Helemaal mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:24 schreef yogidrink het volgende:
Hallo mensen!!! Ben weer terug na een grote virus aanval!!
Tot mijn schrik is breezersite's deel 11 gesloten !!!
en dit topic mag wel open blijven!!!
ik zie toch echt liever breezerchickies dan die homo's hier!!
vind ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
breezerhomo's dicht en breezersletjes weer open..
ja dit slaat totaal nergens op. Een topic sluiten bij #11 omdat we mensen belachelijk maken!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
breezerhomo's dicht en breezersletjes weer open..
Ja de nieuwe regels wel jah. Maar er zijn weer fatsoensregels gebroken. Constant mensen zo af lopen zeiken is niet netjes. En aangezien dat én het maken van nep CU2-pagina's e.d. het enige leek te zijn waar de reeks op draaide, dat maar gestopt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:02 schreef yogidrink het volgende:
We hebben ons allemaal aan de nieuwe regels gehouden!! Geen forums flooden etc!!
En dan is er over een paar weken weer wat gevonden wat weer gedonder oplevert ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:54 schreef yogidrink het volgende:
Calvobbes ik ben het niet met je eens!
Als we gewoon regels maken dan kan het topic nieuw leven in worden geblazen!
Omdat we in het breezah topic zitten lamlul! Voor afzeiken van goths ga je maar naar een van de vele gothic topicsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:59 schreef RealKnuckles het volgende:
idd die gothic komt wel steeds met voorbeelden; leuk proberen te doen over die BrEeZaHs en als we t over gothic gaat hebben word ie ook pissed. wat lul je dan over anderen?
ik vind het niet grappig, het is de waarheid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Omdat we in het breezah topic zitten lamlul! Voor afzeiken van goths ga je maar naar een van de vele gothic topics
Jij komt nu ook al voor de 100ste keer met je (blijkbaar voor jou) erg grappige voorbeeld over wat goth pubers die op de grond zitten... zal wel leuk bedoelt zijn als slaat het nergens op..
Dus omdat ik van die zielige breezerpikkies met witte kleertjes aan op de grond van het perron heb zien zitten wachten op de trein naar sensation ofzoiets, is het feit dat trieste breezerpikkies op de grond zitten de waarheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:13 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ik vind het niet grappig, het is de waarheid.
waarom zou ik iets grappig vinden waar ik me aan irriteer?
het is idd de waarheid wat IK zei. jonge dat zie je zo vaak man, ik ben niet de enige die dat denkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dus omdat ik van die zielige breezerpikkies met witte kleertjes aan op de grond van het perron heb zien zitten wachten op de trein naar sensation ofzoiets, is het feit dat trieste breezerpikkies op de grond zitten de waarheid
Jij wilt gewoon de waarheid maar vanuit EEN kant bekijken, de jouwe![]()
Ik heb het nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:50 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
het is idd de waarheid wat IK zei. jonge dat zie je zo vaak man, ik ben niet de enige die dat denkt.
als er nou duidelijk regels waren wat wel en niet mocht, wij kunnen toch niet ruiken na 10 succesvolle topics dat jullie opeens bezwaar maken tegen het plaatsen van foto's!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En dan is er over een paar weken weer wat gevonden wat weer gedonder oplevert ofzo.
Nee dankje, jullie hebben kansen genoeg gehad, en telkens ging het mis.
AHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:02 schreef yogidrink het volgende:
hahaha gothics zitten trouwens altijd we op de grond enzow.
ik liep eerst naar een paar toe, ik vroeg hoezo heb je witte smink op je gezicht.
zei ze: Hou je bek JOh patser!! lol
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:29 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAHA!!!
had jij ze daar ff mooi tuk!
!
Nogmaals, ga met je lamlendige spelling ergens in een gothic-topic reageren man! Daar zijn ze voor... dit gaat over breezerpatsertjes met homoblouses, driekwartbroeken en vetkuifiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:02 schreef yogidrink het volgende:
ik liep eerst naar een paar toe, ik vroeg hoezo heb je witte smink op je gezicht.
HAHAHHA [voeg 100 smileys in om te benadrukken]quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:02 schreef yogidrink het volgende:
mense... rustig aan hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nogmaals, ga met je lamlendige spelling ergens in een gothic-topic reageren man! Daar zijn ze voor... dit gaat over breezerpatsertjes met homoblouses, driekwartbroeken en vetkuifiesSalouknapen zeg maar
dan ben ik maar een homo met een lekkere vriendin!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nogmaals, ga met je lamlendige spelling ergens in een gothic-topic reageren man! Daar zijn ze voor... dit gaat over breezerpatsertjes met homoblouses, driekwartbroeken en vetkuifiesSalouknapen zeg maar
nee middelste!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
ben jij die linkse gast?
Lijkt me idd die kansloze met dat oranje shirtjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
ben jij die linkse gast?
hij hoefde gelukkig niet al die kettingen,stekels af te doen!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lijkt me idd die kansloze met dat oranje shirtje
Ws. net deze zomer ontmaagd door wat hij dacht dat een vrouw was in het donker aan het strand in Salou...Maar: oWneDD hefTaG eN tHa bOmB iS WaUs WeeddjuH!
En dat k3 geil isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:21 schreef paultjuhhh het volgende:
yogidrink denkt dat het al kerst is
quote:Trebel en ik moeten tot onze spijt mededelen dat Mod_Paul per direct ontslagen is. Eerder was hij al op non-actief gesteld.
Mod_Paul heeft zijn status als crewlid misbruikt om een Sugababes.nl lid onder valse voorwenselen te ontmoeten, door haar te vertellen dat hij haar uit name van SB/SD wilde interviewen. Een interview waar niemand binnen SB/SD vanaf wist.
hahahah ja idd!!! en dat zijn ze ook!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:22 schreef leejow het volgende:
[..]
En dat k3 geil is
Die blonde IS geil! En die rode ook...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:57 schreef yogidrink het volgende:
[..]
hahahah ja idd!!! en dat zijn ze ook!
Ownee jij wilt liever dames met zwarte kleren en met smink op het gezicht.
voor iemand van 16 gedraag je je niet echt volwassenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:57 schreef yogidrink het volgende:
[..]
hahahah ja idd!!! en dat zijn ze ook!
Ownee jij wilt liever dames met zwarte kleren en met smink op het gezicht.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:17 schreef yogidrink het volgende:
* RealKnuckles is het er mee eens!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:43 schreef CrashOne het volgende:
http://www.superdudes.nl/
Dit is ook wel een sterk staaltje 'hoe ver kan ik gaan', ene topic gesloten en dan in een ander verder gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
!!sexy*girl!!
welke leuke en lieve gozer
tussen de 19 en 25 voegt mij
toe op msn
----------@hotmail.com
![]()
![]()
![]()
P.s. is ze nou zwanger of ?:P
Forum Opties | |