Ja eh .. afgepast portie's he 1 hamburger, kipkluifje en half biefstukje p.p. .. ik ben niet rijk ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:07 schreef Rausdouwer het volgende:
... Had tenminste al toegezegd dat we alles zouden komen opeten op dat feest, beetje lullig om nu af te zeggen.![]()
ik denk dat ze feest op 18 september bedoel en niet de BBQquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja eh .. afgepast portie's he 1 hamburger, kipkluifje en half biefstukje p.p. .. ik ben niet rijk ofzo.![]()
Voor de rest mag je zoveel patat eten als je wilt, en sla heb ik dan ook nog voor de verstandigen onder ons.
Eerst thuis eten dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja eh .. afgepast portie's he 1 hamburger, kipkluifje en half biefstukje p.p. .. ik ben niet rijk ofzo.![]()
Ow ja .. ik dacht al wat een opvreter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ze feest op 18 september bedoel en niet de BBQ![]()
![]()
Lijkt mij wel genoeg gemiddeld gezien. En de 1 neemt iets minder dan de andere ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Eerst thuis eten dus
Kee .. dat scheelt weer wat bereidingstijd. Eten op risico dat wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Rood vlees...... rawwww![]()
Hoe lang moet je zijn om in aanmerking te komen voor een extra burger ??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee .. dat scheelt weer wat bereidingstijd. Eten op risico dat wel.
En grote eters mogen wel een extra hamburger. Wel even inschrijven a.u.b.![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe lang moet je zijn om in aanmerking te komen voor een extra burger ??
ik ben 2 meter![]()
ik ben wel 2 meterquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Heeft lengte iets met eetlust te maken dan..
En jij bent geen 2 meter inderdaad.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben wel 2 meter![]()
En voor mijn lengte heb ik een bescheiden schoenmaatje 43quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht echt iets van 1.80 ..
![]()
Het valt niet zoveel op als bij Fazer en Riet ..![]()
![]()
Vandaar die uitstekende laarzen op je stepjes..![]()
Ach... weten jullie iig waar ik me mee loop te bezigen danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hoeft niet uit te leggen hoor
Mwoah... ben ook niet zo goed hoor... en ik ben vooral niet echt fanatiek...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Gitaar spelen !!
Die muziekmotormeet moet er toch eens komen hoor.
Mwoah... dat moet idd wel lukkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Ach een blues moeten we er uit kunnen persen
Pep kan op keybords en Raus op drums
Ik ga ook niet om 2:00 s' middags flink vlees lopen eten/BBQ' en ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:32 schreef PatrickM het volgende:
De 25ste kan ik wel 's avonds
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef ondeugend het volgende:
Pep kan op keybords
Doen en kunnen ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht dat jij en kon gitaren maar ook toetsenisten ?
Kom ik naast jou zitten,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:10 schreef ZX9R het volgende:
Ga ik wel met m'n a-muzikaal talent in een hoekje zitten luisteren.
Toeschouwers moeten er ook zijn namelijk!
is er nog plek in het toeschouwershoekje?quote:Op woensdag 1 september 2004 08:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kom ik naast jou zitten,![]()
* knie opschuift........quote:Op woensdag 1 september 2004 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is er nog plek in het toeschouwershoekje?
Ik denk dat jij dat wordt!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Is er niet nog iemand voor de triangel dan ?
quote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Patrick281 het volgende:
in het middelpunt van de belangstelling wil staan
Dat doe ik wel.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Is er niet nog iemand voor de triangel dan ?
Sinds wanneer hoort de triangel bij de ritmesectie.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:09 schreef hollander172 het volgende:
Moet het ook nog in de maat?![]()
Ik heb het idee dat we die skippen jongens?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:59 schreef RB het volgende:
Is er al een datum geprikt bij het AC restaurant of staat dit nog op 18 september?![]()
Daar heb ik geen verstand van, ken alleen instrumenten met een midi interface en XLR pluggen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort de triangel bij de ritmesectie.![]()
Gewoon op je beurt wachten aan het begin of het einde van het nummer..
.. en dat heeft zo zijn voordelen..[afbeelding]
Ik bedenk mij net dat de drummer soms een triangel kan gebruiken, dus ik heb ongelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:47 schreef hollander172 het volgende:
Daar heb ik geen verstand van, ken alleen instrumenten met een midi interface en XLR pluggen.
Akoestisch een ramp maar daar kan ik tenminste wat mee.
Ritmesecties zitten trouwens in banken, welk bankje heeft de voorkeur?
Tjee en imiteren die geen echte instrumenten dan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:47 schreef hollander172 het volgende:
Daar heb ik geen verstand van, ken alleen instrumenten met een midi interface en XLR pluggen.
Akoestisch een ramp maar daar kan ik tenminste wat mee.
De datum staat nu op 25 September vooralsnog. Input is welkom of even bevestigen dat jullie kunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja idd liever niet op 18 september. Verder kan ik tot nu toe bijna alle zaterdagen/zondagen. Iemand nog data waarop ie niet kan? Of waarnaar een voorkeur uitgaat?
Dat gaat niet goed komen hoor ! Heel het bandje in errorquote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Patrick281 het volgende:
Ik schat in dat zij als dirigent optreedin het middelpunt van de belangstelling wil staanen vocals doet.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:54 schreef RB het volgende:
Ik ben ook van de partij 25 Sep![]()
Erg he .. en weer commentaar krijgen op de motor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou.... ik heb geen keus denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |