=Mario 64x4 die vooral draait om de multiplayerquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
mario ds = mario 64...
En FFTA, en Chu chu Rocket, en Wario Ware, en Advance Wars, en Fire Emblem, etcquote:en ik heb ook de gba sp ...de leukste spellen (op golden sun 1 en 2 na dan) waren toch echt de SNES poortjes...kwam weinig nieuws op uit...behalve mario and luigi en metroid fusion dan
Dat waren geen ports, dat waren nieuwe games, met eenzelfde franchise.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
FFTA poort , Chu chu rocket poort ,
Ik ook niet hoor trouwens, maar ik reis ook niet deze maandenquote:wario ware nieuw , advance wars ging mij te langzaam , fire emblem kwam te laat...raak de gba niet meer aan de laatste tijd
Ben benieuwd van welk spel het een port is dan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
FFTA poort
(IGN)quote:The GBA version of the game has some excellent additions from the Dreamcast version. In addition to the puzzle stages from the DC version, the GBA features 2,500 new puzzle stages designed by players from the original Dreamcast version!
(IGN)quote:Final Fantasy Tactics Advance is not a true Final Fantasy game in the RPG series sense, nor is it a sequel or remake of Final Fantasy Tactics released on the PlayStation system several years ago. It's actually a new development that advances the game design of Final Fantasy Tactics, offering brand new gameplay elements in the turn-based strategy design with a completely new tale written specifically for Game Boy Advance gamers.
die je ookal gratiz kon downloaden met je dreamcast...daar heb ik dus weer gelijkquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Chu CHu Rocket:
[..]
Het is dus de DC versie incl HEEL veel extra puzzles. Je hebt dus voor een deel gelijk
Niet waarquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
(en ja de dreamcast was de eerste online console)
dus je gaat én de ps2 én de psp voor dezelfde spellen kopen?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:12 schreef Steve-O het volgende:
PSP
GTA en gt4
waar maak jij uit op dat ik de psp wil kopenquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
dus je gaat én de ps2 én de psp voor dezelfde spellen kopen?
preciesquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:47 schreef peristilius het volgende:
Bij nintendo kan je ook wel voorspellen dat er een mario komt en een wario en een zelda en een mario kart en waarschijnlijk ook wel weer een kirby
zei de man die 2 schermpjes 'te ingewikkeld' vindtquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:03 schreef peristilius het volgende:
Okee ik heb wat ontdekt, mensen die van nintendo spelletjes houden proberen de DS koste wat kost te verdedigen. Mensen die van leuke spellen houdenzijn fel voor de PSP. Het gaat in deze discussie puur om de naam en het type games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |