Bij de BPquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Binnenkort solli gesprek bij de BPIk moet iets
Dat was ik inderdaad van plan jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bij de BP
Krijg je echt superveel Freebees. Bij elke klant die er geen hoeft je eigen pas erlangs.![]()
Been there done that
Ga je toch fulltime werken , je suckt toch in lerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog antwoord krijgen van de Lukas Klamer trouwens, en de Makro van Kepler heeft geen part-timers nodig op dit moment
Ik ga dus niet naar Tiestoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:22 schreef -Struikrover- het volgende:
*Tiesto loeihard op heeft staan*
*Op en neer spring*
Komende zaterdag weer
Mysteryland
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:21 schreef O-Ren het volgende:
Ik ga vanavond de staatslotreij winnen. Ik voel het!![]()
Moet je helemaal zelf weten, Ikke en blondie gaan naar Tiestoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga dus niet naar TiestoWordt veel te druk, en Cor Fijneman draait tegelijk. Die is nog net wat toffer
IEDEREEN gaat naar Tiesto. Dat is precies mijn punt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten, Ikke en blondie gaan naar Tiesto![]()
ze zochten nog een toiletjuffrouw bij de McDonalds in Delftquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan jaMaar goed, eerst aangenomen worden
Ik moet nog antwoord krijgen van de Lukas Klamer trouwens, en de Makro van Kepler heeft geen part-timers nodig op dit moment
Als ik ergens aangenomen wordt kan ik mee naar Canada, anders niet
Hoi wijfiequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan kunnen we volgend jaar gereden worden naar Frankrijk
Gijs het is daar zo groot, je staat altijd goed, je kunt het altijd goed zien en je staat nooit tegen elkaar aan te duwen, behalve bij een paar tenten maar Tiesto is mainstage dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IEDEREEN gaat naar Tiesto. Dat is precies mijn punt.
Nieuw Zeeland moet in december vanwege het seizoen en dan wil Roy niet vanwege de tentamens in januariquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ze zochten nog een toiletjuffrouw bij de McDonalds in Delft![]()
en nu is het canada![]()
tis elke dag weer anders
Bovendien is NZ nog eens 500 euro duurder. Dikke kans dat ik niet naar Canada ga als ik naar de E3 kan in mei. En dat zit er zeker inquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland moet in december vanwege het seizoen en dan wil Roy niet vanwege de tentamens in januari
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs het is daar zo groot, je staat altijd goed, je kunt het altijd goed zien en je staat nooit tegen elkaar aan te duwen, behalve bij een paar tenten maar Tiesto is mainstage dus
gewoon allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bovendien is NZ nog eens 500 euro duurder. Dikke kans dat ik niet naar Canada ga als ik naar de E3 kan in mei. En dat zit er zeker in
Cor Fijneman heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga dus niet naar TiestoWordt veel te druk, en Cor Fijneman draait tegelijk. Die is nog net wat toffer
E3 is een 5 dagen LA, hoe duur zou dat zijn? Miss_Bleu gaat ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:34 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |