Op naar Italia!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
We wonen gewoon in een verkeerd land
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:49 schreef PatrickM het volgende:
We wonen gewoon in een verkeerd land![]()
Face to face is m.i. makkelijker afspraken makenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is het verschil?En waarom een AC-restaurant? Planned dat beter?
![]()
Serieus: ik zie het verschil niet met gewoon via Fok! plannen of IRLAls wij gewoon een datum roepen en iedereen kan..... dan is het toch goed. Alleen het punt is, het is nog behoorlijk ver weg... en dus weet denk ik niemand hoe zn leven er dan uitziet
Ik denk dat we gewoon zomaar een datum moeten prikken en dan moet iedereen maar vrij nemen dan ofzo
Dat is een ding wat zeker is. Sowiezo gezelligquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar misschien is wel een leuk idee inderdaad, nu ik er zo over nadenk.... alvast beetje in sfeer komen enzo
Is goedquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM en ik regelen het (toch Pat?)
Jups... zal terzijner tijd ook ff kijken voor een PMR setje zodat wij iig contact met elkaar kunnen houdenquote:daarom zal Pat achteraan rijden om ook de boel een beetje in de gaten te houden.... maar nogmaals, dat is niet zo belangrijk met zo'n (relatief) kleine groep.
Dus ik moet helemaal achterinquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:11 schreef PatrickM het volgende:
En groepsvolgorde opzich is niet zo heel belangrijk maar ik denk dat het het handigst is als de wat gematigde rijders een beetje achterin blijven en de wat sportievere rijders voorin
Volgens mij is dat een zaterdag, 18 September.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Zondag 18 september 2004 - AC Restaurant Utrecht
Wij kunnen volgens mij bijna altijd, maar zaterdag 18 september hebben wij 's avonds een 25-jarige bruiloft. We willen er wel graag bij zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een zaterdag, 18 September.![]()
![]()
We kunnen het ook combineren met een Fok! BBQ natuurlijk.
Mijn plan is dan ook 18 September, en als dat een goed idee is:
Dan is bij deze is iedereen uitgenodigt die op een MC meet geweest is, kosten deelname ¤ 0,00.
Er zijn slaapplaatsen voor mensen die van ver moeten komen een dag voor- of na de BBQ.
Enige vereiste is een redelijke opkomst, vanaf 6 mensen gaat het door.![]()
Laat het maar weten wat we doen.
Daar ben je 25 jaar geleden al geweest toch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij kunnen volgens mij bijna altijd, maar zaterdag 18 september hebben wij 's avonds een 25-jarige bruiloft. We willen er wel graag bij zijn.
Even afstemmen wat de beste data is voor iedereen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Vergeten toe te voegen: zou het eventueel een andere dag kunnen?
please please please![]()
Duurt nog 2 uur voordat ie wakker is, die slaapkopquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar ben je 25 jaar geleden al geweest toch.![]()
Of ben je het gevolg van die bruiloft of heb je er Mercy aan te danken..![]()
[..]
Even afstemmen wat de beste data is voor iedereen.
En we hebben nog niet besloten met zijn allen dat de BBQ doorgaat.
Misschien kan onze administrateur .. OPM weer een lijstje maken?![]()
ghe ghe, valt mee hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Duurt nog 2 uur voordat ie wakker is, die slaapkop![]()
![]()
nummer 13 heb ik voor jou gedaan...nummer 10 gaat sowieso niet mee (nini)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:44 schreef ZX9R het volgende:
Waarom zijn nummertje 10 en 13 uit het lijstje gevallen?
Ah! ikke begrijpen nu!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nummer 13 heb ik voor jou gedaan...nummer 10 gaat sowieso niet mee (nini)
ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ah! ikke begrijpen nu!
zie editquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is niet echt duidelijk zo hoor..... er staat:
Fok Motorvakantie 2005
Met als suggestie-datum 18 sept
Had je ze maar alvast he..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit: voor riet aangepaste lijst (kost je 14 cent)
het wordt heel krap zonderquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had je ze maar alvast he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |