Niet om te zeuren hoor, maar volgens mij is de volgorde Sony, Ninty, Xboxquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:31 schreef pkwarts het volgende:
ik denk dat de verdeling in verkochte consoles blijft zoals het nu is. sony bovenaan, microsoft 2e en nintendo 3e
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor kul? Alsof revolutionair en japans slechte dingen zijn. En waar komt "weird"vandaan?
Argumentatie?quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar volgens mij is de volgorde Sony, Ninty, Xbox
De eerste 3d bril kwam uit speciaal voor de Nintendo NES. Dat was ook de eerste console met netwerkfunctie, draadloze controllers (correct me if I'm wrong), dance/fitnessmat, zeer nauwkeurig pistool en nog wel meer.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
overigens gok ik dat de generatie na xbox 2, playstation 3 en revolution de eerste 3d brillen komen.
Duckhuntquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:24 schreef Kiff het volgende:
de eerste met een zeer nauwkeurig pistool
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:24 schreef Kiff het volgende:
Degenen die nu netwerkspellen doen via playstation en xbox zijn ook voornamelijk (niet alleen maar waarschijnlijk...) jongens/mannen tussen de 15 en 30, waarvan waarschijnlijk de meerderheid een niet al te gevarieerd sociaal leven heeft.
Denk je dat dat niet zo is dan? Of leg ik de vinger op een te gevoelige plek?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:31 schreef peristilius het volgende:
![]()
![]()
Nee, ik vind het gewoon een grappige opmerking en ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:35 schreef Kiff het volgende:
[..]
Denk je dat dat niet zo is dan? Of leg ik de vinger op een te gevoelige plek?
Zodra verbindingssnelheden en datagrootte geen probleem meer zijn en je controllers met ingebouwde camera's hebt (of gewone camera's) en je tijdens het spelen van het spel de grimassen van je opponenten kunt zien en hun vervloekingen kunt horen, wordt ook partygamen leuk via een netwerk. Zeker als de spellen zo geavanceerd worden dat je je eigen gezicht zie op een mariokart poppetje (bijvoorbeeld). Zodat je echt goed doorhebt tegen wie je speelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:42 schreef rockstah het volgende:
ik zie nintendo ook niet echt online gaan. party games werken echt voor geen meter online volgens mij.
ze kunnen ook de lan optie wat meer ondersteunen. aangezien de cube zo draagbaar is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:56 schreef Kiff het volgende:
[..]
Zodra verbindingssnelheden en datagrootte geen probleem meer zijn en je controllers met ingebouwde camera's hebt (of gewone camera's) en je tijdens het spelen van het spel de grimassen van je opponenten kunt zien en hun vervloekingen kunt horen, wordt ook partygamen leuk via een netwerk. Zeker als de spellen zo geavanceerd worden dat je je eigen gezicht zie op een mariokart poppetje (bijvoorbeeld). Zodat je echt goed doorhebt tegen wie je speelt.
Lijkt me een geinigidee dat een heel gezin bijvoorbeeld marioparty speelt tegen de oom en tante met hun kinderen uit een stad 200 kilometer verderop.
8 GB, maar er zitten tegenwoordig 10 GB schijven in, gelimiteerd naar 8 GB, omdat die goedkoper waren. Denk dat Microsoft niet meer dezelfde fout maakt om met zelfs tegenwoordig zeldzame 15 GB schijven te gaan werken,als er een harde schijf in komt. Zit eerder aan 30 a 40 GB 2.5" harde schijven te denken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:02 schreef speedfreakssj het volgende:
de Xbox heeft toch ook een 5GB?
Wat een heerlijke (doch domme) generalisering van iemand die heimelijk zoekt naar redenen voor het ontbreken van online play bij zijn enige liefde Nintendo. Als je tussen de 15 en 30 ben en hebt een facinatie voor Mario de loodgieter ben je wel sociaal aanvaardbaar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:24 schreef Kiff het volgende:
genen die nu netwerkspellen doen via playstation en xbox zijn ook voornamelijk (niet alleen maar waarschijnlijk...) jongens/mannen tussen de 15 en 30, waarvan waarschijnlijk de meerderheid een niet al te gevarieerd sociaal leven heeft.
Hangt er natuurlijk vanaf wat ze er mee willen doen. Als er alleen maar savegames en mp3'tjes gezet kunnen worden dan kan je net zo goed een 8 of 15gb er in zetten.quote:8 GB, maar er zitten tegenwoordig 10 GB schijven in, gelimiteerd naar 8 GB, omdat die goedkoper waren. Denk dat Microsoft niet meer dezelfde fout maakt om met zelfs tegenwoordig zeldzame 15 GB schijven te gaan werken,als er een harde schijf in komt. Zit eerder aan 30 a 40 GB 2.5" harde schijven te denken.
De functionele grootte is hier van ondergeschikt belang. 1-2 GB is zat voor savegames en MP3s. Alleen ga jij nu maar eens naar de winkel een 1-2 GB harde schijf kopen. Dat lukt je niet meer. Stel dat Microsoft zo'n schijf in de Xbox hadden gezet, hadden ze nu een heel erg duur contract met een fabrikant van harde schijven aan moeten gaan om het productieproces van kleine harde schijven in leven te laten houden.quote:Hangt er natuurlijk vanaf wat ze er mee willen doen. Als er alleen maar savegames en mp3'tjes gezet kunnen worden dan kan je net zo goed een 8 of 15gb er in zetten.
Ik ben zelf inderdaad tussen de 15 en de 30 en heb zeker interesse in o.a.Nintendo spelletjes (maar dan voornamelijk retrogames uit jeugdsentiment).quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:10 schreef Brasco125 het volgende:
Wat een heerlijke (doch domme) generalisering van iemand die heimelijk zoekt naar redenen voor het ontbreken van online play bij zijn enige liefde Nintendo.
Ik heb het nergens over sociale aanvaardbaarheid gehad en nergens beweert dat wat voor type gamer dan ook om wat voor reden dan ook niet sociaal aanvaardbaar zou kunnen zijn. Dus waar heb je het over?quote:Als je tussen de 15 en 30 ben en hebt een facinatie voor Mario de loodgieter ben je wel sociaal aanvaardbaar?
Ik heb het nergens over problemen of over de liquiditeit van Nintendo op het moment. Dankzij jouw vooringenomen aanname dat ik een Nintendo obsessie heb (in hoe verre dat waar is is in deze discussie irrelevant, het zal echter wel door m'n avatar komen), lees je dingen die ik niet geschreven heb waarschijnlijk. Op je teentjes getrapt door de harde waarheid? De meeste online gamers zijn gasten tussen de 15 en 30 lijkt mij, indien dit niet het geval is, zie ik graag het tegendeel bewezen. Dit was geen generalisering (dat zou het wel zijn geweest als ik zou zeggen/denken dat ALLE onlinegamers tot genoemde categorie behoren en dat deed ik niet).quote:Als je het mij vraagt, ook als je het niet vraagt, heeft Nintendo op het moment gewoon niet de poen en organisatie om een goed onlinefunctinaliteit op poten te zetten. Nintendo zit duidelijk in de nesten door hun productplacement (in de verkeerde markt). Ze maken verkeerde keuzes en dat nintendos probleem, niet het probleem van de rest van de wereld, zoals jij het door voorkomen.![]()
Ik heb nergens iets klakkeloos aangenomen of als waarheid gepresenteerd. Dat jullie niet begrijpend lezen kunnen is jammer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:14 schreef twi het volgende:
Kiff komt met de ene onbeargumenteerde (bs) aanname na de ander![]()
Ergens gelezen, maar ik geloof dat het nek aan nek gaat tussen die twee maar dat de cube toch iets beter heeft verkochtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:08 schreef Rag het volgende:
[..]
Argumentatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |