Ligt eraan of we aan babysit kunnen komen, en wat de gemiddelde leeftijd is van de andere Fokkers.
Als er alleen maar jongeren onder de 25 jaar komen, dan voel ik me daar niet echt bij thuis.
quote:Deze fokster is 30
Op zaterdag 23 februari 2002 13:49 schreef Gia het volgende:
Noteer Monty en mij maar voor een misschien.Ligt eraan of we aan babysit kunnen komen, en wat de gemiddelde leeftijd is van de andere Fokkers.
Als er alleen maar jongeren onder de 25 jaar komen, dan voel ik me daar niet echt bij thuis.
quote:Ja ik misschien ook wel....
Op zondag 24 februari 2002 14:29 schreef Viperdesign het volgende:
Count me in
maar Fon moet ook komen want die moet in nog onder de tafel zuipen
DATUM: 13 of 20 april, 6/7 april valt af i.v.m. examens.
PLAN: We zijn bezig met het bedenken van een middagprogramma, 's avonds eten (waarschijnlijk bij Le Connaisseur op de Kleine Berg, goed eten en niet duur). Daarna richting Markt en/of Stratumseind.
FEESTCOMMISSIE: _Mal_, CraZaay, Thurminator
zeker:
_Mal_
CraZaay
Hrun
SleaZy-E
Thurminator
Troela
Viperdesign
misschien:
Bierie
blieblie
defender
elgringo
febster
FoN
gia
monty
WIE MAG IK NOG MEER NOTEREN en welke datum van de twee prefereer je?
[Dit bericht is gewijzigd door CraZaay op 25-02-2002 00:40]
quote:idd, maar dat moet lukken
Op zondag 24 februari 2002 14:43 schreef elgringo het volgende:[..]
Ja ik misschien ook wel....
maar Fon moet ook komen want die moet in nog onder de tafel zuipen
quote:Als ik kom, 13 april, dan.
Op zondag 24 februari 2002 14:52 schreef CraZaay het volgende:
Om het duidelijk te houden:DATUM: 13 of 20 april, 6/7 april valt af i.v.m. examens.
PLAN: We zijn bezig met het bedenken van een middagprogramma, 's avonds eten (waarschijnlijk bij Le Connaisseur op de Kleine Berg, goed eten en niet duur). Daarna richting Markt en/of Stratumseind.
zeker:
_Mal_
CraZaay
Hrun
SleaZy-E
Thurminator
Troela
Viperdesignmisschien:
Bierie
blieblie
defender
elgringo
FoN
gia
montyWIE MAG IK NOG MEER NOTEREN en welke datum van de twee prefereer je?
(keep in mind, ben in het begin meestal niet zo spraakzaam
)
quote:Hmm noteer mij dan ook maar als misschien want ik zal blieblie dan wel geestelijk moeten ondersteunen
Op zondag 24 februari 2002 21:24 schreef blieblie het volgende:[..]
Als ik kom, 13 april, dan.
Ben wel benieuwd naar die meetings.....(keep in mind, ben in het begin meestal niet zo spraakzaam
)
quote:Hoe was het feestje in kampen eigenlijk?
Op zondag 24 februari 2002 20:40 schreef Viperdesign het volgende:[..]
idd, maar dat moet lukken
quote:He thnx CraZaay dat je ff alles bijgehouden hebt!!
Op zondag 24 februari 2002 14:52 schreef CraZaay het volgende:
Om het duidelijk te houden:DATUM: 13 of 20 april, 6/7 april valt af i.v.m. examens.
zeker:
_Mal_
CraZaay
Hrun
SleaZy-E
Thurminator
Troela
Viperdesignmisschien:
Bierie
blieblie
defender
elgringo
febster
FoN
gia
montyWIE MAG IK NOG MEER NOTEREN en welke datum van de twee prefereer je?
Mij maakt 't niet uit welke datum jullie prikken, ik ben er iig!!
quote:*uit Nuenen (15 min fietsen van eindhoven & 4 km van eindhoven, dus 16km/u gemiddeld) komt..
Op vrijdag 22 februari 2002 22:10 schreef thurminator het volgende:
We weten alleen nog niet wat we 's middags willen doen, dus als je ideeen hebt, post ze hier!!
Eindhovenaren... ideeen?
uhm. s'middags? LaserQuest op stratumseind voor 17.50 (guldens) kun je 20 minuten laseschieten volgens mij. Verder is er poolen op 1 minuut afstand van het station! dus dat zijn mogelijke dingen die je kan doen
LaserQuest is inderdaad leuk (dachten wij natuurlijk ook al aan
) en is een optie. We hebben echter het liefste iets waaraan rolstoelers ook mee kunnen doen.
quote:uhm met rolstoel weet ik het niet.. wel kun je bij hezemans indoor karten dat is ook wel super stoer (is alleen iets verder van t station) midget golf kan ook (is alweer iets dichterbij, 15 minuten lopen of zo vanaf t station)
Op Tuesday 26 February 2002 15:59 schreef CraZaay het volgende:
Poolen vind ik een beetje afgezaagd na UtrechtLaserQuest is inderdaad leuk (dachten wij natuurlijk ook al aan
) en is een optie. We hebben echter het liefste iets waaraan rolstoelers ook mee kunnen doen.
want ben 19 april jarig
dus...
hint hint
quote:Oeh Hezemans is wel oppervettt!!
Op Wednesday 27 February 2002 11:58 schreef kwanten het volgende:[..]
uhm met rolstoel weet ik het niet.. wel kun je bij hezemans indoor karten dat is ook wel super stoer (is alleen iets verder van t station) midget golf kan ook (is alweer iets dichterbij, 15 minuten lopen of zo vanaf t station)
Ik vote voor Hezemans
quote:What the hell is een communicantje??
Op Wednesday 27 February 2002 13:05 schreef Gia het volgende:
Voorkeur voor 20 april.De 14de hebben we een communicantje, dus liever niet de 13de.
quote:Dat is iets katholieks. Je bent dan een jaar of 7 en je kunt alleen je communie doen als je gedoopt bent.
Op Wednesday 27 February 2002 15:45 schreef blieblie het volgende:[..]
What the hell is een communicantje??
quote:Ah d8 wel aan iets kerkelijks, maar d8; "zalt maar nie vragen." Kon een heel domme opmerking zijn
Op Wednesday 27 February 2002 16:01 schreef YPPY het volgende:[..]
Dat is iets katholieks. Je bent dan een jaar of 7 en je kunt alleen je communie doen als je gedoopt bent.
Maar wat moet je dan met dat communicantje?
quote:Meestal is het zo dat de hele familie bij je over de vloer komt om je daarmee te feliciteren
Op woensdag 27 februari 2002 21:29 schreef blieblie het volgende:[..]
Ah d8 wel aan iets kerkelijks, maar d8; "zalt maar nie vragen." Kon een heel domme opmerking zijn
Maar wat moet je dan met dat communicantje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |