Nee. Totaal andere hardware.quote:Is het niet mogelijk dat er heel veel spellen gewoon voor zowel de NDS als de PSP uitkomen?
Argh... Dat is ook de reden dat ik PSO 3 niet durft aan te raken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, MGS:A is dus een soort pokemon game
Eerder een soort yu gi oh. Je krijgt kaarten voorgestapeld met moves! Hoe kan Hideo ons dit aan doen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, MGS:A is dus een soort pokemon game
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:32 schreef nikk het volgende:
Als echte gamer kies ik natuurlijk voor de Nintendo DS.
Soms zijn verdere argumenten overbodig. Ik bedoel 1 plus 1 is 2, en echte gamers kiezen voor Nintendo. Fact of life.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
respect voor je argumenten dude
Wauw, 3 nieuwe games. De rest zijn ports. Waarom wil je die ports op een handheld spelen als je ze ook op je console kunt spelen waarbij de controls, graphics & het geluid beter zijn?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dit zijn voor mij de PSP musthave's.
Metal Gear: Acid
Gran Turismo 4 Mobile
Need for Speed Underground
Ridge Racer
Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
WipEout Pure
Darkstalkers Chronicle
SOCOM: U.S. Navy Seals
Ik mis wel een goede fightgame.
en de consoles zijn goedkoperquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Wauw, 3 nieuwe games. De rest zijn ports. Waarom wil je die ports op een handheld spelen als je ze ook op je console kunt spelen waarbij de controls, graphics & het geluid beter zijn?
tsja, waarom zou je uberhaupt handhelds willen kopen dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Wauw, 3 nieuwe games. De rest zijn ports. Waarom wil je die ports op een handheld spelen als je ze ook op je console kunt spelen waarbij de controls, graphics & het geluid beter zijn?
Mobiel Gamen ... in de trein of op vakantie.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:19 schreef rockstah het volgende:
tsja, waarom zou je uberhaupt handhelds willen kopen dan.
Hij zei in een interview dat de PSP niet gemaakt is voor de gameplay van de huidige serie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Eerder een soort yu gi oh. Je krijgt kaarten voorgestapeld met moves! Hoe kan Hideo ons dit aan doen!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:50 schreef BMH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben er nog niet uit. Beiden zullen wel veel ports hebben. Enige game die ik tot nu boeiend genoeg vind om een DS te kopen is die nieuwe Mario Borthers. Bij de GBA had ik altijd al het gevoel dat de echt goede games gewoon SNES ports waren. Het blijven goede games, maar ik heb ze al vaak jaren geleden gespeeld.
Waarschijnlijk wacht ik dan liever op de opvolger van de GBA. Bij de PSP vind ik PS2 ports minder erg omdat ik toch geen PS2 heb... dat scheelt. Ik ga eerst afwachten hoe duur die dingen gaan worden want de PS2 is tegen die tijd ook weer stukken goedkoper (misschien 3x zo goedkoop als de PSP).
iddquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:18 schreef Xrenity het volgende:
Ik bedacht me vanochtend toch iets cools
Stel je zit op school in de aula en er zijn meer mensen met een DS. Dan neem ik even aan dat bijv. Goldeneye wordt uitgebracht op de DS...
Dan zijn er dus meer mensen in de aula met een DS, die met jou wireless online kunnen! Zo kun je met elkaar spelen met maar 1 cartridge, das toch cool?
Maarja. Dan moeten ze wel :
-een DS hebben
-hem meenemen
-hem aanzetten en zin hebben in je game
Maar in theorie is het cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |