quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:22 schreef Freeflyer het volgende:
nu nog niet bedoel je
JA stel je voor dat ze geen muts heeftquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen benen lijkt me een groter probleem
Ja, dan hoef je geen string aan. Kun je meteen aan de Mady'squote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA stel je voor dat ze geen muts heeft![]()
Dan heb je helemaal een probleem![]()
dan rolt ie af:Dquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
Wat als iemand nou bijna geen kont heeft?![]()
Ja..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:27 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dan rolt ie af:D
ik vraag me af wat er hier tussen je benen zit dan:? zit dat voorstukje vast aan het touwtje op je kont?
Ja dat moet wel anders zit dat voorste lapje toch niet zo strakquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:27 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik vraag me af wat er hier tussen je benen zit dan:? zit dat voorstukje vast aan het touwtje op je kont?
Ziet er uit als een gewone string, maar dan net ff wat anders, onder je kont.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:27 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Stomaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je geen string aan. Kun je meteen aan de Mady's
whehehe... totdat iedereen em heeft en het mode wordt, net zoals het met de puntschoenen ging een paar jaar terug...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:24 schreef ijsmeis het volgende:. ik wil hem niet eens!
Ik vind hem niet eens mooi![]()
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:00 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
whehehe... totdat iedereen em heeft en het mode wordt, net zoals het met de puntschoenen ging een paar jaar terug...
ik wacht af, over een tijdje vraag ik je nog wel esquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:02 schreef ijsmeis het volgende:
Nee.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een foto in zwarte string heb ik nog wel![]()
nu verklap je z'n geheim!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:08 schreef Christine het volgende:
Als je gewoon een string koopt van een paar maten te klein, heb je toch hetzelfde effect?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:17 schreef DonSauza het volgende:
Who wat is het adres van die vrouw?
Ze heeft dochters die geen ondergoed dragen!!![]()
Iets doet me denken dat jij uit ervaring spreektquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:08 schreef Christine het volgende:
Als je gewoon een string koopt van een paar maten te klein, heb je toch hetzelfde effect?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inderdaad. Na mijn stringperiode ben ik nu beland in de onderzeebootonderbroekenfase.
Ze zitten geweldig en kosten bijna niks. Te krijgen bij elke Zeeman. Heerlijk!
Een fatsoenlijk kruis, genoeg stof om mijn kont in bedwang te houden, 's nachts hoef ik niks meer uit mijn reet te vissen, dit wordt pas een nieuwe trend!
En randjes ja. Twee kleine verwaasloosbare randjes. Who cares, mijn onderbroeken rulen!
Dat gebeurt toch niet altijd bewust? Of wel?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:29 schreef Isabelle1981 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom vrouwen met hun string boven hun broek uit lopennog nooit van heupstrings/ -boxers gehoord? Deze string lijkt me echt niks
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |