quote:Favoriete drankje: pisang en r0de w0dka.... l0vley....
Meest sexy person(en): uhmz....Te veel om op te gaan n0emen.... (wete ze zelluf wel)
"Ik zit klaar skatje!"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:01 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gife me sum room
je krijgt er wat mee, en dan gaanze vreemd en dan geven ze jouw de schuldquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:24 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies even oud als mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I love breezersletjes!!
Deze is lkkr........ zij is spaans geloof ikquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:24 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies even oud als mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I love breezersletjes!!
Een beetje pronken met mijn verovering!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:04 schreef woeeiiii het volgende:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:07 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel breezahs heb ik op .
tevens eerste BrEeZaH chick gek gemaakt
voor haar msn zie cu2 hier beneden
http://www.cu2.nl/Miss-Hot13
Dat is niet dezelfde persoon
OMG, wat een rot-kopquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:01 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gife me sum room
Dan steek je ze toch in de fik,....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
je krijgt er wat mee, en dan gaanze vreemd en dan geven ze jouw de schuld
er staat ook niet dat ik dat heb gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:11 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Een beetje pronken met mijn verovering!![]()
Ik heb haar dat laten doen en niemand anders
lelijk!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:01 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gife me sum room
kijk mij! ik heb een "VON DUTCH" truitje... en een EVISU truitje! EXTRA groot in beeld!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:24 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies even oud als mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I love breezersletjes!!
die laatste foto dat GEDROCHT rechts, gat-ver-damme IWUUeLLlllquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:07 schreef j.chirac het volgende:
https://www.hml.nl/foto-reportages/HMLcat15_4.jpg
Ons schoolfeest anderhalf jaar geleden ofzo...ik schaam me![]()
De rechter is inmiddels van school gestuurd.
https://www.hml.nl/foto-reportages/HMLcat10_27.jpg
Beschamend...
Het Haags Montessori Lyceum is niet meer wat het geweest is...
Alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:45 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die zijn S0 Sw33ty !quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:54 schreef Party_P het volgende:
wat hebben die wijven (ja wijven zijn het) met aapiejs
Import BrEeZaH, wat een geweldig topic ditquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:45 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou bedankt zeg (veel gescheld)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:45 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |