Bij deze: Morgen dinsdag dus om 9 uur 's avonds.
[Dit bericht is gewijzigd door Visionist_069 op 27-08-2001 20:54]
quote:Als je vertelt hoe het werkt ben ik er.
Op maandag 27 augustus 2001 20:50 schreef michelos het volgende:
Als iedereen gwoon ff een tijd neerpost en de dag dan kunnen we er eentje uit pikken die bij de meesten uitkomt.Bij deze: Morgen dinsdag dus om 9 uur 's avonds.
quote:Dat zeggen ze dus allemaal, maar als je -tig keer gefragged wordt achter elkaar leer je maar 1 ding: don't be the ONLY newbe in the game
Op maandag 27 augustus 2001 20:47 schreef Visionist_069 het volgende:
Oefening baart kunst speknek![]()
Door veel te spelen met profs leer je 't wel
quote:Nou zoals ik al zei, strax gewoon een kwartier vantevoren een server posten waar we aan de gang gaan. Of als iemand al een geschikte server weet mag ie em posten.
Als je vertelt hoe het werkt ben ik er.
Maar ik zie nog niet zo veel animo. Willen jullie liever CTF of Domination doen ? Waar zijn enthousiastelingen allemaal?
Sja, als jij daar een verbinding voor hebt die snel genoeg is voor mijn part. Mijn chello upload is capped @ 16 K. En ik kan echt geen game met 12 mensen fatsoendelijk hosten zonder dat andere last hebben van lag.
Ik zie het probleem ook niet met een server uitpikken. Kijk nu maar eens op dit moment hoeveel servers met een ping onder de 100 ( wat toch wel een pre is ) leeg zijn.
quote:1 : je koopt een computer
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:36 schreef Turismo het volgende:[..]
Als je vertelt hoe het werkt ben ik er.
(deze uitleg heb ik van guus gehad)
quote:Moet je toch niet doen bij Team-play
Op dinsdag 28 augustus 2001 19:08 schreef Vleermuis het volgende:[..]
4 : blijven rondrennen en schieten op alles wat beweegt
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 28-08-2001 19:09]
quote:Ja je moet ook niet verwachten dat je na een paar games fantastische resultaten boekt.
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:22 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Dat zeggen ze dus allemaal, maar als je -tig keer gefragged wordt achter elkaar leer je maar 1 ding: don't be the ONLY newbe in the game
Aantal newbies die kwamen in GiB en trainden ijverig met ons mee. Na 2 maanden konden ze al op ons niveau mee
quote:Fout. Ik zei : "Schiet op alles met een andere kleur" (assault dus)
Op dinsdag 28 augustus 2001 19:08 schreef Vleermuis het volgende:4 : blijven rondrennen en schieten op alles wat beweegt
(deze uitleg heb ik van guus gehad)
Wie zin heeft kan ff langs komen fraggen. Verbaster ff je Nick als je wil met je Foknaam erbij. Is wel geinig. Er is nog geen hond te doen en plaats voor 12.
Let wel dat je al die Skins nodig hebt voor contact te maken met de server. De 56K'ers die dat dus nog niet hebben zullen waarschijnlijk erg lang moeten downloaden.
Maar heb zo snel geen server kunen vinden die geen skins nodig heeft en toch leeg is.
Kijk maar.
Exacte naam:
jolt.co.uk - Deathmatch (01)
Ben er zelf binnen 3 mins in. MOet ff restarten. Geluid is brak.
Dacht dat er animo was. Schijtluizen. ![]()
Ik pleit em daar weer. Heb alleen Crimson gezien. Was jij dat Speknek?
Ga weer naar Gamepoint.
Stel maar een nieuwe date vast dan...
-inmiddels offline-
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 28-08-2001 23:32]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |