Maar we gaan geen CTF spelen. Gewoon ff Deathmatch fraggen dacht ik zo.
En lol, weet je echt niet waarom je dikker wordt? Is geen bug. Hoe meer je fragged hoe dikker je wordt.
quote:Is dat zo bij deathmatch (of is dat een optie op servers)? Zou best kunnen. Ik speel alleen assault. Ik heb het daar zelden meegemaakt.
Op zondag 26 augustus 2001 16:57 schreef michelos het volgende:En lol, weet je echt niet waarom je dikker wordt? Is geen bug. Hoe meer je fragged hoe dikker je wordt.
Beetje voor de fun. AL zit er ook een gedachte achter. De beste worden het dikste. En zijn daardoor beter te raken...
En die mindere dunnere worden gespaard omdat ze gemist worden.
Ziet er wel geinig uit. Ik verander mijn nick dan meestal in Moby Dick. Als je dan wint en je gooit er je dance-moves uit dan is het net de Chubby Checker en de Fat Boys.
quote:bij converteren op 35% gezet ofzo
Op zondag 26 augustus 2001 16:01 schreef Guus het volgende:[..]
Speel jij ook met deze resolutie of is dat bij het converteren wat lager gezet ? Ziet er ietwat bagger uit.
quote:Dat wil niet, dat is een irrie plugin of hoe je het ook wilt noemen
Op zondag 26 augustus 2001 16:22 schreef Guus het volgende:
iemand trouwens een idee hoe ik van deze bug op sommige servers afkom ?http://members.brabant.chello.nl/~e.donders/pics/dikkopke.jpg
http://members.brabant.chello.nl/~e.donders/pics/dunkopke.jpgSommige zijn dik en sommige heel smal (in hetzelfde spel)
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 18:34 schreef Chandler het volgende:[..]
Dat wil niet, dat is een irrie plugin of hoe je het ook wilt noemen
quote:kan ook
Op zondag 26 augustus 2001 19:23 schreef Gio het volgende:
Das de fatboy mutator, zit standaard bij het spel (dacht ik dan)
quote:Ik noem het : "KUT"
Op zondag 26 augustus 2001 18:34 schreef Chandler het volgende:dat is een irrie plugin of hoe je het ook wilt noemen
wat is dat voor bullshit om handicaps in te voeren ? Zijn we aan het golfen ofzo ? Ik speel niet voor niets regelmatig UT. Komt er zo'n nitwit (een sunchaser figuur bv) die je niet kan raken ?
De ping en aantal players erin en maximaal mogelijk staat erbij. Ik zie er nu zat staan die leeg zijn.
Als gewoon iemand er een uitpikt dan en dan ff vlakvoor aanvang dit in het forum post dat iedereen kan joinen is het een feit. Likt me sterk dat er in een mum van tijd ineens andere niet FOkkers die server gaan uitkiezen en volmaken.
Geld betalen voor server-afhuren ter gelegenheid van gewoon ff een fun game lijkt me overdreven. Er is genoeg beschikbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 27-08-2001 01:20]
quote:met een beetje geluk hebben wij straks (duurt niet lang meer) een snelle unreal server, admins o.a. guus en vleermuis, dus nix huren.......
Op maandag 27 augustus 2001 01:20 schreef michelos het volgende:
Als we gewoon een datum en tijd prikken en dan op dat moment gewoon ff de lijst van duizenden deathmatch servers opvragen dan komt het allemaal wel op z'n pootjes terecht.De ping en aantal players erin en maximaal mogelijk staat erbij. Ik zie er nu zat staan die leeg zijn.
Als gewoon iemand er een uitpikt dan en dan ff vlakvoor aanvang dit in het forum post dat iedereen kan joinen is het een feit. Likt me sterk dat er in een mum van tijd ineens andere niet FOkkers die server gaan uitkiezen en volmaken.
Geld betalen voor server-afhuren ter gelegenheid van gewoon ff een fun game lijkt me overdreven. Er is genoeg beschikbaar.
Maar dit gaat even puur om de funz. Dus tot die tijd dat er iets beschikbaar waar jullie mee bezig zijn, kan er best iets afgesproken worden op een willekeurige server die snel, leeg en genoeg capaciteit heeft/is.
quote:Mijn hoogste was ongeveer 450
Op maandag 27 augustus 2001 19:02 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]net nog ff geoefend... (tijd op 30min, bots op average) kewl
quote:Ja ik wil ook.
Op maandag 27 augustus 2001 20:00 schreef Visionist_069 het volgende:
Anybody wants to join a clan?
quote:Please contact me via icq or e-mail.
Op maandag 27 augustus 2001 20:01 schreef Turismo het volgende:[..]
Ja ik wil ook.
Als we online gaan spelen doe ik mee. Ik zuig alleen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |