quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:Ja hij gad de Mul weer veel zelfvertrouwen door te zeggen dat ze blijven zoeken naar een rechtsbuiten. Ook leuk voor de Ridder.
Wanneer wordt Koeman de laan uit gestuurd hij maakt iedereen kleiner dan ie is. Hij neemt gvd de PSV mentaliteit mee naar Ajax./ Niet één speler wordt beter onder hem. In tegendeel iedereen gaat minder presteren. ij zit gvd in iedere talkshow morgen weer bij voetbal insite. Kan ie weer verder kankeren op z'n eigen selectie. Ik heb hem nog nooit iets positiefs horen zeggen. Mijn god ziet niemand dan in dat ie weg moet bij Ajax. Ik wil iemand die uitstraalt dat we kampieoen worden en zorgt dat vd Vaart en Sneyder en de Jong en Pienaar de besten worden met deze domme VMBOer wordt het niks kunnen we ruilen met RKC ?
![]()
Dat weinig spelers beter van hem worden ben ik met je eens, maar Ridder is toch echt een 10. Net als dat Boukhari geen links buiten is. Sneijder praat voor zijn beurt. Wat ik veel erger vind is zijn aankoopbeleid. Met al die niet creatieve spelers. Soetears, Sikora, Anastasiou, Sonck, Grygera, Escudé en in mindere mate Boukhari (omdat ie altijd misbruikt word als linksbuiten). Mitea is een domme hardloper die zich tenminste nog wel kan ontwikkelen. Koeman heeft de helft nog op eigen titel gehaald ook.
En dan het probleem op de rechtervleugel. In het tweede loopt gewoon een van de beste rechtsbuitens van nederland, Bechan. Maar er zal wel weer een slome techniekloze belg voor komen ofzo.
oja, BTW: Jack wordt eerder "gelynched" betreffende zijn affiniteit met AFC.