Ik wel, een grote zelfs:quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:54 schreef parterrepact het volgende:
Ik kan nu al 0,0 redenen verzinnen om een ps2 te kiezen boven een Cube (of desnoods een x-box) en dat zal met de psp weer hetzelfde worden
friggin trein...er zijn constant mensen...en in woon in utrecht...trein...utrecht ...gegarandeert gestolenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan zet je hem ff op pauze als er imenad langskomt
Zeker mooi. Ben benieuwd of die ook in verschillende kleurtjes uitkomt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:30 schreef Internationalist het volgende:
Op sommige foto's ziet het er wel erg mooi uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zeker mooi. Ben benieuwd of die ook in verschillende kleurtjes uitkomt.
Wit vind ik redelijk mooi. Weet je toevallig of er ook een metallic kleurtje is?quote:
stop it, you're making me sickquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:33 schreef Internationalist het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stylish..
-Final Fantasy: Crystal Chronicles new workquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:49 schreef BMH het volgende:
Nintendo DS games
<knip>
Geen idee, metallic zou inderdaad strak zijn ja..quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wit vind ik redelijk mooi. Weet je toevallig of er ook een metallic kleurtje is?
Leuke games == nintendo...quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:03 schreef peristilius het volgende:
Okee ik heb wat ontdekt, mensen die van nintendo spelletjes houden proberen de DS koste wat kost te verdedigen. Mensen die van leuke spellen houdenzijn fel voor de PSP. Het gaat in deze discussie puur om de naam en het type games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |