abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21464059
Nou ik kies voor de DS omdat:
-Mijn genre
-Veel spellen die ik graag wil hebben
-PSP is groot
-2 schermen
-Toughscreen
-Nintendo
-Niet zo duur
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_21468388
PSP is groot?
Echt niet, ik heb hem in mijn handen gehad en hij is niet groot.

Ik ga voor de PSP,
2 schermen is leuk, maar als men er toch niets meedoet...
en die N64 graphics vind ik ook maar niets. Ik wil state of the art mobile gaming!
PSP dus
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:12:15 #203
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21468845
als de PSP echt state of the art zou zijn dan zou hij geen batterij problemen en hoge productiekosten moeten hebben
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:41:11 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21469439
Hoge productie kosten heeft de PSP zeker Het scherm dat te zien was op de E3 was er een van $ 350,-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:30:45 #205
8369 speknek
Another day another slay
pi_21470450
Ik weet het nog niet. De PSP is veel mooier, mooiere spellen ook, maar brengt voor de rest niets nieuws (de andere gadgeteigenschappen lijken me althans compleet nutteloos); de DS lijkt wel iets nieuws te brengen (en sommige van de gadgets, touchscreen en WiFi vind ik echt leuk) maar heeft weer minder mooie spellen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_21470452
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:49 schreef CloudStrife het volgende:
PSP is groot?

vind ik nog wel vrij groot hoor
pi_21470992
quote:
PSP is groot?

Ik ga voor de PSP,
en die N64 graphics vind ik ook maar niets. Ik wil state of the art mobile gaming!
PSP dus
er wordt zat mee gedaan, geloof me
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:03:12 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21471176
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:30 schreef speknek het volgende:
Ik weet het nog niet. De PSP is veel mooier, mooiere spellen ook, maar brengt voor de rest niets nieuws (de andere gadgeteigenschappen lijken me althans compleet nutteloos); de DS lijkt wel iets nieuws te brengen (en sommige van de gadgets, touchscreen en WiFi vind ik echt leuk) maar heeft weer minder mooie spellen.
De extra functionaliteiten van de PSP zijn simpelweg te duur. Zolang je niet zelf op kan nemen op UMD (en dus voorbespeelde muziek en film discs moet kopen) zullen niet zo heel veel mensen hier gebruik van maken.

Verder vrees ik nog steeds voor het scherm van de PSP (geen bescherming en erg duur) en de batterijen (kom Sony, geef eens nieuwe info).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_21499550
Ik ga gewoon wachten tot ze daadwerkelijk in de winkels liggen.....
en dan koop ik geen van beide HAHAHAHA misschien als de psp vet cheap is dat ik er dan een koop.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:16:04 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21499599
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:14 schreef peristilius het volgende:
Ik ga gewoon wachten tot ze daadwerkelijk in de winkels liggen.....
en dan koop ik geen van beide HAHAHAHA misschien als de psp vet cheap is dat ik er dan een koop.
Ja, dat zou wat zijn Nu iedereen zich druk maken, blijken het allebei kut apparaten te zijn die veel te duur zijn
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:20:46 #211
34006 Soloman
Wablief????
pi_21499737
dat zien we dan weer wel. voor nu is het leuk om te speculeren
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
pi_21502267
quote:
hoe de neuk kun je zoiets concluderen als de console nog niet eens uit is
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_21503189
VOlgens mij is het zo dat wanneer je de PSP laat vallen hij gewoon uit elkaar spat
pi_21503324
Ik vind wel dat de PSP er goed uitziet maar je ziet heel snel vingerafdrukken erop wat ik zelf erg lelijk vind zoals je ziet op die pic van de PSP. Ook lijkt mij dat er heel erg snel krasjes op het scherm van de PSP komen, ik heb liever een DS omdat die een klepje heeft waardoor je het scherm beschermt, daarom heb ik ook gewacht op de GBA SP.
pi_21503343
maar het is ook net of dat ding ook uit glas bestaat
pi_21504083
Lekkere kut pic heb je van de PSP gepost RaymanNL. Ik kan je verzekeren dat die foto gezichtsbedrog is. Zo groot is ie namelijk echt niet.
quote:
Ik vind wel dat de PSP er goed uitziet maar je ziet heel snel vingerafdrukken erop wat ik zelf erg lelijk vind
Hey, ga dan maar eens lekker op die touchscreen van je DS met je vingertjes zitten, kunnen we lachen. Kom op zeg! Je moet gewoon met je vingers van het schermpje blijven.
quote:
(kom Sony, geef eens nieuwe info).
Ik weet al wat meer, kan niets zeggen, maar wacht maar tot de Tokyo Game Show, dan kunnen we lachen
pi_21504126
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:13 schreef CloudStrife het volgende:
Hey, ga dan maar eens lekker op die touchscreen van je DS met je vingertjes zitten, kunnen we lachen. Kom op zeg! Je moet gewoon met je vingers van het schermpje blijven.
Daar zit je met een pennetje aan
pi_21504162
quote:
Lekkere kut pic heb je van de PSP gepost RaymanNL. Ik kan je verzekeren dat die foto gezichtsbedrog is. Zo groot is ie namelijk echt niet.
[..]

ik bedoel niet op het scherm maar op het apparaat zelf, je krijgt er van die lelijke vlekken op
pi_21504275
Is het ook zo dat voorkant van de PSP helemaal afdenkt ik met glas/doorzichtig plastic, want zo lijkt het wel
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:23:09 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21504291
quote:

Ik weet al wat meer, kan niets zeggen, maar wacht maar tot de Tokyo Game Show, dan kunnen we lachen
Hey, ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees het ergste hoor
pi_21504320
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Is het ook zo dat voorkant van de PSP helemaal afdenkt ik met glas/doorzichtig plastic, want zo lijkt het wel
sorry dat ik het moet zeggen maar ik begrijp niet echt wat je daar schrijft

"dat voorkant van de psp helemaal afdenkt ik met glas/doorzichtig plastic"
pi_21504340
Ze zitten wel alemaal zo van de PSP is beter want die heeft betere graphics, maar graphics zijn niet nodig voor gameplay
pi_21504362
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ze zitten wel alemaal zo van de PSP is beter want die heeft betere graphics, maar graphics zijn niet nodig voor gameplay
en als de gameplay niks aan is dan is het spel ook niks aan, want de gameplay is het spel.
pi_21504376
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:24 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

sorry dat ik het moet zeggen maar ik begrijp niet echt wat je daar schrijft

"dat voorkant van de psp helemaal afdenkt ik met glas/doorzichtig plastic"
Ja het lijkt dat voor het zwart ook nog een laagje doorzichtig plastic zit, dat ook over het beeldscherm gaat
pi_21504389
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:26 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

en als de gameplay niks aan is dan is het spel ook niks aan, want de gameplay is het spel.
precies en dan zit je daar met je mooie graphics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')