Door het blik heen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef p-etr-a het volgende:
Misschien is het wel verdampt door de hitte!
Ik vind het maar raar in ieder geval.
lol dan zou het blikje zo'n 6x of 8x groter moeten zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:50 schreef gfree het volgende:
Er zit nog evenveel in, alleen het blikje is door de warmte uit gaan zetten, en is nu groter.
Als ik em openmaak ontploftie vastquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:18 schreef Skv het volgende:
Heel vreemd..
heb hier een blikje staan dit houdbaar was tot 1999, van first choice.
Lijkt daar ook wel of er bijna niks meer inzit..
btw, dit blikje is nog 2 maanden houdbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:18 schreef Skv het volgende:
Heel vreemd..
heb hier een blikje staan dit houdbaar was tot 1999, van first choice.
Lijkt daar ook wel of er bijna niks meer inzit..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1 olie lamp waar mn broertje spiritus in had gedaan ipv lampen olie
ik heb zoiets ook nog nooit gezien... echt heeel wazig.... alsie nou lek was ofzo dan zou het blikje moeten plakken... maar dr zit echt bijna niks in en op deuken na is et blikje intakt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:37 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben een coca cola verzamelaar (volle blikjes) ik heb nog blikjes van Coca Cola uit 1989 helemaal dicht zitten en die zitten nog wel vol.
Van de ongeveer 150 dichte blikjes uit bijna de hele wereld zijn er denk de afgelopen 15 jaar ongeveer 6 opengesprongen aan de onderkant. De rest zit nog helemaal dicht.
![]()
Ik zou dus gaan verhuizen he, als bij mij in huis vanalles spontaan gaat ontbranden/ontploffenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik em openmaak ontploftie vast
lijstje van wat hier in huis al is is ontploft:
1 flesje bier
1 DVD speler (electronica)
1 cdrom speler (CD) stukjes lagen aan de andere kant van de kamer...
1 olie lamp waar mn broertje spiritus in had gedaan ipv lampen olie
1 strijkbout (we keken een griezelfilm over mensen die spontaan ontbrande: plots kwam er een meter hoge steekvlam uit de achterkant van de strijkbout)
1 cola blikje
1 mixer (klapte vorige week)
en dr waren er nog een paar maar die weet ik niet meer...
nope want ik kan er niet in knijpenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:49 schreef Bluurgh het volgende:
heeft je broertje niet gewoon met een naald erin geprikt op een niet opvallende plek en alle cola eruit laten lopen?
het blikje staat niet strakker dan normaal, en het klotst nog wel, maar alsof er maar een bodempje inzit..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat het is gaan uitzetten en dat het nu zo straks staat als het kan.
Waar door er niks meer klotst.
Of is het gewicht ook minder zwaar en staat hij niet strak?
hoeveel weegt 't?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
het blikje staat niet strakker dan normaal, en het klotst nog wel, maar alsof er maar een bodempje inzit..
(nog) niet gewogen, maar zeker minder dan normaal..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hoeveel weegt 't?
wat ook zou kunnen is dat de cola zo stroperig is dat ie gewoon aan de bodem is vastgekoekt en 1massa is geworden en een paar rest delen uit de cola (water en nog wat zooi) is overgebleven en dat hoor je klotsen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maar dan hoor je et niet klotsen als je schud
volgens mn vriendin (littledrummergirl) doet de cola er langer over voordat'ie klotst, dus issie waarschijnlijk stroperiger....
volgens mij klotstie op normale snelheid
Lol is het niet gaan schimmelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
het blikje staat niet strakker dan normaal, en het klotst nog wel, maar alsof er maar een bodempje inzit..
in een blikje?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lol is het niet gaan schimmelen.
dat zou kunnen, maar dan zou de cola niet door het hele blikje klotsen....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:04 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
wat ook zou kunnen is dat de cola zo stroperig is dat ie gewoon aan de bodem is vastgekoekt en 1massa is geworden en een paar rest delen uit de cola (water en nog wat zooi) is overgebleven en dat hoor je klotsen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |