abonnement Unibet Coolblue
pi_21447538
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Phelps heeft zich afgemeld voor de estafette en hij heeft zijn plaats afgestaan aan Ian Crocker dus 8 kunnen het er in ieder geval niet meer worden
Wrong, zie hier boven. Als de U.S. het podium halen krijgen alle zwemmers die hebben meegezwommen, al is het maar in de series, een plak. Phelps dus ook.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:44:40 #52
862 Arcee
Look closer
pi_21447710
Hmmm... wel een beetje een halve plak, hoor.
pi_21447747
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:44 schreef Arcee het volgende:
Hmmm... wel een beetje een halve plak, hoor.
Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat hij niet voor de achtste gaat.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:41:21 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_21453414



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21469807
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Kereltje? Ben anders wel vrij lang met mijn 1.81 meter en ondanks mijn 'leeftijd' heb ik al wat meer intelligentie dan jou maar dat is ook niet echt moeilijk hé
Dan ben je nog steeds een kereltje, want ik ben langer dan 1.81 (nl. 1.85) en met dat intellectuele gedrag van jou zit je ook nog eens fout
ik ben namelijk intelligenter dan JIJ ipv dan jou

daarnaast is HAVO behoorlijk minder dan een universitaire studie

[ Bericht 0% gewijzigd door tukkeronline op 22-08-2004 19:09:18 ]
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:08:06 #56
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21469966
Hij noemt iemand een kneus, en is dan verontwaardigd als iemand anders hem een debiel noemt.

Het is trouwens 'intellectuele', niet 'intelectuele'. Ga jij nog maar eens een jaartje van je universitaire studie over doen
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_21470170
Ik vind die Phelps een kneus, ik heb respect voor zijn prestaties- hij is nu een van de grootste zwemmers aller tijden, maar ik heb hier op FOK! niemand uitgescholden. We komen in een discussie over deze zwemmer, maar als er dan op de persoon gespeeld wordt en men gaat schelden ben je verkeerd bezig. Daarnaast kent deze jongen mij niet want hij kraamt twee keer nonsens uit.

Verder BOEIUH
Het gaat hier over sport en dit soort offtopic discussies moeten we maar achterwege laten of ergens anders voeren
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:24:45 #58
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21470309
quote:
We komen in een discussie over deze zwemmer, maar als er dan op de persoon gespeeld wordt en men gaat schelden ben je verkeerd bezig.
Dan moet je dat zelf ook niet doen hé. Je zal het zelf wel niet in de gaten hebben, maar je doet precies hetzelfde als datgene wat je nu aan het afkeuren bent. Het enige verschil is dat jij hier wel reageren, en Phelps niet.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_21470470
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:

Dan moet je dat zelf ook niet doen hé. Je zal het zelf wel niet in de gaten hebben, maar je doet precies hetzelfde als datgene wat je nu aan het afkeuren bent. Het enige verschil is dat jij hier wel reageren, en Phelps niet.
Heb je deels gelijk in, maar ik vind het totaal overbodig om mensen in een discussie uit te gaan schelden, dat is zo onnodig!
Phelps zal toch niet merken wat men hier van hem vindt, en al zou ie het merken dan zou hem dat toch geen bal kunnen schelen, dus dat vind ik een verschilletje.
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:33:47 #60
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_21470509
Het is ook onnodig. Maar wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  Trouwste user 2022 zondag 22 augustus 2004 @ 19:37:46 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_21470598
Gezellig hier.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21470609
Och ja, zo op z'n tijd moet dat kunnen he

pi_21470792
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:00 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Dan ben je nog steeds een kereltje, want ik ben langer dan 1.81 (nl. 1.85) en met dat intellectuele gedrag van jou zit je ook nog eens fout
ik ben namelijk intelligenter dan JIJ ipv dan jou

daarnaast is HAVO behoorlijk minder dan een universitaire studie
Intelligentie heeft geen direct verband met het al dan niet beheersen van de grammatica of het niveau van de studie. Je kan hem hooguit op punten onwetendheid verwijten.
pi_21471350
Zit ik hier op het Wetenschap en filosofie forum?

Nee het is toch gewoon OS, dacht ik toch ff dat ik verdwaald was.
...drop it like it's hot...
pi_21471490
Christus! Heb jij 7 gouden plakken in je reet?!
Moet je toch beter je kont afvegen de volgende keer, Midas...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')