quote:Morgen ben ik enigzins van plan naar Limboland te gaan voor een toertje door het zuiden van Limburg en een stuk Duitsland
(dagtrip)
Met die dagtrip ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:02 schreef ZX9R het volgende:
je was me voor!
nee, met het openen van topic..quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met die dagtrip ??![]()
ja jij en Riet, verder toch niet gemeet ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:14 schreef ZX9R het volgende:
vorige week nog gemeet hoor.
Dat jij er toen niet bij was, tsja....
Lekker weertje om te toeren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ben niet van suikergoed... bovendien schijnt het morgen best redelijk weer te wordenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker weertje om te toeren.![]()
![]()
Dacht van niet hoor..zelfs onweer .. en als je niet van suikergoed bent roept dat wel reactie's op wat wel..quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben niet van suikergoed... bovendien schijnt het morgen best redelijk weer te worden
quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
en als je niet van suikergoed bent roept dat wel reactie's op wat wel..
Zin wel. Maar geen tijd helaasquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:27 schreef PatrickM het volgende:
Iemand nog tijd en zin om morgen mee te rijden?
Zo iets vreesde ik al...quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Eehhh.. PatM, in het voorjaar zijn de meeste passen nog gesloten ivm sneeuw en zeker de Stelviopas met zijn 2800 meter.......
Ik denk toch dat we meer moeten gaan denken aan eind juni/juli/augustus
http://www.swisspartner.ch/Bus-info/paesse.htm
Kijk maar
En ik hoop (en verwacht dan al) met m'n (nog aan te schaffen) Garmin navigatie zooi (weet nog niet welke type, ws. de 2610) mee te kunnenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga denk ik maar een beugeltje en 12V aansluiting maken op de Bandit en dan de PDA met TomTom3 mee![]()
2610 heeft nog wel kinderziektes toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En ik hoop (en verwacht dan al) met m'n (nog aan te schaffen) Garmin navigatie zooi (weet nog niet welke type, ws. de 2610) mee te kunnen
Tuurlijk kan ik dan welquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je dan niet?We moeten echt wel over de passen, want dat is het gaafste
Ik weet het nog niet. Ik ga ergens in maart ofzo een keertje naar Notter om me voor te laten lichten en te kopen/bestellenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
2610 heeft nog wel kinderziektes toch?
Ik zou voor de SP3 gaan dan...
Heeft je vader ook GPSassist (oid) waarmee je onbeperkt waypoints kan inzetten enzo?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja..... die HP 2210 met TomTom3 werkt toch ook wel heel erg gaaf hoor! Anders kom je eens een keertje kijken hier.. geef ik een demo
Hier wat tips voor gebruik van Tom Tom 3: http://members.home.nl/ducati58/gps.htmquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar zullen we het hierover in het SC topic hebben
Sssssweeeeeeeetquote:Voor de 3e keer, wat vind je van die routes en die aantal km's
Zondagavond, Oss?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
* SCHOP*
Dus heel binnenkort een Bijzondere verichtingen meet.. plaats nog even onbekend,
ik hoop dat ik mee kanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zondagavond, Oss?
Ah joh, anders gewoon met de EN komenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik hoop dat ik mee kan![]()
ja, doe ikquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ah joh, anders gewoon met de EN komen![]()
count me inquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
*present voor Fok! meetingen deze of volgend weekend*
We wonen gewoon in een verkeerd landquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:47 schreef ZX9R het volgende:
er worden weer eens de compleet verkeerde weekenden geselecteerd
Inderdaad Luc! Mijn motor is woensdag ofzo pas klaar!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:47 schreef ZX9R het volgende:
er worden weer eens de compleet verkeerde weekenden geselecteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |