Waarom zijn sommige mensen altijd zo grof?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katrien Duck is gewoon een KUTHOER!
Geloof dat we het daar al over eens waren...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katrien Duck is gewoon een KUTHOER!
Inderdaad. Een stel tyfussletten.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:10 schreef Zwansen het volgende:
En die grafhoeren van de damesclub mogen van mij ook de kanker krijgen!
Dat is typisch zo'n hypocriete tevenactie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Katrien ook.
Ik ben alleen grof tegen persone die het verdienen, en Katrien Duck verdient hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom zijn sommige mensen altijd zo grof?
Niet iedereen is zoals jouw vriendin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n hypocriete tevenactie.
Sure you are.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben alleen grof tegen persone die het verdienen, en Katrien Duck verdient het!
Normaal ben ik erg zachtaardig.
Oiquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jouw vriendin.
[..]
Sure you are.
Waren dat niet de 'Cabaleros' oid?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:11 schreef Minisuisse het volgende:
Je had vroeger ook zo'n strip met Donald Duck, Joe Carioca en.. Panchito ofzo? en die vormden dan gedrieëlijk de .... blablabla... Maar die ownden helemaal hard.. geen katrien in de buurt.. maar ondertussen lekker allemaal gevaarlijke dingen doen en señoritas redden enzo..
Dat was cool![]()
yeahquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waren dat niet de 'Cabaleros' oid?
313quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:05 schreef pfaf het volgende:
Ze is ook alleen maar op geld uit. Ze heeft liever een loser-woerd in een Rolls-Ducks dan een echte woerd als Donald die gewoon met z'n Duckati 333 aankomt.
Correctie Guus, is toch een Gans?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:05 schreef pfaf het volgende:
Ze is ook alleen maar op geld uit. Ze heeft liever een loser-woerd in een Rolls-Ducks dan een echte woerd als Donald die gewoon met z'n Duckati 333 aankomt.
Guus een gans? Gijs, de knecht van oma is een gans, dat zie je dan ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Correctie Guus, is toch een Gans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |