Ok piepen danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Trillen doet ie niet, piepen wel.![]()
Pas op! Niet te hard lachen anders bekras je je PSP scherm nog.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dus elke keer als je langs een 8 jarige loop gaat dat ding piepen...![]()
en bij 33 jarigen....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dus elke keer als je langs een 8 jarige loop gaat dat ding piepen...![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Pas op! Niet te hard lachen anders bekras je je PSP scherm nog.
Dat ding ziet er fcking breekbaar uit inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Pas op! Niet te hard lachen anders bekras je je PSP scherm nog.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:37 schreef Soloman het volgende:
Ik ga persoonlijk voor de DS.
Geweldige handheld lijkt me het.
innovatieve gameplay. En ik geloof dat de kwaliteit van de grafics tussen die van de N64 en die van de Cube inzit. Wat mij ook ontzettend aanspreekt is de wireless LAN mogelijkheid en dat je dan maar 1 cardridge nodig hebt. Dat is ook kosten besparend. Ook gaat het ding trillen als er in de straal van 10 meter iemand een andere DS bij heeft. Zodat je bijvoorbeeld met een wildvreemde op een terrasje effe lekker kunt gamen. geweldig lijkt me dat.![]()
Oftewel nintendo is degene met de portmachine, en dan maar roepen dat nintendo zo origineel isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
![]()
Het is helemaal cool al zit je in de trein en je kunt met zn vieren Goldeneye doen
/edit
hoor net dit in DS interview:
PSP games can easily be ported to the DS, but not vice versa
Er zaten ook een heleboel krasjes op bij de sony persconferentie van de E3quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:11 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Dat ding ziet er fcking breekbaar uit inderdaad.
En waar staat dat nintendo er gebruik van gaat maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oftewel nintendo is degene met de portmachine, en dan maar roepen dat nintendo zo origineel is
Waarschijnlijk bedoelt ie dat DS games niet naar de PSP kunnen wegens het gebrek aan features zoals een 2e scherm.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oftewel nintendo is degene met de portmachine, en dan maar roepen dat nintendo zo origineel is
Je vergeet vetquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:04 schreef Vision het volgende:
eigenlijk is de PSP (voor mij iig) de zoveelste bevestiging van Sony's gaming beleid. Niet vernieuwend en alleen gericht op graphics.
Zit er ook een kont zuig functie op?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP zuigt kont.
Amen.
Dat betekent dat je hem toch niet gaat halen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP zuigt kont.
Amen.
Nee, ik koop hem wel ooitquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat betekent dat je hem toch niet gaat halen?![]()
Dus je vind het een slecht apparaatje (nee, geen gamehandheld want daar kan hij teveel voor) en dan ga je toch een boel geld er voor neer leggen. Maar ik kan het wel begrijpen, dit soort apparaatjes worden must haves over iets van 10 jaar omdat het een verschrikkelijke flop wordt en daarom bijna nergens te krijgen isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik koop hem wel ooitMaar toch.
Het is geen slecht apparaat. Maar het doet me gewoon niet veel. Net als de PS2 nu. Maar er is één ontwikkelaar waarvoor de aanschaf het waard is.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dus je vind het een slecht apparaatje (nee, geen gamehandheld want daar kan hij teveel voor) en dan ga je toch een boel geld er voor neer leggen. Maar ik kan het wel begrijpen, dit soort apparaatjes worden must haves over iets van 10 jaar omdat het een verschrikkelijke flop wordt en daarom bijna nergens te krijgen is
ja maar dan gaat de batterij maar 5 minuutjes meequote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zit er ook een kont zuig functie op?![]()
S-E heeft meer games aangekondigd voor de NDS dan voor de PSP. Voor de PSP alleen nog maar een film. Voor de NDS komt er een game in de crystal chronicles reeks, nieuwe dragonquest + nog een poort (waarschijnlijk Chrono Triggers).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is geen slecht apparaat. Maar het doet me gewoon niet veel. Net als de PS2 nu. Maar er is één ontwikkelaar waarvoor de aanschaf het waard is.
Mighty Square-Enix![]()
Dragon Quest Slime Monsters ja, en FFCC was nou niet echt een topitelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
S-E heeft meer games aangekondigd voor de NDS dan voor de PSP. Voor de PSP alleen nog maar een film. Voor de NDS komt er een game in de crystal chronicles reeks, nieuwe dragonquest + nog een poort (waarschijnlijk Chrono Triggers).
Dus het is nu zeker. Tis een PS2 maar dan klein(er).quote:"PS2-standard games" and "simple ideas" are to provide the main focus for Sony's PSP software line-up, according to SCE"
En met controller en beeldscherm ingebouwdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus het is nu zeker. Tis een PS2 maar dan klein(er).
Beter, heb geen PS2 en kan nu tenminste de 'classics' spelen. En nog portable ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus het is nu zeker. Tis een PS2 maar dan klein(er).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |