abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21329087
overigens gok ik dat de generatie na xbox 2, playstation 3 en revolution de eerste 3d brillen komen. nog wel slecht van kwaliteit, maar de generatie DAAR weer na zal ze goed ondersteunen, maar terug ontopic
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_21330359
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:31 schreef pkwarts het volgende:
ik denk dat de verdeling in verkochte consoles blijft zoals het nu is. sony bovenaan, microsoft 2e en nintendo 3e
Niet om te zeuren hoor, maar volgens mij is de volgorde Sony, Ninty, Xbox
Houd van een lijntje.
  maandag 16 augustus 2004 @ 20:26:27 #28
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21330528
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:10 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor kul? Alsof revolutionair en japans slechte dingen zijn. En waar komt "weird"vandaan?

revolutionair en japans zijn voor sommigen goed en anderen niet. vandaar dat ze zowel bij + als - staan
  maandag 16 augustus 2004 @ 20:27:32 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21330549
Volgens mij staat Ninty op de derde plek, maargoed. Wat betreft de 15gb harde schijf die eventueel in een komende console zou komen, dat is dus naar mijn mening absolute onzin. 't Kost meer om gedurende de komende jaren een 15gb harde schijf in productie te houden, dan een 80gb.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:02:41 #30
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21350962
de Xbox heeft toch ook een 5GB?

dus...
Nintendo gaat denk ik verliezen. op europees grondgebied dan. jappen houden geloof ik iets meer van "domme" buttenbash spellen als tettris en dansmatzooi.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:05:09 #31
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21351011
8 GB volgens mij. meer dan zat me dunkt.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:22:02 #32
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21351426
ik hoop trouwens dat ze de x2 HDD los gaan leveren met the elder scrolls IV erbij
pi_21352471
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Niet om te zeuren hoor, maar volgens mij is de volgorde Sony, Ninty, Xbox
Argumentatie?
-edit: icoon verwijderd door FA. Graag <100kb houden.-
pi_21352749
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
overigens gok ik dat de generatie na xbox 2, playstation 3 en revolution de eerste 3d brillen komen.
De eerste 3d bril kwam uit speciaal voor de Nintendo NES. Dat was ook de eerste console met netwerkfunctie, draadloze controllers (correct me if I'm wrong), dance/fitnessmat, zeer nauwkeurig pistool en nog wel meer.

Ik verwacht dat als Nintendo eenmaal serieus online gaat, dat ze het dan goed gaan doen. Tijdens de NES dagen kwamen ze er snel achter dat ze te vroeg waren. Ze hebben nu nog net op tijd ingezien dat de tijd er nog steeds niet rijp voor is. Degenen die nu netwerkspellen doen via playstation en xbox zijn ook voornamelijk (niet alleen maar waarschijnlijk...) jongens/mannen tussen de 15 en 30, waarvan waarschijnlijk de meerderheid een niet al te gevarieerd sociaal leven heeft.
Als/wanneer Nintendo leuke online spellen heeft, die laagdrempelig zijn voor hele gezinnen, dan vegen ze naar mijn verwachting de vloer aan met de verkoopaantallen van de concurrenten. Al was het maar omdat de hardware bij Nintendo altijd voor een redelijke prijs te koop is (nee, ik zeg niet dat het goedkoop is, maar vergeleken bij de lanceringsprijs van de PS2 a 1100 gulden....).
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_21352903
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:24 schreef Kiff het volgende:

de eerste met een zeer nauwkeurig pistool
Duckhunt
quote:
Degenen die nu netwerkspellen doen via playstation en xbox zijn ook voornamelijk (niet alleen maar waarschijnlijk...) jongens/mannen tussen de 15 en 30, waarvan waarschijnlijk de meerderheid een niet al te gevarieerd sociaal leven heeft.
:')
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_21352977
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:31 schreef peristilius het volgende:
Denk je dat dat niet zo is dan? Of leg ik de vinger op een te gevoelige plek?
pi_21353002
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:35 schreef Kiff het volgende:

[..]

Denk je dat dat niet zo is dan? Of leg ik de vinger op een te gevoelige plek?
Nee, ik vind het gewoon een grappige opmerking en ik weet wat je bedoelt
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:42:51 #38
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21353134
ik zie nintendo ook niet echt online gaan. party games werken echt voor geen meter online volgens mij.
pi_21353309
wie zal de meeste omzet gaan maken?.....sony of microsoft en je mag spellen er bij rekenen als je dat wilt.
master chief
pi_21353443
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:42 schreef rockstah het volgende:
ik zie nintendo ook niet echt online gaan. party games werken echt voor geen meter online volgens mij.
Zodra verbindingssnelheden en datagrootte geen probleem meer zijn en je controllers met ingebouwde camera's hebt (of gewone camera's) en je tijdens het spelen van het spel de grimassen van je opponenten kunt zien en hun vervloekingen kunt horen, wordt ook partygamen leuk via een netwerk. Zeker als de spellen zo geavanceerd worden dat je je eigen gezicht zie op een mariokart poppetje (bijvoorbeeld). Zodat je echt goed doorhebt tegen wie je speelt.
Lijkt me een geinigidee dat een heel gezin bijvoorbeeld marioparty speelt tegen de oom en tante met hun kinderen uit een stad 200 kilometer verderop.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:56:55 #41
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21353447
nintendo, als de DS een succes word. maar sowieso verkopen nintendo spellen extreem veel.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:59:54 #42
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21353509
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:56 schreef Kiff het volgende:

[..]

Zodra verbindingssnelheden en datagrootte geen probleem meer zijn en je controllers met ingebouwde camera's hebt (of gewone camera's) en je tijdens het spelen van het spel de grimassen van je opponenten kunt zien en hun vervloekingen kunt horen, wordt ook partygamen leuk via een netwerk. Zeker als de spellen zo geavanceerd worden dat je je eigen gezicht zie op een mariokart poppetje (bijvoorbeeld). Zodat je echt goed doorhebt tegen wie je speelt.
Lijkt me een geinigidee dat een heel gezin bijvoorbeeld marioparty speelt tegen de oom en tante met hun kinderen uit een stad 200 kilometer verderop.
ze kunnen ook de lan optie wat meer ondersteunen. aangezien de cube zo draagbaar is.

zeg maar de party games op nóg meer spelers bouwen.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:21:48 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21354058
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:02 schreef speedfreakssj het volgende:
de Xbox heeft toch ook een 5GB?
8 GB, maar er zitten tegenwoordig 10 GB schijven in, gelimiteerd naar 8 GB, omdat die goedkoper waren. Denk dat Microsoft niet meer dezelfde fout maakt om met zelfs tegenwoordig zeldzame 15 GB schijven te gaan werken,als er een harde schijf in komt. Zit eerder aan 30 a 40 GB 2.5" harde schijven te denken.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:10:01 #44
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_21356718
quote:
genen die nu netwerkspellen doen via playstation en xbox zijn ook voornamelijk (niet alleen maar waarschijnlijk...) jongens/mannen tussen de 15 en 30, waarvan waarschijnlijk de meerderheid een niet al te gevarieerd sociaal leven heeft.
Wat een heerlijke (doch domme) generalisering van iemand die heimelijk zoekt naar redenen voor het ontbreken van online play bij zijn enige liefde Nintendo. Als je tussen de 15 en 30 ben en hebt een facinatie voor Mario de loodgieter ben je wel sociaal aanvaardbaar?

Als je het mij vraagt, ook als je het niet vraagt, heeft Nintendo op het moment gewoon niet de poen en organisatie om een goed onlinefunctinaliteit op poten te zetten. Nintendo zit duidelijk in de nesten door hun productplacement (in de verkeerde markt). Ze maken verkeerde keuzes en dat nintendos probleem, niet het probleem van de rest van de wereld, zoals jij het door voorkomen.
quote:
8 GB, maar er zitten tegenwoordig 10 GB schijven in, gelimiteerd naar 8 GB, omdat die goedkoper waren. Denk dat Microsoft niet meer dezelfde fout maakt om met zelfs tegenwoordig zeldzame 15 GB schijven te gaan werken,als er een harde schijf in komt. Zit eerder aan 30 a 40 GB 2.5" harde schijven te denken.
Hangt er natuurlijk vanaf wat ze er mee willen doen. Als er alleen maar savegames en mp3'tjes gezet kunnen worden dan kan je net zo goed een 8 of 15gb er in zetten.

Maar ik denk dat ze in de volgende versie de multimedia capaciteiten, die ook al door de diverse 'dev-scenes' al zijn ontwikkeld, zullen implementeren. Maar er waren ook weer geruchten dat er geen harddisk in zou gaan komen (misschien is die intussen al weer ontkracht, heb het niet gevolgd afgelopen tijd). Dan zou het Media Center helemaal geen nut hebben.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:14:46 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21356833
Laat maar zitten Brasco, dit topic gaat namelijk over feiten, en die Kiff komt met de ene onbeargumenteerde (bs) aanname na de ander Als hij 't graag wil geloven, dan doet 'ie dat, ondertussen kunnen wij vrolijk doorgaan met het topic wel nuttig gebruiken
quote:
Hangt er natuurlijk vanaf wat ze er mee willen doen. Als er alleen maar savegames en mp3'tjes gezet kunnen worden dan kan je net zo goed een 8 of 15gb er in zetten.
De functionele grootte is hier van ondergeschikt belang. 1-2 GB is zat voor savegames en MP3s. Alleen ga jij nu maar eens naar de winkel een 1-2 GB harde schijf kopen. Dat lukt je niet meer. Stel dat Microsoft zo'n schijf in de Xbox hadden gezet, hadden ze nu een heel erg duur contract met een fabrikant van harde schijven aan moeten gaan om het productieproces van kleine harde schijven in leven te laten houden.

Wanneer je gewoon een mainstream harde schijf in je console stopt die toch wel zo'n 3-4 jaar met ongeveer dezelfde specificaties op grote schaal gemaakt zal worden, spaar je een hele hoop productiekosten uit.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:39:42 #46
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_21357526
idd je hebt gelijk.
pi_21359920
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:10 schreef Brasco125 het volgende:
Wat een heerlijke (doch domme) generalisering van iemand die heimelijk zoekt naar redenen voor het ontbreken van online play bij zijn enige liefde Nintendo.
Ik ben zelf inderdaad tussen de 15 en de 30 en heb zeker interesse in o.a.Nintendo spelletjes (maar dan voornamelijk retrogames uit jeugdsentiment).
Ik gaf hier alleen mijn visie over hoe de nextgen consolemarkt [i]er uit zou kunnen gaan zien[/i'], gegeven bepaalde voorwaarden (!). Niet mijn wens of hoop. Persoonlijk heb ik weinig interesse in netwerkgaming, ik speel en spaar voornamelijk NES spellen en de nieuwe shit boeit me vrij weinig. Ik gaf Marioparty als voorbeeld (een spel waar ik zelf geen klap aan vind en ook niet bezit)
quote:
Als je tussen de 15 en 30 ben en hebt een facinatie voor Mario de loodgieter ben je wel sociaal aanvaardbaar?
Ik heb het nergens over sociale aanvaardbaarheid gehad en nergens beweert dat wat voor type gamer dan ook om wat voor reden dan ook niet sociaal aanvaardbaar zou kunnen zijn. Dus waar heb je het over?
quote:
Als je het mij vraagt, ook als je het niet vraagt, heeft Nintendo op het moment gewoon niet de poen en organisatie om een goed onlinefunctinaliteit op poten te zetten. Nintendo zit duidelijk in de nesten door hun productplacement (in de verkeerde markt). Ze maken verkeerde keuzes en dat nintendos probleem, niet het probleem van de rest van de wereld, zoals jij het door voorkomen.
Ik heb het nergens over problemen of over de liquiditeit van Nintendo op het moment. Dankzij jouw vooringenomen aanname dat ik een Nintendo obsessie heb (in hoe verre dat waar is is in deze discussie irrelevant, het zal echter wel door m'n avatar komen), lees je dingen die ik niet geschreven heb waarschijnlijk. Op je teentjes getrapt door de harde waarheid? De meeste online gamers zijn gasten tussen de 15 en 30 lijkt mij, indien dit niet het geval is, zie ik graag het tegendeel bewezen. Dit was geen generalisering (dat zou het wel zijn geweest als ik zou zeggen/denken dat ALLE onlinegamers tot genoemde categorie behoren en dat deed ik niet).
[
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:14 schreef twi het volgende:
Kiff komt met de ene onbeargumenteerde (bs) aanname na de ander
Ik heb nergens iets klakkeloos aangenomen of als waarheid gepresenteerd. Dat jullie niet begrijpend lezen kunnen is jammer.

Nogmaals de niet rhetorisch bedoelde vraag : " Denk je dat dat niet zo is dan? Of leg ik de vinger op een te gevoelige plek?". Wil degene die denkt dat (momenteel; de situatie anno 2004) de meerderheid van de netwerkgamers NIET bestaat uit mannen tussen de 15 en 30, waarvan de meerderheid een niet al te gevarieerd sociaal leven heeft het laten weten. Graag lees ik daarbij ook een beschrijving die de meerderheid of het grootste deel van de netwerkgamers wel correct karakteriseert.
pi_21360299
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:08 schreef Rag het volgende:

[..]

Argumentatie?
Ergens gelezen, maar ik geloof dat het nek aan nek gaat tussen die twee maar dat de cube toch iets beter heeft verkocht
Houd van een lijntje.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 00:29:02 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21361990
Ik ben het eens dat het grootste gedeelte van de online gamers van het mannelijke geslacht zijn met de leeftijd 15-30, maar waarom zou dat nou weer gepaard moeten gaan met ongevarieerde sociale levens? Dat is een kul-vooroordeel wat nergens op gebaseerd is, net als dat de gemiddelde Nintendo-gamer de leeftijd van 12-18 bevat en alleen maar van blije kleurtjes en kinderliedjes houdt.

Wat jij met je post impliceert is dat mensen die met een console online gamen geen interessant sociaal leven hebben, maar gezinnen die samen partygames spelen dit wel hebben (aangezien dit in jouw ogen klaarblijkelijk toch wel een doorslaand succes gaat worden, wat jij blijkbaar niet vindt van de diensten van Sony en Microsoft).

Ten eerste wil ik jouw definitie van weinig gevarieerd sociaal leven graag horen, en ten tweede waarom je dit koppelt aan online gamers. De technische kennis die je nodig hebt? Dan kun je de gemiddelde FOK!ker (of uberhaupt internetter) ook wel in dezelfde categorie scharen. Iemand die uberhaupt interesse heeft om te gamen met iemand die niet naast 'm zit c.q. een wildvreemde? Dat vind ik juist wel gevarieerd sociaal contact, binnenshuis.

Er zijn veel meer mensen dan je denkt die totaal niet in die categorie vallen, die - om het maar zo te stellen - het verschil tussen een stroomkabel en een netwerkkabel niet eens weten maar wel aardig wat tijd spenderen aan het online gamen met consoles, simpelweg omdat er altijd wel iemand is die ze erbij helpt. En eenmaal aangesloten...
  woensdag 18 augustus 2004 @ 00:30:46 #50
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_21362028
Ik zou het wel stoer vinden als er een DVD wisselaar functie oid in zou zitten. Zou wel makkelijk zijn, als je verslingerd bent aan twee spellen.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')