quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:49 schreef CloudStrife het volgende:
PSP is groot?
Echt niet, ik heb hem in mijn handen gehad en hij is niet groot.
er wordt zat mee gedaan, geloof mequote:Op zondag 22 augustus 2004 17:49 schreef CloudStrife het volgende:
PSP is groot?
Echt niet, ik heb hem in mijn handen gehad en hij is niet groot.
Ik ga voor de PSP,
2 schermen is leuk, maar als men er toch niets meedoet...
en die N64 graphics vind ik ook maar niets. Ik wil state of the art mobile gaming!
PSP dus
De extra functionaliteiten van de PSP zijn simpelweg te duur. Zolang je niet zelf op kan nemen op UMD (en dus voorbespeelde muziek en film discs moet kopen) zullen niet zo heel veel mensen hier gebruik van maken.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:30 schreef speknek het volgende:
Ik weet het nog niet. De PSP is veel mooier, mooiere spellen ook, maar brengt voor de rest niets nieuws (de andere gadgeteigenschappen lijken me althans compleet nutteloos); de DS lijkt wel iets nieuws te brengen (en sommige van de gadgets, touchscreen en WiFi vind ik echt leuk) maar heeft weer minder mooie spellen.
Ja, dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:14 schreef peristilius het volgende:
Ik ga gewoon wachten tot ze daadwerkelijk in de winkels liggen.....
en dan koop ik geen van beide HAHAHAHAmisschien als de psp vet cheap is dat ik er dan een koop.
hoe de neuk kun je zoiets concluderen als de console nog niet eens uit isquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:49 schreef CloudStrife het volgende:
2 schermen is leuk, maar als men er toch niets meedoet...
Hey, ga dan maar eens lekker op die touchscreen van je DS met je vingertjes zitten, kunnen we lachen. Kom op zeg! Je moet gewoon met je vingers van het schermpje blijven.quote:Ik vind wel dat de PSP er goed uitziet maar je ziet heel snel vingerafdrukken erop wat ik zelf erg lelijk vind
Ik weet al wat meer, kan niets zeggen, maar wacht maar tot de Tokyo Game Show, dan kunnen we lachenquote:(kom Sony, geef eens nieuwe info).
Daar zit je met een pennetje aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:13 schreef CloudStrife het volgende:
Hey, ga dan maar eens lekker op die touchscreen van je DS met je vingertjes zitten, kunnen we lachen. Kom op zeg! Je moet gewoon met je vingers van het schermpje blijven.
ik bedoel niet op het scherm maar op het apparaat zelf, je krijgt er van die lelijke vlekken opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:13 schreef CloudStrife het volgende:
Lekkere kut pic heb je van de PSP gepost RaymanNL. Ik kan je verzekeren dat die foto gezichtsbedrog is. Zo groot is ie namelijk echt niet.
[..]
Hey, ga dan maar eens lekker op die touchscreen van je DS met je vingertjes zitten, kunnen we lachen. Kom op zeg! Je moet gewoon met je vingers van het schermpje blijven.
Hey, ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees het ergste hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:13 schreef CloudStrife het volgende:
Ik weet al wat meer, kan niets zeggen, maar wacht maar tot de Tokyo Game Show, dan kunnen we lachen
sorry dat ik het moet zeggen maar ik begrijp niet echt wat je daar schrijftquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Is het ook zo dat voorkant van de PSP helemaal afdenkt ik met glas/doorzichtig plastic, want zo lijkt het wel
en als de gameplay niks aan is dan is het spel ook niks aan, want de gameplay is het spel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ze zitten wel alemaal zo van de PSP is beter want die heeft betere graphics, maar graphics zijn niet nodig voor gameplay
Ja het lijkt dat voor het zwart ook nog een laagje doorzichtig plastic zit, dat ook over het beeldscherm gaatquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
sorry dat ik het moet zeggen maar ik begrijp niet echt wat je daar schrijft
"dat voorkant van de psp helemaal afdenkt ik met glas/doorzichtig plastic"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |