idd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan koop ik toch liever een PS2 voor 150 euro.![]()
mwa, ik denk nog wel meer gamesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd.
ipv 1 PSP heb je dan een PS2 + ongeveer 3 games
Ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan koop ik toch liever een PS2 voor 150 euro.![]()
mooi zoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:31 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Die komt er ook nog wel maar tot die tijd vraagt S-E aan zijn gamers welke game er op de DS uit moet komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dragon Quest Slime Monsters ja, en FFCC was nou niet echt een topitel
Ik verwacht een game uit de FF reeks op de PSP
Leuke theorie, maar in praktijk zijn spellen die een succes zijn op de 'vaste' console niet per definitie een succes op de portable, omdat je een portable nu eenmaal anders gebruikt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:00 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Beter, heb geen PS2 en kan nu tenminste de 'classics' spelen. En nog portable ook![]()
PES (winning eleven) komt op beide handhelds. Championship Manager lijkt me het beste voor de Nintendo DS. lekker met je stylus door de menutje's gaan en de wedstrijd volgen op het andere schermquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:48 schreef BGN het volgende:
Ik ga voor degene die Championship Manager en Pro Evolution Soccer uitbrengt.
Waarschijnlijk geeneen, misschien de PSP dus.
wowquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:57 schreef BMH het volgende:
[..]
PES (winning eleven) komt op beide handhelds. Championship Manager lijkt me het beste voor de Nintendo DS. lekker met je stylus door de menutje's gaan en de wedstrijd volgen op het andere scherm![]()
Heb net een topic gelezen in Championship Manager Forum, waarin de makers zeggen dat de resolutie en geheugen van de DS te slecht zijn voor een CM.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:57 schreef BMH het volgende:
[..]
PES (winning eleven) komt op beide handhelds. Championship Manager lijkt me het beste voor de Nintendo DS. lekker met je stylus door de menutje's gaan en de wedstrijd volgen op het andere scherm![]()
Te slecht voor een directe poort ja. Laat die developers hun mouwen eens opstropen en iets anders gaan doen dan alleen maar namen in hun al bestaande game stoppen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:00 schreef BGN het volgende:
[..]
Heb net een topic gelezen in Championship Manager Forum, waarin de makers zeggen dat de resolutie en geheugen van de DS te slecht zijn voor een CM.
De eerste CM had misschien wel gekund, maar daar zijn ze de source code van kwijt![]()
Huh, maar dan worden games misschien wel origineel. Dat moet je toch niet hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Te slecht voor een directe poort ja. Laat die developers hun mouwen eens opstropen en iets anders gaan doen dan alleen maar namen in hun al bestaande game stoppen.
Als je PSP fan bent niet neequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Huh, maar dan worden games misschien wel origineel. Dat moet je toch niet hebben![]()
Aardig wat uitgversquote:Vervolgens was het tijd voor de Nintendo DS, Nintendo's nieuwste handheld console. Via een videoboodschap vertelde Shigeru Miyamoto (de man die verantwoordelijk is voor Mario, Zelda en vele andere videogame-klassiekers) over zijn passie voor dit innovatieve, draagbare spelsysteem. In een volgende video kwamen sprekers van gerespecteerde spelontwikkelaars als Ubisoft, Majesco, Capcom, Atari, Activision, Square Enix en Electronic Arts woorden tekort om de Nintendo DS de hemel in te prijzen; allemaal zijn ze het erover eens dat de Nintendo DS vele nieuwe mogelijkheden biedt op het gebied van gameplay.
Het is natuurlijk niet voor niets een PORTablequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:57 schreef peristilius het volgende:
Huh, maar dan worden games misschien wel origineel. Dat moet je toch niet hebben![]()
veels te laatquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:28 schreef dj_ko het volgende:
de PSPwanneer komt ie trouwens uit in Nederland?
en voor welke prijs zegquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
veels te laat![]()
Dus juni 2005 in Amerika... Dan nog minimaal 3 maand en hij is in Europa. Dus nog 1 jaar wachten voor de PSP fans.quote:"Activision CEO predicts Game Boy competitor (PSP) won't hit U.S. until as late as June 2005."
wat denk je dan van:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:55 schreef Xrenity het volgende:
http://www.nintendods.nl/
Volgens mij willen die geld zien van ninty
Hehe ik zat er ook al aan te denken, maar zij zijn mij blijkbaar voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:55 schreef Xrenity het volgende:
http://www.nintendods.nl/
Volgens mij willen die geld zien van ninty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |