Bedoel je dan dat je 2 games tegelijk kan spelen? Dat zou wel extreem multi-tasken zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:30 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het wel stoer vinden als er een DVD wisselaar functie oid in zou zitten. Zou wel makkelijk zijn, als je verslingerd bent aan twee spellen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:44 schreef Rag het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat je 2 games tegelijk kan spelen? Dat zou wel extreem multi-tasken zijn![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:52 schreef twi het volgende:
Dat zou de meest nutteloze toevoeging zijn
't enige wat ik kan indenken is dat 't om twee redenen handig zou kunnen zijn:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:53 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het wel handig vinden voor als je bijv. een invite accepteert voor een andere game op Live.
Idd! Zo hinderlijk dat splitscreen af en toe. Enige spel wat lekker gamed met splitscreen is mario kart voor de snes. Voor de rest is 't meestal maar bagger, ook Halo de multi-player (1 vs 1) levels zijn bijvoorbeeld zo hinderlijk, je kan zien waar de ander snipert. Of is dat weer een voordeel?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:52 schreef twi het volgende:
Ohja, en support voor meerdere outputs tegelijk zou wel leuk zijn. 2 TV's, 1 console, 2 gamers, splitscreen verleden tijd.
Was net mijn antwoord aan het formuleren en toen kwam twi... en toen was formuleren niet meer nodig.. aangezien deze quote precies de lading dekt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:29 schreef twi het volgende:
Ik ben het eens dat het grootste gedeelte van de online gamers van het mannelijke geslacht zijn met de leeftijd 15-30, maar waarom zou dat nou weer gepaard moeten gaan met ongevarieerde sociale levens? Dat is een kul-vooroordeel wat nergens op gebaseerd is, net als dat de gemiddelde Nintendo-gamer de leeftijd van 12-18 bevat en alleen maar van blije kleurtjes en kinderliedjes houdt.
Wat jij met je post impliceert is dat mensen die met een console online gamen geen interessant sociaal leven hebben, maar gezinnen die samen partygames spelen dit wel hebben (aangezien dit in jouw ogen klaarblijkelijk toch wel een doorslaand succes gaat worden, wat jij blijkbaar niet vindt van de diensten van Sony en Microsoft).
whahaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:52 schreef twi het volgende:
Dat zou de meest nutteloze toevoeging zijnZorgt ook niet voor compacte consoles, voor zover dat natuurlijk een eis is. Het enige wat ik er echt in zou willen zien zijn alternatieven voor DVDs. Er moet toch eindelijk eens afgestapt worden van die optische media, die zo ontzettend kwetsbaar zijn in vergelijking tot grote geheugenkaarten. Jammer dat grote geheugenkaarten van enkele gigabytes veel te duur zijn om te produceren, maar een tijdelijke oplossing als het kopieren van games naar een harde schijf terwijl je de schijf wel in je Xbox moet hebben (tegen piraterij) zou mooi zijn. En dan gewoon elk half uur controleren of je wel een originele schijf in je game hebt, zoniet een error geven a la XIII.
De waarheid kan ik wel dragen, aangezien de waarheid niks met jouw statement te maken heeft. Even voor de duidelijk: Generaliseren is niet zeggen dat IEDEREEN tot de groep behoord maar de MEERDERHEID. Meeste gamers zijn tussen 15 en 30. Maar waar het omdraait laat je nu gemaks halve even achterwege. De sociale variatie in het verhaal: Jouw zogenaamde harde waarheid is een loze opmerking zonder onderbouwing of functie in zijn algeheel, tenzij je je zelf verheven voelt boven de rest als niet lanner met een gevarieerd sociale achtergrond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:05 schreef Kiff het volgende:
Ik heb het nergens over problemen of over de liquiditeit van Nintendo op het moment. Dankzij jouw vooringenomen aanname dat ik een Nintendo obsessie heb (in hoe verre dat waar is is in deze discussie irrelevant, het zal echter wel door m'n avatar komen), lees je dingen die ik niet geschreven heb waarschijnlijk. Op je teentjes getrapt door de harde waarheid? De meeste online gamers zijn gasten tussen de 15 en 30 lijkt mij, indien dit niet het geval is, zie ik graag het tegendeel bewezen. Dit was geen generalisering (dat zou het wel zijn geweest als ik zou zeggen/denken dat ALLE onlinegamers tot genoemde categorie behoren en dat deed ik niet).
quote:Ik heb nergens iets klakkeloos aangenomen of als waarheid gepresenteerd. Dat jullie niet begrijpend lezen kunnen is jammer.
De Harde Waarheidquote:Op je teentjes getrapt door de harde waarheid?
Ten eerste : leeftijd, goh die gooi kunnen we allemaal maken, JA dus. Daar komt een amateur volkenkundig ing. zoals jij dus ook nog wel achter. Heb toch nergens gezegd dat het niet zo was! Net of dat het grote hekelpunt isquote:Nogmaals de niet rhetorisch bedoelde vraag : " Denk je dat dat niet zo is dan? Of leg ik de vinger op een te gevoelige plek?". Wil degene die denkt dat (momenteel; de situatie anno 2004) de meerderheid van de netwerkgamers NIET bestaat uit mannen tussen de 15 en 30, waarvan de meerderheid een niet al te gevarieerd sociaal leven heeft het laten weten. Graag lees ik daarbij ook een beschrijving die de meerderheid of het grootste deel van de netwerkgamers wel correct karakteriseert.
Een installatie of een iso op je harde schijf inderdaad, maar dan de legale versie ervan. Ik weet dat 't niet ideaal is, en moet ook alleen als optie zijn (als in: je kunt ook van de disc spelen, maar als je minder laadtijd wilt, kun je 'm ook op de harde schijf zetten).quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:16 schreef rockstah het volgende:
whaha
ja handig zeg. begint een beetje op installeren te lijken voor de pc. dus telkens als je een nieuw spel wil spelen moet je eerst 1.5 gig overkopiėren naar je HD? not!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |