Vriend van mij wilde weten hoe het nou zit met Otto voor een bruiloft, dus mailde:
quote:
Hallo Mathijs.
Bedankt voor de belangstelling... logisch trouwens want Otto Orgel is even fout als leuk (en daarbij eeuwig vrijgezel... ben ik bang voor...).
Wel is er een klein addertjes unter das grass want Der Otto zit in het dagelijks leven in de Enge Buren en dat gaat voor.
Oftewel: de afspraak is dat wij pas 2 weken voor de gewenste datum definitief 'JA, HET GAAT DOOR!' kunnen zeggen.
Da's vervelend (met het oog op publiciteit enzo... maar daar hebben jullie dan weer juist niet mee te maken natuurlijk) maar het is echt niet anders.
Dus luidt het motto: prik een datum en twee weken daarvoor kunnen wij een ja-woord geven... (of wie weet, al eerder: 'helaas... hij kan niet')
Ik begrijp dat het lastig is maar nogmaals: 't is niet anders.
Ook handig om te weten: Der Otto kost ¤ 350,- voor een setje van 25 minuten (in heel uitzonderlijke gevallen doet hij 2 setjes van 15 minuten) en de organisator dient te zorgen voor een goedwerkende zangset (waarop hij zijn orgel kan inprikken en die verder voorzien is van een microfoon + standaard, 2 zaalspeakers en 1 monitorspeaker) en wat podiumlicht.
Voor de volledigheid: kan Herr Orgel niet als jullie dat zouden willen: we hebben nog meer leuke, kleine tape-acts, met name in de smartlaphoek. Geen tweede Otto Orgel (en gelukkig maar...) maar wel, op hun eigen manier, net zo leuk.
Ik hoor/lees het wel, de groetjes en succes,
Bert