groot???? de ds lijkt mij juist groot met die 2 schermen en heel onhandig gamen, ben je in het onderste scherm aan het gamen, moet je ff wat boven doen met die pen, pak je die pen...ben je af omdat je wat knopjes niet kon gebruiken omdat je die pen wou pakken :S dat lijkt mij superonhandig...quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:25 schreef Xrenity het volgende:
DS:
-goedkoop
-PSP is wel erg groot zag ik laatst..
Ik ben voor de PSP omdat hij van sony is en omdat ik al die nintendo zooi zat ben. Dat heeft niet zo veel met de technische aspecten te maken. Maar als je het zo zegt krijg je dat gezeik van nintendo maakt originele games, sony port alleen maar blablabla. En ik vind het gewoon leuk om nieuwe ideen van nintendo af te zeikenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
zei de man die 2 schermpjes 'te ingewikkeld' vindt![]()
Okee dat is nieuw een handheld afzeiken omdat het scherm te groot isquote:
Straks komen er een shitload aan krassen op en kan je hem niet makkelijk meenemen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee dat is nieuw een handheld afzeiken omdat het scherm te groot is
straks zie je alles te goed :')
fanboysquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:08 schreef Markster het volgende:
PSP, nintendo stinkt
We zijn toch geen japanners, dat ding past nog steeds makkelijk in mijn broekzak en in mijn handen hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Straks komen er een shitload aan krassen op en kan je hem niet makkelijk meenemen.
Het blijft een HANDHELD hoor
als je van die skater broeken hebt misschien. maar goed, daar kan je zelfs een fiat panda in meenemenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
We zijn toch geen japanners, dat ding past nog steeds makkelijk in mijn broekzak en in mijn handen hoor.
(Ik heb wel hele grote broekzakken)
Laat me raden jij bent ook iets van 2 meterquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
We zijn toch geen japanners, dat ding past nog steeds makkelijk in mijn broekzak en in mijn handen hoor.
(Ik heb wel hele grote broekzakken)
Nee een 2 liter pak ice tea is toch wel het maximum wat erin pastquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:33 schreef Vision het volgende:
[..]
als je van die skater broeken hebt misschien. maar goed, daar kan je zelfs een fiat panda in meenemen
Euhm de laatste keer dat ik t checkte was ik 1,87quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat me raden jij bent ook iets van 2 meter![]()
de edit knop nog niet ontdekt?quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm de laatste keer dat ik t checkte was ik 1,87
Ben een stukje kleiner dan pkwarts, die is groooooooooooooooooooooot
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, oh nee dan heb ik 2 posts achter elkaarquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
de edit knop nog niet ontdekt?zeker ook te ingewikkeld
nogal overbodig, niet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, oh nee dan heb ik 2 posts achter elkaar![]()
Ja ik zou ook moeilijk kunnen doen en het in 1 post zetten. Maar waarom vind je het zo erg dat er 2 posts achter elkaar staan?quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
nogal overbodig, niet?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
lekker irritant berichten wissen
iig DS zuigt want je kan in de trein niet normaal gamen als je dat ding in 1 hand moet vasthouden en met je andere hand een pen moet vasthouden...word zo uit je hand gerukt
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
iig DS zuigt want je kan in de trein niet normaal gamen als je dat ding in 1 hand moet vasthouden en met je andere hand een pen moet vasthouden...word zo uit je hand gerukt
Bij mij zullen ze dat niet proberen, al ligt ie op het tafeltje naast mequote:Op maandag 16 augustus 2004 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |