abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21326825
Ik nam vorig jaar een Orange Free abo van 60 euro met een Siemens SL55. Inderdaad, deze telefoon is een ramp en heeft nu veel gebreken. Echter, de garantietermijn is verlopen. Mijn vorige telefoon, een Samsung N400 (met klepje en wanneer je die open doet, schuift automatisch het antennetje eruit en ontworpen door Pininfarina - leuk ding verder!) was ook al vroeg stuk gegaan (was gewoon niet meer bereikbaar). Toen kon ik een half jaar voor mijn abo verliep een ander uitzoeken bij de MediaMarkt en mijn abo bij Orange dus al verlengen.
Met die Siemens SL55 kan ik echt niet fatsoenlijk bellen. Knopje naar rechts doet het niet, en veel erger: het geluid vervormt dusdanig, dat ik degene met wie ik bel gewoonweg niet meer versta. Ik gebruik hem ook veel 'zakelijk', dwz ik ben correspondent voor een krant en interview er veel mee en maak vaak afspraken met dat ding.
Het wordt alleen maar erger en dus belde ik met Orange, omdat ik de vorige keer dus ook veel eerder dan die drie maanden kon verlengen. En die mevrouw bevestigde ook, dat ik iig bij hen als 'goede beller' negen maanden van tevoren het abo kan verlengen. Het zou per winkel verschillen of het daar ook kan.
Natuurlijk ben ik dus naar verschillende winkels geweest: Belcompany, T for Telecom, The Phone House, de MediaMarkt en Orange zelf. En alleen bij Orange zelf zou ik dus zo ver van tevoren kunnen verlengen. Zelfs niet bij de MediaMarkt, terwijl dat vorig jaar wel kon?
Probleem is, dat orange dus torenhoge prijzen vraagt, als je een abo verlengt voor een jaar (kan ook alleen maar een jaar).
Ik ben erg impulsief en ben als een ekster gevallen voor de Sony-Ericsson K700i. Die telefoon is gratis bij een abo van 30 euro per maand voor twee jaar, maar als ik voor een jaar verleng voor 60 euro, kost hij me opeens 125 euro!!! Terwijl hgij bij de andere winkels in dat geval (bijna) gratis is. Heeeelll vreemd....

Mijn vraag: weet iemand een winkel waar ik WEL die tijd van tevoren mijn abo bij orange kan verlengen en dus een menselijke prijs voor een toestel (om het even wat voor toestel) kan betalen? Heeft iemand een soortgelijke situatie gekend? En waarom kon het vorig jaar wel bij de MM en nu opeens niet meer?

Alvast bedankt voor de antwoorden! En laat de Siemens SL55 maar liggen!
pi_21334248
Op verzoek naar DIG
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_21334407
Dankje Rel!

En kom maar op met jullie hersenspinsels!

pi_21334460
kijk eens op www.bestelmaar.nl voor nieuwe abo's met foons en cashback regelingen (ook voor verlenging..)

ze zijn de goedkoopste op dit moment ....
en tip altijd 1 jaar abo nemen..
pi_21334714
Oh dankje, ik zal eens kijken! en ik neem idd nooooiiiit meer een 2jr abo

Ik vrees dat ik wel nog voor lange tijd aan Orange vastzit
pi_21334877
Oh kijk!! Ik wil dus de Sony-Ericsson K700i, alleen was ik dus bij Orange 125 euro kwijt, en die 68 euro van die site valt nog wel te overleven. Alleen hebben zij ook dezelfde regeling als bij Orange, dwz dat ik geen drie, maar negen maanden van tevoren al verleng?
pi_21334943
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:56 schreef Waxxer het volgende:
Oh kijk!! Ik wil dus de Sony-Ericsson K700i, alleen was ik dus bij Orange 125 euro kwijt, en die 68 euro van die site valt nog wel te overleven. Alleen hebben zij ook dezelfde regeling als bij Orange, dwz dat ik geen drie, maar negen maanden van tevoren al verleng?
Ik ben 't nog nooit tegengekomen; toen ik wilde verlengen als erg goede klant van Orange (ze belden me enthousiast op dat een Free 80 voor mij het goedkoopste abo was ) kon dat ook maar drie maanden voor het einde van het contract en dat was in de Orange shop. En bij mijn weten kunnen dealers nooit langer voor die tijd een retention doen.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_21334957
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:56 schreef Waxxer het volgende:
zolang
kan je niet een ander abo nemen en je orange opzeggen?
pi_21335138
Nou, ik bel dus heel veel (ook 'zakelijk' dus), heb Orange Free 60 euro en om dat nou voor niks te betalen.....

Maar dat is dus een soort dilemma, mijn huidige tel werkt gewoon niet meer goed (grote irritatie). Ik kan hem laten repareren en dus veel moeten dokken, ik kan een heel simpele kopen (89 euro, ook een siemens en simlockvrij, bij de MediaMarkt), of ik verleng mijn Orange voor een jaar en kan iig DAAR een andere uitzoeken, zij het niet dat zij hoge toestelprijzen rekenen. ik kan ook alleen maar voor een jaar verlengen. Dan zit ik er nog 1 en driekwart jaar aan vast...
pi_21335697
koop anders een mobiel hier op fok of marktplaats goede kwaliteit en goedkope foontjes...
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:27:46 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_21335810
kijk eens op gsm.2ehands.nl of marktplaats en ga dan voor
een goed 2ehands toestel, dat je voor 100 tot 150 euro
kunt aanschaffen.

die 9 maanden moet je dan daar gewoon mee doen en dan
sluit je daarna een nieuwe af met een super toestel of leuke
cashback op je abonnementskosten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21337311
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:27 schreef Adelante het volgende:
kijk eens op gsm.2ehands.nl of marktplaats en ga dan voor
een goed 2ehands toestel, dat je voor 100 tot 150 euro
kunt aanschaffen.

die 9 maanden moet je dan daar gewoon mee doen en dan
sluit je daarna een nieuwe af met een super toestel of leuke
cashback op je abonnementskosten
that's what i said
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties