dit bericht is gewijzigd door PhatRabbit op 26-08-2001 13:40]
quote:preventief ruimen..
[edit] Bij nader inzien: S.V.P. helemaal verwijderen! [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 26-08-2001 13:26]
niw, ik zou wel hulp zoeken, want ook al heb je die drang, het is iets wat je niet mag doen en waar je zelf alleen last van kunt hebben....
quote:Fantaseren dat kan niemand tegenhouden, hoe ziek de fantasie ook is (en die van jou is knap ziek).
Op zondag 26 augustus 2001 13:18 schreef jan112 het volgende:
Ja ik heb een buurjongetje van 7 jaar en ik fantaseer vaker over hem. Ja ik kan er ook nix aan doen maar dat komt gewoon vaker bij me op.
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 13:25 schreef Maeghan het volgende:
wat zit iedereen nou te mekkeren? ben je tegenwoordig al fout als je een behoefte hebt? laat liever merken dat je het goed vindt dat ie nog niet aan de behoefte toegegeven heeft!niw, ik zou wel hulp zoeken, want ook al heb je die drang, het is iets wat je niet mag doen en waar je zelf alleen last van kunt hebben....
quote:idd, geef liever reacties waar hij wat mee kan doen dan gelijk te lopen "hypen".
Op zondag 26 augustus 2001 13:25 schreef Maeghan het volgende:
wat zit iedereen nou te mekkeren? ben je tegenwoordig al fout als je een behoefte hebt? laat liever merken dat je het goed vindt dat ie nog niet aan de behoefte toegegeven heeft!niw, ik zou wel hulp zoeken, want ook al heb je die drang, het is iets wat je niet mag doen en waar je zelf alleen last van kunt hebben....
Jan112: Praat is met een psycholoog ofzow, hebben een geheimhoudings plicht en er valt best wel wat aan te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |