de selectie is heel grootquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou in de openingspost alle selectieleden wel eens willen zien. (60+?)
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:38 schreef nathaniel het volgende:
Inter, de mooiste club ter wereld.
Choutos is overgekomen van Olympiakos.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:38 schreef nathaniel het volgende:
iets anders: wie is lampros choutos? werkelijk nog nooit van gehoord.
Foei! Was een groot talent dat veel te vroeg voor AS Roma ging spelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 03:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Choutos is overgekomen van Olympiakos.
Zelf kende ik hem ook niet.
Totdat Inter hem aantrok
Hij heeft nog niet echt veel goals en wedstrijden gespeelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Foei! Was een groot talent dat veel te vroeg voor AS Roma ging spelen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:47 schreef BramK het volgende:
waarom heeft de beste Milanese club geen topic ? en een clubje die voor het laatst een titel pakte in '89 wel ?![]()
![]()
even Milan pesten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:15 schreef manny het volgende:
Even Inter pesten...
[afbeelding]
Sorry gasten, ik zal verder oprotten uit jullie forum.
Pirlo hebben we weer verkochtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:56 schreef nathaniel het volgende:
ja, en dan met pirlo spelen, niet eens goed genoeg voor ons eerste team.
Er zitten soms wel wat rare aankopen erbij.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:09 schreef Van_Nistelred het volgende:
Nou niet goed genboeg. Bij Inter kopen ze alleen maar maar neit ech supergericht. Daarom zla het ook noit wat worden. Wie zal er van deze spelers in het tweede komen of verhuurd cq verkocht worden?
20:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze 21 man zullen het moeten doen tegen Basel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |