idd in ieder geval niet in de hoeveelheid stofquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:28 schreef Lucille het volgende:
Waarom zou een prototype ruim 3000 euro per stuk kosten? Waar gaat dan het geld in zitten?
Ik draag regelmatig heupbroeken en heb dus ook gezeik met boxers... het is moeilijk om boxers te vinden die én lekker zitten én niet boven mijn heupbroeken uitkomen...quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:29 schreef Sport_Life het volgende:
ben blij dat wij mannen gewoon boxers hebbenook geen gezeik met strings oid
Je mag een boxer best zien bij een heupbroekquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik draag regelmatig heupbroeken en heb dus ook gezeik met boxers... het is moeilijk om boxers te vinden die én lekker zitten én niet boven mijn heupbroeken uitkomen...
K heb geen heupbroeken, maar wel 1 boxer die je makkelijk kunt beschouwen als een korte broekquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik draag regelmatig heupbroeken en heb dus ook gezeik met boxers... het is moeilijk om boxers te vinden die én lekker zitten én niet boven mijn heupbroeken uitkomen...
zolang het maar een mooie string is, ik zie zo vaak meiden met een extreem lage heupbroek en met zo'n verbleekte afgerafelde string erbovenuit..... niet bepaald classyquote:Op zondag 12 september 2004 19:48 schreef rj1974 het volgende:
Wat is er mis met een string die soms zichtbaar is? Om nou met een soort beenbandjes-string-achtig gevalletje te gaan lopen omdat je string wel eens zichtbaar kan zijn als je bukt. Big deal, hoort gewoon bij deze tijd. Het is maar ondergoed.
haha precies!! En dan vaak ook nog zo'n vetribbelquote:Op zondag 12 september 2004 19:55 schreef niksan het volgende:
[..]
zolang het maar een mooie string is, ik zie zo vaak meiden met een extreem lage heupbroek en met zo'n verbleekte afgerafelde string erbovenuit..... niet bepaald classy![]()
Yep, daar kan ik het wel mee eens zijnquote:Op zondag 12 september 2004 19:55 schreef niksan het volgende:
[..]
zolang het maar een mooie string is, ik zie zo vaak meiden met een extreem lage heupbroek en met zo'n verbleekte afgerafelde string erbovenuit..... niet bepaald classy![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 15:15 schreef erikkll het volgende:
ik zag gisteren een meisje zonder string![]()
(en ze is nog een vriendin van m'n zusje ook)
Of gewoon tegen een witte linnen onderbroekquote:Op maandag 13 september 2004 15:56 schreef niksan het volgende:
[..]nou lekker zeg.... kijk je die naad zo in
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 18:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Of gewoon tegen door een witte linnen onderbroek
neej niet dusquote:Op maandag 13 september 2004 18:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Of gewoon tegen een witte linnen onderbroek
Als ik buk doe ik dat express en wil mijn mooie string en bips laten zienquote:Op zondag 12 september 2004 19:48 schreef rj1974 het volgende:
Wat is er mis met een string die soms zichtbaar is? Om nou met een soort beenbandjes-string-achtig gevalletje te gaan lopen omdat je string wel eens zichtbaar kan zijn als je bukt. Big deal, hoort gewoon bij deze tijd. Het is maar ondergoed.
Betekend dit dat je net niet assertief genoeg bent om te vragen of die jongen/meisje even zijn telefoonnummer, of moderner zijn msn adres, aan je wilt geven?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:00 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als ik buk doe ik dat express en wil mijn mooie string en bips laten zien
fotoquote:Op woensdag 15 september 2004 17:33 schreef N.icka het volgende:
Nee , het betekend dat ik een mooie kont heb en die graag laat zien
Ik zeg ook; foto!quote:Op woensdag 15 september 2004 17:33 schreef N.icka het volgende:
Nee , het betekend dat ik een mooie kont heb en die graag laat zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |