Bij de BPquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Binnenkort solli gesprek bij de BPIk moet iets
Dat was ik inderdaad van plan jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bij de BP
Krijg je echt superveel Freebees. Bij elke klant die er geen hoeft je eigen pas erlangs.![]()
Been there done that
Ga je toch fulltime werken , je suckt toch in lerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog antwoord krijgen van de Lukas Klamer trouwens, en de Makro van Kepler heeft geen part-timers nodig op dit moment
Ik ga dus niet naar Tiestoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:22 schreef -Struikrover- het volgende:
*Tiesto loeihard op heeft staan*
*Op en neer spring*
Komende zaterdag weer
Mysteryland
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:21 schreef O-Ren het volgende:
Ik ga vanavond de staatslotreij winnen. Ik voel het!![]()
Moet je helemaal zelf weten, Ikke en blondie gaan naar Tiestoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga dus niet naar TiestoWordt veel te druk, en Cor Fijneman draait tegelijk. Die is nog net wat toffer
IEDEREEN gaat naar Tiesto. Dat is precies mijn punt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten, Ikke en blondie gaan naar Tiesto![]()
ze zochten nog een toiletjuffrouw bij de McDonalds in Delftquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan jaMaar goed, eerst aangenomen worden
Ik moet nog antwoord krijgen van de Lukas Klamer trouwens, en de Makro van Kepler heeft geen part-timers nodig op dit moment
Als ik ergens aangenomen wordt kan ik mee naar Canada, anders niet
Hoi wijfiequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan kunnen we volgend jaar gereden worden naar Frankrijk
Gijs het is daar zo groot, je staat altijd goed, je kunt het altijd goed zien en je staat nooit tegen elkaar aan te duwen, behalve bij een paar tenten maar Tiesto is mainstage dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IEDEREEN gaat naar Tiesto. Dat is precies mijn punt.
Nieuw Zeeland moet in december vanwege het seizoen en dan wil Roy niet vanwege de tentamens in januariquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ze zochten nog een toiletjuffrouw bij de McDonalds in Delft![]()
en nu is het canada![]()
tis elke dag weer anders
Bovendien is NZ nog eens 500 euro duurder. Dikke kans dat ik niet naar Canada ga als ik naar de E3 kan in mei. En dat zit er zeker inquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland moet in december vanwege het seizoen en dan wil Roy niet vanwege de tentamens in januari
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs het is daar zo groot, je staat altijd goed, je kunt het altijd goed zien en je staat nooit tegen elkaar aan te duwen, behalve bij een paar tenten maar Tiesto is mainstage dus
gewoon allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bovendien is NZ nog eens 500 euro duurder. Dikke kans dat ik niet naar Canada ga als ik naar de E3 kan in mei. En dat zit er zeker in
Cor Fijneman heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga dus niet naar TiestoWordt veel te druk, en Cor Fijneman draait tegelijk. Die is nog net wat toffer
E3 is een 5 dagen LA, hoe duur zou dat zijn? Miss_Bleu gaat ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:34 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon allebei
ga jij eens strijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:28 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoi wijfie![]()
Ja dat zou effies lekker zijn![]()
ik hoop dat ik WAT win![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:34 schreef SailingAce het volgende:
In de brand gestoken
2x
Wat ben je toch moeilijk zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bovendien is NZ nog eens 500 euro duurder. Dikke kans dat ik niet naar Canada ga als ik naar de E3 kan in mei. En dat zit er zeker in
ja niet normaal... 16 jaar ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:34 schreef SailingAce het volgende:
In de brand gestoken
2x
En zijn naam in haar borst gekerfd. Ziek.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:34 schreef SailingAce het volgende:
In de brand gestoken
2x
Ze is er gewoon zeker van dat ze wat wint vanavond. Kan ze jou in dienst nemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga jij eens strijken![]()
Wat een toevalquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat grappig! Wij zijn ook van plan komende zomer naar West-Canada te gaan! Ik heb al wat folders opgevraagd! O.a hier: http://www.specialtraffic.nl/Brochure.asp?brochure_id=2
Dat je nog met hem gaat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat ben je toch moeilijk zegPas je eigen eens een keer aan een ander aan
Gijs, ik wil best mee naar Canada, maar i heb gewoon niet zoveel geld als jullie. En als ik naar de E3 kan is dat ECHT een kans die ik moet pakken. Heeft niets met aanpassen te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat ben je toch moeilijk zegPas je eigen eens een keer aan een ander aan
en voor 5 dagen LA moet je wel 1000 euro rekenen, incl vlucht/eten/verblijfquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
E3 is een 5 dagen LA, hoe duur zou dat zijn? Miss_Bleu gaat ook![]()
Voor Canada wil ik 2500 euro sparenDat moet genoeg zijn toch.
Ga je zaterdag mee gijs, der zijn nog kaartjes geloof ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Cor Fijneman heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
gisteren die live set die ik van jou heb gekregen
met mijn avonddienst keeeeihard aangezet hier
![]()
Jullie mogen wel met me mee naar Zuid-Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:28 schreef O-Ren het volgende:
Hoi wijfie![]()
Ja dat zou effies lekker zijn![]()
Das wel veel hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
en voor 5 dagen LA moet je wel 1000 euro rekenen, incl vlucht/eten/verblijf
Dat zekerquote:we moeten eerst maar eens beslissen waar we heen gaan![]()
maar dat is ook mijn budget
ik hoop de komende 30 jaar weinig tot niks omdat tie dan in de gevangenis zitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:36 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja niet normaal... 16 jaar ookwat komt er terecht van dat kereltje
Please Gijs.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat een toeval![]()
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight![]()
Nee maar we gaat niet naar NZ omdat dat gewoon niet gaat voor jouw en dan zou je Canada daarna afzeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik wil best mee naar Canada, maar i heb gewoon niet zoveel geld als jullie. En als ik naar de E3 kan is dat ECHT een kans die ik moet pakken. Heeft niets met aanpassen te maken.
Ik kan dat ook tegen jullie zeggen, pas je aan aan mij, en we gaan 3 weken naar Zeeland
Huisman heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ze is er gewoon zeker van dat ze wat wint vanavond. Kan ze jou in dienst nemen
Oh nee dat ben je al![]()
dat is zekers heel duurquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das wel veel heToch maar eens over nadenken
[..]
Hij gaat vast niet terug naar zijn eigen land.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:36 schreef Nadientje het volgende:
ja niet normaal... 16 jaar ookwat komt er terecht van dat kereltje
Joh, ga lekker naar NZquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee maar we gaat niet naar NZ omdat dat gewoon niet gaat voor jouw en dan zou je Canada daarna afzeggen
![]()
![]()
dat is duur man, maar wel lekker makkelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Please Gijs.Dat postte ik al toen jullie het nog over NZ hadden.
Jullie gaan zeker weer georganiseerd?
quote:Een zestienjarige jongen uit Leeuwarden heeft vorige week zijn even oude ex-vriendin tot tweemaal toe in brand gestoken. Als reden gaf hij op dat ze had gezoend met een andere jongen tijdens haar zomervakantie. Het meisje ligt met ernstige brandwonden in het brandwondencentrum van Groningen. Haar wacht een aantal zware operaties.
De dader, een jongen van Iraaks-Koerdische afkomst, zit sinds donderdag vast en is inmiddels voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Het drama voltrok zich vorige week maandag, toen de jongen hoorde van de vakantieliefde van zijn ex. Hij nodigde haar uit in de woning van zijn pleegouders in de Leeuwardense wijk Nijlan. Daar zette hij haar op een stoel, haar gezicht gericht op een computerbeeldscherm waarop een tekst stondvan de strekking: "Je bent er geweest". Met een mes kraste hij zijn naam in haar borst. Van haar nek tot de onderkant van haar buik overgoot hij haar met terpentine. Hierop stak hij haar in brand.
Daarna doofde hij de vlammen. Hij begoot haar lichaam weer met terpentine en zette haar andermaal in vlammen. Daarna zette hij het meisje onder de douche en bracht haar naar zijn vorige ex-vriendin in Marssum, die pas de volgende dag een ambulance belde.
De verdachte staat bekend als extreem bezitterig en gewelddadig. Tijdens de relatie, die zo'n vier maanden duurde, verbood hij zijn vriendin omgang met anderen. Ook had hij haar al eens geprobeerd te wurgen met een fietsketting. "Als je vreemdgaat, steek ik je in brand" had hij haar meermalen voorgehouden.
Voordat het meisje naar haar vakantiebestemming vertrok, had ze al geprobeerd de relatie te beeindigen. Zolang die duurde manipuleerde hij haar en wist hij haar telkens weer op te zoeken.
De jongen kijkt aan tegen opsluiting in een jeugdinrichting ("jeugd-tbs"), misschien wel tot zijn 23ste. In advocatenkringen wordt er rekening mee gehouden dat op de jongen volwassenenrecht zal worden toegepast.
We huren ws een 6 pers camper en gaan zelf rijden. Hoorde dat daar een overvloed aan campings is dus plaatsen hoef je ws niet vast te leggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Please Gijs.Dat postte ik al toen jullie het nog over NZ hadden.
Jullie gaan zeker weer georganiseerd?
rrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggghhhhhhhhhhhhhttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop de komende 30 jaar weinig tot niks omdat tie dan in de gevangenis zit
Ik haat groepsreizen. Er zit altijd wel één echtpaar tussen waar ik me vreselijk aan erger. En ik vind het zo’n zeik dat alles van tevoren al geregeld is, de route, hoe lang je ergens blijft, etc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:42 schreef kepler het volgende:
dat is duur man, maar wel lekker makkelijk
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:42 schreef Nadientje het volgende:
[..]
quote:De dader, een jongen van Iraaks-Koerdische afkomst
Hangt ervan af welke maanden je gaat. De maanden juli en augustus zijn het drukst. Wij gaan waarschijnlijk de laatste week van augustus tot halverwege september.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
We huren ws een 6 pers camper en gaan zelf rijden. Hoorde dat daar een overvloed aan campings is dus plaatsen hoef je ws niet vast te leggen![]()
was bij ons ook, alleen was dat de reisleidingquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haat groepsreizen. Er zit altijd wel één echtpaar tussen waar ik me vreselijk aan erger. En ik vind het zo’n zeik dat alles van tevoren al geregeld is, de route, hoe lang je ergens blijft, etc.
als ze die allochtonen es allemaal ons land uit zouden stampen dan zouden er veel minder doden en ongevallen zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
![]()
en dan zeggen ze dat je niet mag generaliseren
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Hij gaat vast niet terug naar zijn eigen land.![]()
Goh…quote:De dader, een jongen van Iraaks-Koerdische afkomst
Ik heb het nog nooit gedaan. Maar als je naar Canada gaat lijkt het me echt de mooiste manier om van de natuur te genieten. En trouwens, die campers zijn best luxe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:46 schreef Nadientje het volgende:
ik haat kamperen![]()
doe mij maar een hotel waar alles voor je wordt gedaan![]()
sorry ik klink echt vreselijk verwend zo maar kamperen is echt niks voor mij
Maar het was een heeeeeeerlijke vakantie he. Samen met m`n motorvakantie in England/Wales de mooiste ooitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:47 schreef kepler het volgende:
[..]
was bij ons ook, alleen was dat de reisleiding![]()
Ja dom toch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En zijn naam in haar borst gekerfd. Ziek.
klinkt raar uit de mond van een neger maarre:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:47 schreef Nadientje het volgende:
[..]
als ze die allochtonen es allemaal ons land uit zouden stampen dan zouden er veel minder doden en ongevallen zijnmaar neeeeeee wij zijn een gastvrij land...
![]()
een goede camper is gewoon een hotelkamer, met douche en wc. WIj hadden zelfs een bad in de camper in de USAquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Maar als je naar Canada gaat lijkt het me echt de mooiste manier om van de natuur te genieten. En trouwens, die campers zijn best luxe.
nee volges mij was ze in brand gestoken en gedoofd en daarna had ie het weer gedaan, ze is niet teruggekomen ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja dom toch!
Ze word in de brand gestoken, gaat later weer terug om verhaal te halen.. (Zou ik al niet gedaan hebben, zeker niet alleen) en dan word ze weerrr in de brand gestoken.
Zo dom!!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar het was een heeeeeeerlijke vakantie he. Samen met m`n motorvakantie in England/Wales de mooiste ooit![]()
Hoop dat canada de bestemming die we nog gaan kiezen ook zo gaaf word
? Dat staat op nu.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee volges mij was ze in brand gestoken en gedoofd en daarna had ie het weer gedaan, ze is niet teruggekomen ofzo
RACIST!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:47 schreef Nadientje het volgende:
als ze die allochtonen es allemaal ons land uit zouden stampen dan zouden er veel minder doden en ongevallen zijnmaar neeeeeee wij zijn een gastvrij land...
![]()
Rij maar achter ons aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoop dat canada ook zo gaaf word
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:55 schreef Nadientje het volgende:
gister ook weer op het werk, die mensen menen echt dat ze alles kunnen doen... ze staan al bekend bij onze zaak en iedere keer weer, bestellen ze voor 6 man en naderhand alles weer veranderen en das echt vervelend, meisje deed gewoon 10 minuten voordat ze wist wat ze wilden hebben.... komt dat meisje erna naar me toe vraagt ze: die mensen willen een ballon mag dat? ik zeg nee die zijn op![]()
![]()
topmanager ben ik
generaliseren heeeeeeeeerschtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:57 schreef SailingAce het volgende:
Ze weten inderdaad het bloed onder je nagels vandaan te halen.. maar je hoort de wereld er wel over. 9-11 waren ook Marokkanen bij betrokken, en als er wat gebeurt zijn het weer mannen van " Noord Afrikaanse" afkomst.. ja MAROKKANEN dus! Ze maken het er zelf naar dat Marokkaan een scheldwoord word. Ik zou me werkelijk kapot schamen als ik er 1 was.
Of Rotterdamquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb tegenwoordig AT5. Er hoeft maar iets in Islamsterdam te gebeuren of het is iemand met een Mediterraans uiterlijk of een getinte huidskleur.
Ze zijn allemaal door en door slecht.. zit in hun genen of zo.. hoe gestudeerd ze ook zijn. Het sluimert onderhuids.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
generaliseren heeeeeeeeerscht![]()
maar ze maken het er zelf naar dus......
Marrotterdam bedoel je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:00 schreef SailingAce het volgende:
Of Rotterdamwat dat betreft.
Ja.. waarom plegen Nederlanders dan niet zoveel misdaad als het zo goed als ongestraft is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:03 schreef Nadientje het volgende:
ze mogen in hun eigen land gewoon niks en hier krijgen ze gewoon teveel vrijheid...tsja wat rkijg je hier ook voor een moord, niks toch
belachelijk ook
ik vind 6 jaar niet niks hoor..... das toch een perfecte straf als je iemand anders van het leven berooftquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:03 schreef Nadientje het volgende:
ze mogen in hun eigen land gewoon niks en hier krijgen ze gewoon teveel vrijheid...tsja wat rkijg je hier ook voor een moord, niks toch
belachelijk ook
Ze komen allemaal uit het Rifgebergte en andere achterlijke gebieden waar ze nog in de Middeleeuwen leven. En dan komen ze hier, veel welvaart, alles mag en kan en ze hoeven er niet voor te werken. Geen wonder dat die gasten doorslaan. Wat dat betreft vind ik het wel begrijpelijk dat ze zich zo gedragen. Keihard aanpakken dat tuig! En die linkse politici die alles maar goedpraten met hun wollige lulkoek tegen een muur zetten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:03 schreef Nadientje het volgende:
belachelijk ook
Berbersquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze komen allemaal uit het Rifgebergte en andere achterlijke gebieden waar ze nog in de Middeleeuwen leven. En dan komen ze hier, veel welvaart, alles mag en kan en ze hoeven er niet voor te werken. Geen wonder dat die gasten doorslaan. Wat dat betreft vind ik het wel begrijpelijk dat ze zich zo gedragen. Keihard aanpakken dat tuig! En die linkse politici die alles maar goedpraten met hun wollige lulkoek tegen een muur zetten.
Aftrek van voorarrest, goedgedrag en 1/3 van je straf wordt toch kwijtgescholden. Dus ben een beetje geluk staat zo’n rat weer op straat voordat de rouwkransen verwelkt zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
ik vind 6 jaar niet niks hoor..... das toch een perfecte straf als je iemand anders van het leven berooftgewoon 6 jaar zitten TBSje erbij heeeeeeeeeeeeeeerlijk..... en daarna weer lekker verder met je leven
![]()
Jij moet weer eens flink door mij genomen worden... ff die frustratie eruit baffen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind 6 jaar niet niks hoor..... das toch een perfecte straf als je iemand anders van het leven berooftgewoon 6 jaar zitten TBSje erbij heeeeeeeeeeeeeeerlijk..... en daarna weer lekker verder met je leven
![]()
Ik doe mee. Maar jij kan beter rijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:08 schreef SailingAce het volgende:
Voer een soepele wapenwet in.. knal ze wel overhoop. Weet zo een paar hoeken voor een driveby hit!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:08 schreef SailingAce het volgende:
Voer een soepele wapenwet in.. knal ze wel overhoop. Weet zo een paar hoeken voor een driveby hit!
Dinequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:09 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
Berbers![]()
quote:Amerika, Amerika
Van mensen die er verstand van hebben krijg ik vaak te horen dat Amerikanen 'oppervlakkig' zijn. Amerikanen halen bijvoorbeeld Amsterdam en Kopenhagen door elkaar en denken dat wij onze vingers in de dijken stoppen. Als ik dan vraag of zìj, de zich noemende intellectuelen die met veel dédain op Joe Sixpack neerzien, de hoofdstad van - bijvoorbeeld - de staat Iowa kennen (Des Moines), komt er meestal geen antwoord en een glimlach alsof ik een mongool ben; mijn natuurlijke oppervlakkigheid zorgt altijd voor bitse momenten.
Het is verbazend om te zien hoe graag Europeanen zich afzetten tegen het lichtend baken in een steeds duisterder wordende wereld, de Verenigde Staten van Amerika, die in de waarneming van de meeste Deskundigen in de krant of op tv voornamelijk bevolkt worden door hamburger vretende, in de God van Bush gelovende domkoppen. Hoe zou dat toch komen?
Ik vermoed dat het anti-Amerikanisme van nu vergeleken moet worden met het virulente antisemitisme dat in de jaren dertig zo in de mode was. Bewijzen kan je zo'n bewering niet, maar als ik me de gretigheid herinner waarmee in de jaren '80 al tijdens de zogeheten Vredesdemonstraties honderdduizenden de straat op gingen om voor eenzijdige ontwapening en vooral ook tégen Amerika te loeien en te stampvoeten, sijpelt de geur door van een collectieve haat. Amerika voorkwam dat Hitler Europa kon verenigen in het Duizendjarige Rijk, Amerika won de Koude Oorlog ook voor ons, mààr... Amerika moet z'n grote waffel houden. Wij bijten liever in de hand die ons beschermt, mèt behoud van de Amerikaanse atoomparaplu als het er echt op aan zou komen, natuurlijk.
Bernard Lewis is de islamdeskundige die destijds de revolutie van Khomeini in Iran voorspelde; uiteraard werd hij niet geloofd. Hij is nu vierennegentig en voorspelt dat Europa over een eeuw een moslimmeerderheid zal hebben; de oude heer zal dus niet meer meemaken of zijn voorspelling uitkomt. In zijn optiek is er een grote kans dat Al-Qaida winnen zal. En hij verklaart de woede van Europa jegens de grote democratie overzee simpelweg uit afgunst: "Omdat de Europeanen natuurlijk ver zijn gepasseerd." Hij voegt hier aan toe: "Daarom begrijpen de Europeanen de moslims zo goed: die hebben namelijk ook het gevoel de mindere te zijn."
Als Lewis gelijk heeft - en ik vrees het ergste - is er alle reden om te emigreren naar het land van Mc Donald. Al was het maar omdat je in Amerika het gevoel hebt dat de oorlog der ideeën op 't scherpst van de snede wordt uitgevochten.
Dat een vrije pers die presidenten op de knieën brengt, er toe doet. Dat de getikte rechtervleugel van de Republikeinen verslagen kan worden. Dat je rondloopt in een samenleving die het recht om geluk na te streven voor iedere burger in de Grondwet heeft vastgelegd; peilloze diepten, adembenemende hoogten, noem me een meer betoverend experiment in de geschiedenis van het denken. In één woord: Amerika.
De doodarme schaapherders in het Sicilië van rond 1900 meenden dat Amerika het paradijs op aarde moest zijn omdat ze van hun geëmigreerde familieleden hoorden dat je er iedere dag vlees kon eten. Bij mensen die hooguit éen keer in hun leven vlees te eten kregen, liep het water in de mond. Zoiets kan je 'plat' noemen, maar ik matig me niet aan om neer te zien op zulk verlangen. Amerika wordt vooral zo gehaat omdat het de hoop belichaamt van alle mensen die een beter leven willen; om iedere dag vlees te eten, maar ook om te mogen geloven in het Opperwezen van hun voorkeur, of helemaal niet. Om te mogen zeggen wat je denkt zonder vervolgd te worden. Om zonder sluier vrouw te mogen zijn, mèt stemrecht, vrije meningsuiting en overspeligheid, zonder gestenigd te worden.
Toegegeven: dit klinkt allemaal wat padvinderachtig, en Bush - die zijn verkiezing stal - staat vooral voor de minderheid van agressieve christenen die Amerika's vrijheden wil beknotten. Maar ook hij kan worden weggestuurd door vrije burgers. Want hij is maar de eerste onder zijn gelijken.
Theo van Gogh
Mijn dochter krijgt duidelijk te horen dat ik die mensen niet duld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
stel je voor dan als je dochter later een vriendje krijgt en het blijkt zo iemand te zijnwat een angst
Heerlijk hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:
RB3 BA![]()
Ik ben ook gefrustreerd hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:08 schreef silver-surfer het volgende:
Jij moet weer eens flink door mij genomen worden... ff die frustratie eruit baffen!
Tegen die tijd heb ik een grote tuin om hem in te begraven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
stel je voor dan als je dochter later een vriendje krijgt en het blijkt zo iemand te zijnwat een angst
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook gefrustreerd hoor.
Nog niet eens binnen gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je Sudeki al gespeeld
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Mijn dochter krijgt duidelijk te horen dat ik die mensen niet duld.
Nee, realistisch. Maar goed, tegen de tijd dat Toadette verplicht een hoofddoek moet dragen hoop ik voldoende geld te hebben om dit land te verlaten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:13 schreef Nadientje het volgende:
oh wat zijn jullie grof![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog niet eens binnen gehad
Mooie artquote:
marco borsatoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OkZou er toch snel moeten zijn, Marco zei dat je hem nu al wel zou moeten hebben geloof ik
Westkust schijnt de meeste bezienswaardigheden te hebben zoals de Rocky Mountainsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rij maar achter ons aan.
Waar gaan jullie eigenlijk heen? Oost-kust of West-kust?
*bukt*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:14 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef Nadientje het volgende:
[..]
marco borsato![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Euhquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:18 schreef Nadientje het volgende:
heej roy kom jij en kep volgende week hierheen of zoiets?![]()
niks angst!!! één verkeerde beweging en ik vermoord die gast zelfquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:10 schreef Nadientje het volgende:
Open mijn ogenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]BINNEEEEEEEN
Klopt. Oostkust is ook heel mooi (Toronto, Meren) maar de Westkust heeft de Rockies.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Westkust schijnt de meeste bezienswaardigheden te hebben zoals de Rocky Mountains
Ja hij zou hem donderdag al verstuurd hebben maar heb nog niks binnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OkZou er toch snel moeten zijn, Marco zei dat je hem nu al wel zou moeten hebben geloof ik
ja week erna dan kan ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh![]()
![]()
!
Niet dat ik weet iig, heb hertentamensWeekje later kan wel
![]()
*Grote tuin heeft*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik een grote tuin om hem in te begraven.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:20 schreef -Struikrover- het volgende:
*Grote tuin heeft*![]()
Heb er zelfs al een groot gat in gegraven kunnen er zekers 2 of 3 in
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja week erna dan kan ook
3 september zitten we weer in hoogerheide want dan gaat de mama van sven trouwenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke dag precies3 september?
Denk hoop dat we 3 weken Canada doen en dan n og een dag of 5 NYquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt. Oostkust is ook heel mooi (Toronto, Meren) maar de Westkust heeft de Rockies.
**** TPGquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hij zou hem donderdag al verstuurd hebben maar heb nog niks binnen
ja pfffffffffffquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
[..]
3 september zitten we weer in hoogerheide want dan gaat de mama van sven trouwen
nou ja ik ben 2 september vrij hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ja pfffffffffff
Kom je dan ff bij ons langsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
[..]
3 september zitten we weer in hoogerheide want dan gaat de mama van sven trouwen
Erg cool. Ik wil 3 weken Canada en dan nog een paar dagen extra in Vancouver.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Denk hoop dat we 3 weken Canada doen en dan n og een dag of 5 NY
ja wanneer dat dan? zodra ze ja heeft gezegdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je dan ff bij ons langs![]()
Mag ik je dan ook weer eens zien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:24 schreef Nadientje het volgende:
ja wanneer dat dan? zodra ze ja heeft gezegd
ik heb binnekort weer weekendje vrij dan spreken we es afleuk hoor want we kunnen toch slapen in hoogerheide dan... kunnen we naar antwerpen gaan bioscoop
![]()
geweldig
![]()
Moet even kijken voor 2 septquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:23 schreef Nadientje het volgende:
komen jullie dan toch vraag ik of sven dan vrij neemt![]()
gaan we naar heerlen junkiecity
kom je dan naar roosendaal?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik je dan ook weer eens zien?
*Aanmeldtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:24 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb binnekort weer weekendje vrij dan spreken we es afleuk hoor want we kunnen toch slapen in hoogerheide dan... kunnen we naar antwerpen gaan bioscoop
![]()
geweldig
![]()
Voor jou wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:27 schreef Nadientje het volgende:
kom je dan naar roosendaal?![]()
![]()
gezelliiiiigquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Aanmeldt
Een eetbaar slipje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:30 schreef gieling het volgende:
Raad eens wat ik heb gekocht?
Een vriendin?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:30 schreef gieling het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:32 schreef gieling het volgende:
Een Ipod 20gb
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:30 schreef gieling het volgende:
Had je beter die vriendin en dat eetbare slipje kunnen kopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:32 schreef gieling het volgende:
Een Ipod 20gb
OH...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:32 schreef gieling het volgende:
Een Ipod 20gb
Vrienden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:30 schreef gieling het volgende:
Nee echt cool enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:34 schreef gieling het volgende:
Level Up!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:34 schreef gieling het volgende:
geeen idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:33 schreef Nadientje het volgende:
waarom komt tiggy hier niet meer?
Tja sorry, ik kots op Applequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:34 schreef gieling het volgende:
Weekend van de 28e zijn wij al bij Gaaast.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:28 schreef Nadientje het volgende:
ik ben weekend van 28 en 29 vrij en weer 3 weken erna dan
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:24 schreef Nadientje het volgende:
[..]
![]()
geweldig
![]()
Ik ga douchen, ga je mee?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:37 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja?
whehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga douchen, ga je mee?
Zuch...... jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weekend van de 28e zijn wij al bij Gaaast.
Ze heeft gister al gedouchedquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Erg leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:lekker, mt Nadine naar de bioscoop
ssssssssstquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze heeft gister al gedouched![]()
*schoenlepel aan Nadine geeft*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar douche jij gijs... niagara falls?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je moet niet meer zo spetteren Dientje, hele vloer was natquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ssssssssst
dat was geen waterquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar je moet niet meer zo spetteren Dientje, hele vloer was nat![]()
Oooooooooohhh..hahahahahahaha!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
Waar douche jij gijs... niagara falls?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat was geen water![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:40 schreef Nadientje het volgende:
dat was geen water![]()
Dus zo komt Sven aan zijn geld! Gewoon entree vragen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:42 schreef Nadientje het volgende:
ik lag gister te slapen rond 18 uur... en sven was met een vriend weg.. maar opeens staat ie dus in de slaapkamer met die vrienden ik had geen kleren aan
![]()
lag gelukkig nog half onder de deken enzo
mannen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:42 schreef Nadientje het volgende:
ik lag gister te slapen rond 18 uur... en sven was met een vriend weg.. maar opeens staat ie dus in de slaapkamer met die vrienden ik had geen kleren aan
![]()
mannen
![]()
![]()
Ik het dekbed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:44 schreef mr_Brown het volgende:in gedachten was ik die vriend
grappigquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waar douche jij gijs... niagara falls?
*slik*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:42 schreef Nadientje het volgende:
![]()
mannen
![]()
![]()
zondequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:45 schreef Nadientje het volgende:
ik had die jongen ook nog nooit gezien dus daarna had ik me maar aangekleed en netjes voorgesteld![]()
Ze doet het erom Gijs..echt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
pffft, die verhalen van je Nadine, krijg het er allemaal warm van![]()
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Kheb er geen last van eigenlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
he he zeusje eindelijk!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga de 21ste naar slipknot en 1 week later naar tiesto![]()
wat boeit mij dat fucking hoesje nouquote:
alles goed meisie!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:24 schreef O-Ren het volgende:
[..]
he he zeusje eindelijk!!!!!
![]()
![]()
waaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
en ik heb vandaag black arrow![]()
ja prima......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
alles goed meisie!!![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
en ik heb vandaag black arrow![]()
lekker toch......begint het bij jullie ook alweer wat druker te worden in dequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ja prima......![]()
lekker vrij tot 17.00 uur![]()
de gameshop hier in den haag krijgt hem waarschijnlijk vandaag....anders is ie erquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:25 schreef kepler het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaat
nu al
Ja gelukkig wel. Niks aan als het zo rustig is hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
lekker toch......begint het bij jullie ook alweer wat druker te worden in de
sportschool?
coolquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
de gameshop hier in den haag krijgt hem waarschijnlijk vandaag....anders is ie er
morgen zekerz
beter toch......wij gaan over 2 weken weer open in de uithof...dus we gaan het ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Niks aan als het zo rustig is hoor![]()
Komen ook weer een hoop andere dingen voor mij aan. dus wordt lekker wat drukker
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
beter toch......wij gaan over 2 weken weer open in de uithof...dus we gaan het ook
weer erg druk krijgen maar dat is juist leuk![]()
gijsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:35 schreef silver-surfer het volgende:
Zeusje
Ik kom een keertje bij jou trainen oke.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
beter toch......wij gaan over 2 weken weer open in de uithof...dus we gaan het ook
weer erg druk krijgen maar dat is juist leuk![]()
moet je echt doen.....je bent altijd welkomquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik kom een keertje bij jou trainen oke.....![]()
Lijkt me wel wat!![]()
hoi lekkere kachel van mequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
Dat noem jij mooiquote:
ik dacht laat ik maar weer eens komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
ZEUS is er weer!!
Binnenkort weer heeeeeeeeeeeeeeeerlijk knallen samen gijsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lekkere kachel van me![]()
Hoolie van mequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:35 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs![]()
Jaaaaaaaaaaa,... aankomend weekend of het einde van de week starten we alquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Binnenkort weer heeeeeeeeeeeeeeeerlijk knallen samen gijs
gaan we zeker doen.....heb er echt heel veel zin inquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Binnenkort weer heeeeeeeeeeeeeeeerlijk knallen samen gijs
hoi lekkere ronde noot van mequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oohhhhh Zeus![]()
![]()
Neeeee,... niet vandaag in de winkels... misschien wel bij een Game speciaalzaak, maar gelukkig is de 19e over 2 dagen alquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoolie van me.. heb je zin om weer in je nieuwe sportschool te gaan beginnen?
Is RS3 BA komt bij GCshop pas de 19e... hij ligt vandaag dus al in de winkel?
Ik neem een nieuwe account gijsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gaan we zeker doen.....heb er echt heel veel zin in![]()
Hoelang is je account nog trouwens geldig?
Misschien kan je dan ook bij ons in de clan (poep nexium)
toch heb je last als je vanavond dit leest: Zeus Nexium is playing rainbow six black arrowquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeee,... niet vandaag in de winkels... misschien wel bij een Game speciaalzaak, maar gelukkig is de 19e over 2 dagen al
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik neem een nieuwe account gijsik heb geen zin om te wachten totdat deze is verlopen
Ja dat zou pijn doen jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
toch heb je last als je vanavond dit leest: Zeus Nexium is playing rainbow six black arrow
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik neem een nieuwe account gijsik heb geen zin om te wachten totdat deze is verlopen
weet je al een naam gijs?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Inderdaad... lekker knallen van het weekendquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeee,... niet vandaag in de winkels... misschien wel bij een Game speciaalzaak, maar gelukkig is de 19e over 2 dagen al
Ik hoop dat ik hem ook snel krijg, vóór het weekend iig, dan kan ik lekker veel gamen dit weekendquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat zou pijn doen jaKans is best groot hoor.... denk sowieso morgen ! Ik hoop het voor je !
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Inderdaad... lekker knallen van het weekend
Als m'n salaris is gestort koop ik ook meteen een Live setje...
je naam moet echt hurk nexium wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Inderdaad... lekker knallen van het weekend
Als m'n salaris is gestort koop ik ook meteen een Live setje...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:47 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jaaaa.. voor dit spel moet dat gijs! Wordt fantastisch... weer van die lange avonden schietenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee![]()
NOG een Nexium erbij ! Gijs........
![]()
Hahahaha hurk ook!!..... Het wordt denk ik roog nexium... lijkt nog een beetje op rouge...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
je naam moet echt hurk nexium worden
je kan beter zeggen.......lange avonden neergeschoten wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa.. voor dit spel moet dat gijs! Wordt fantastisch... weer van die lange avonden schieten
Waarschijnlijk Loki Nexium gijsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
weet je al een naam gijs?
Of wil je geen nexium worden?![]()
Strol, Brown en Slurfer erbijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:52 schreef Chocobo het volgende:
http://www.rainbownexium.tk/ Ge-update !!
Kooooooooooooom maaar.......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
je kan beter zeggen.......lange avonden neergeschoten worden![]()
Loco zou ook een goeie zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Loki Nexium gijs![]()
cool man.....dan hebben we nog 1 plek over en die is waarschijnllijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Loki Nexium gijs![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Loco zou ook een goeie zijn
zekersquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strol, Brown en Slurfer erbijHeerlijk kannonenvoer zijn jullie dan.
Hey Nadinequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:00 schreef Nadientje het volgende:
Struikrover, Rogue Spear, Ritesh, jij, ik En dan Stephan erbij alstie ooit LIVE haaltquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:01 schreef kepler het volgende:
[..]
zekers
Geen kans Gijs.......... geen kans !quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Struikrover, Rogue Spear, Ritesh, jij, ik En dan Stephan erbij alstie ooit LIVE haaltZijn we ook al met 6
hoe gaan we heten dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Struikrover, Rogue Spear, Ritesh, jij, ik En dan Stephan erbij alstie ooit LIVE haaltZijn we ook al met 6
vergeet Magneet nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef O-Ren het volgende:
boring
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ik mis je ! Het was heerlijk afgelopen weekend !quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:14 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maakt hem langer hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Net m`n gras voor het eerst gemaaid
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef O-Ren het volgende:
boring
Koooooooooooooom maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen kans Gijs.......... geen kans !![]()
scheeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrppppppppppppppppppppquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maakt hem langer he
BROWN !quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
scheeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrpppppppppppppppppppp![]()
Je gaat roken he..... hier vergeet je jas niet... klootzak!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BROWN !maak je een hoop belachelijke foto's van die bultrug voor me op vakantie? Shoppen we een kameel onder zijn plofkop
doei Nadienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef Nadientje het volgende:
daaaag rens![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BROWN !maak je een hoop belachelijke foto's van die bultrug voor me op vakantie? Shoppen we een kameel onder zijn plofkop
whoehahahahahahahhahahhahahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je gaat roken he..... hier vergeet je jas niet... klootzak!
[afbeelding]
Mooi.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef Nadientje het volgende:
to infinity and beyondwoehoeiiii
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stelletje prusters met midlife crisis inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:27 schreef Nadientje het volgende:
nexium pffmietjes
zijn al zo oud enzo idd, opa'squote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stelletje prusters met midlife crisis inderdaad
Precies, ik houd de mijne ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik hou iig Struikrover. Vind het nog steeds een leuke naam
Nee gij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:40 schreef Nadientje het volgende:
wat zijn jullie saai
Jij vraagt zoooo om notesquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whoehahahahahahahhahahhahahaha![]()
![]()
als ze jou webspace gaan bekijken gaan ze ook denken trouwens
Neuken dan ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:40 schreef Nadientje het volgende:
wat zijn jullie saai
We ZiJn NiEt JoNg NeE, MaAr dAt MaAkT tOcH NIet UiT ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:30 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zijn al zo oud enzo idd, opa's
Ja..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij vraagt zoooo om notes
ik val op getrouwde mannenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We ZiJn NiEt JoNg NeE, MaAr dAt MaAkT tOcH NIet UiT ?
Sven.. niet onder nadiens account posten...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:43 schreef Nadientje het volgende:
als we nou es een groot orgie houden met zijn allen
Beetje teveel dikke homo`s naar mijn zinnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:43 schreef Nadientje het volgende:
Ikke ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:43 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik val op getrouwde mannen![]()
Ligt eraan wie er komen. Ik kan bijv niet op tegen Choco.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:43 schreef Nadientje het volgende:
Jij bent meer van de mannelijke junkies?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje teveel dikke homo`s naar mijn zinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |