Heb het er met Luc over gehad vanmiddag, we rijden samen jou kant opquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ja weet je het dan ook nog..quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:24 schreef RB het volgende:
Heb het er met Luc over gehad vanmiddag rijden samen jou kant opIk weet waar je woont
![]()
Hoelaat begint het?
Vertel mij wat, en bij jullie is ook nog eerder donkerquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het word ook steeds vroeger donkerder trouwens.![]()
Hier is het nog maar net donker hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:30 schreef RB het volgende:
Vertel mij wat, en bij jullie is ook nog eerder donker![]()
Komt omdat jullie verder in het zuiden wonen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier is het nog maar net donker hoor.![]()
Is het hier niet 10 minuten vroeger.![]()
Laters..
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier is het nog maar net donker hoor.![]()
Is het hier niet 10 minuten vroeger.![]()
Laters..
Ik kom iets later maar ben wel van de partijquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja weet je het dan ook nog..![]()
Ik dacht iets aan rond 3 uur aankomt/ontvangst .. hapje drankje ..
.. tegen 16:30 langzaam aan de BBQ aansteken.
Maar dat staat nog helemaal open, geef maar wat input.
Het word ook steeds vroeger donkerder trouwens.![]()
Originele schermpje meenemenquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:38 schreef PatrickM het volgende:
En ach... voor het donkere?
Jullie nemen allemaal mobiele verlichting mee die ook in de tuin moet staan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:38 schreef PatrickM het volgende:
En ach... voor het donkere? Gewoon fakkels in de tuin![]()
![]()
Is het schermpje van mijn mobiel voldoende?quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie nemen allemaal mobiele verlichting mee die ook in de tuin moet staan.![]()
![]()
Hahaha, hoef je gelijk niet voor extra stoelen te zorgenquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie nemen allemaal mobiele verlichting mee die ook in de tuin moet staan.![]()
![]()
Jaaaa hangen we aan een draadje op dan .. en jij staat steeds op om de backlight gaande te houden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:44 schreef ZX9R het volgende:
Is het schermpje van mijn mobiel voldoende?![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:49 schreef PatrickM het volgende:
Hahaha, hoef je gelijk niet voor extra stoelen te zorgen![]()
Dat zetten we wel het geluid uitquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:00 schreef ondeugend het volgende:
Zal ik dan gewoon de hele tijd gaan bellen om het licht vanaf afstand te verzorgen ?![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zetten we wel het geluid uit.. en ik hoop dat zijn trilalarm ook uit kan.
![]()
Heb je benzine gehamsterd voor je BBQ Pepquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik heb connectie's bij de NAM.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef RB het volgende:
Heb je benzine gehamsterd voor je BBQ Pep![]()
![]()
En jij wil een bbq organiserenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb connectie's bij de NAM.![]()
Ik heb zelfs nog geen BBQ .. gelukkig zijn er altijd nog ouders met spullen.![]()
Heb nog wel een BBQ , Maar om die nou op de brommer mee te nemenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb connectie's bij de NAM.![]()
Ik heb zelfs nog geen BBQ .. gelukkig zijn er altijd nog ouders met spullen.![]()
En als je dan ff de fazer op z'n staart trapt krijgt ie lekker veel zuurstof voor een goeie verbranding van de kolenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:11 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog wel een BBQ , Maar om die nou op de brommer mee te nemen![]()
![]()
Kunnen hem dan wel alvast aanzetten![]()
![]()
Dan kan die beter op de ZX9quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En als je dan ff de fazer op z'n staart trapt krijgt ie lekker veel zuurstof voor een goeie verbranding van de kolen![]()
![]()
Vlees in de magnetron?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie het er nog van komen dat jullie straks gewoon in de oven of magnetron BBQ-en :')
Ik organiseer ook een BBQ met allemaal BBQ freaks / kenners.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:10 schreef ZX9R het volgende:
En jij wil een bbq organiseren![]()
Zelfs de handschoen van ondeugend blaas ik daarmee weg!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:20 schreef RB het volgende:
De kolen voor de BBQ kunnen we wel alvast voorverwarmen![]()
De open uitlaat van Luc is er uitermate geschikt voor lijkt mij , gat is groot genoeg![]()
![]()
![]()
Die stinkt nu !quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zelfs de handschoen van ondeugend blaas ik daarmee weg!![]()
Die stinkt nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die stinkt nu !
Bedankt![]()
Dan liever briquettes!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:31 schreef RB het volgende:
BBQ kolen een nieuwe vorm van DB Killer Luc![]()
![]()
![]()
Kijk je uit .. er is wel een kind van 6 bij ..quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:32 schreef ZX9R het volgende:
Dan liever briquettes!
Die schieten er tenminste nog uit![]()
Wat jij wilt de keus is aan jouquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan liever briquettes!
Die schieten er tenminste nog uit![]()
Kijk maar uit, ik denk dat'ie jou wel aankan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:34 schreef ZX9R het volgende:
Hou dat kind dan maar uit de buurt!
Het is jouw kind![]()
En hij kan op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:41 schreef ZX9R het volgende:
Ach, de kleine erbij is toch gezellie?
Zijn sjopperts geen motorfietsen dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:42 schreef ZX9R het volgende:
Ook een motorfreak?
Of vind ie sjopperts mooi?
Hij heeft er kennis vanquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn sjopperts geen motorfietsen dan?
Een tijdje geleden waren we bij Motoport, toen kwamen Rietvaerder en Makster toevallig aan.
Makster's motor was volgens hem de mooiste motor die buiten stond, en die van Riet de lompste.
Dus tja .. oordeel zelf.![]()
Een voorkeur voor Kawasaki's geloof ik.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
Hij heeft er kennis van![]()
Ook jij kan tever gaan he Lucquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij heeft er kennis van
Mogen er introducees mee?quote:Op woensdag 8 september 2004 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
Wie komen er allemaal het oude vlees opeten over 2 weken?![]()
Verlos mij .. alles moet op ..![]()
Fijn want ik moet echt van het vlees af ..quote:Op woensdag 8 september 2004 18:20 schreef ondeugend het volgende:
Ralf en Luc komen bij je slapen volgens mij![]()
Ik reken erop.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:22 schreef hollander172 het volgende:
Mogen er introducees mee?![]()
Een miniparenclub!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
Er zijn 2 slaapplaatsen bezet en nog 2 over eventueel.
Of iedereen moet naast elkaar op een luchtbedje dan kunnen er nog meer blijven.
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:51 schreef hollander172 het volgende:
Een miniparenclub!
Sorry kon het niet laten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |