abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:22:04 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_21306696
quote:
Op diverse internetforums dreigen hooligans om op het dancefestival Mystery Land met elkaar op de vuist te gaan. Het zou gaan om 'supporters' van ADO Den Haag en van Ajax.

Vorige week vonden er op Dance Valley enige vechtpartijen plaats waarbij Haagse en Amsterdamse hooligans elkaar te lijf gingen. Op verschillende sites worden hooligans opgeroepen om op Mystery Land opnieuw de confrontatie met elkaar aan te gaan.

Vechtpartijen op grote dansevenementen komen steeds vaker voor. Zaterdag werd de FFWD Dance Parade in Rotterdam ontsierd door enkele grote vechtpartijen.
Zoek ergens een veldje op ofzo, maar vergal niet het plezier van duizenden mensen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 18:23:31 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_21306731
Triest.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:24:24 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_21306758
Uitermate.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:29:15 #4
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_21306862
Echt vermoeidend dat soort volk..

Helaas is een oplossing om die idioten bij een feest weg te houden erg moeilijk te vinden
It's about being boss, not being the boss...
pi_21306869
Wow. Wat stoer van ze.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_21306932
Gewoon dat soort oppakken en in een strafkamp laten werken!
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:33:07 #7
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_21306944
Zolang ze netjes betalen zie ik geen probleem.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_21307041
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:22 schreef static het volgende:

[..]

Zoek ergens een veldje op ofzo, maar vergal niet het plezier van duizenden mensen. [afbeelding]
Zoek jij ergens een veldje ofzo.

Zolang mensen mij of me vrienden niet slaan, dan mogen ze rammen wat ze willen binnen, mooi shoowtje toch
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_21307043
Nekschot schijnt te helpen tegen dat soort mensen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_21307061
Dit soort mensen verpesten de hele scene . Kanker toch op kutmongolen . Preventief elimineren dit soort 'mensen' met een iq lager dat van een embryo.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:39:19 #11
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21307079
Zeg, laat ze dat lekker in het allochtonen smulbos doen ofzo
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:40:05 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21307096
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zolang mensen mij of me vrienden niet slaan, dan mogen ze rammen wat we wilen binnen, mooi shoowtje toch
En wat als er een onschuldig iemand bij betrokken raakt? Is het nog niet genoeg dat ze het voetbal al verneuken? Moeten ze het nu overal doen? Het zijn gewoon een stel randdebielen en wat static zegt, laat ze gewoon even lekker elkaar bij Beverwijk opzoeken en elkaar daar afslachten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:41:09 #13
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_21307116
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En wat als er een onschuldig iemand bij betrokken raakt? Is het nog niet genoeg dat ze het voetbal al verneuken? Moeten ze het nu overal doen? Het zijn gewoon een stel randdebielen en wat static zegt, laat ze gewoon even lekker elkaar bij Beverwijk opzoeken en elkaar daar afslachten.
niemand is onschuldig.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_21307137
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Meestal zijn het geen onschuldigen, die jongens zoeken elkaar op, geven elkaar een paar rammen en klaar.
10 jaar geleden werden dit soort vetes al uitgevochten en nu gebeurt het ook nog steeds, men doet alsof dit iets nieuws is.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_21307152
hooligans
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:45:32 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21307239
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Meestal zijn het geen onschuldigen, die jongens zoeken elkaar op, geven elkaar een paar rammen en klaar.
10 jaar geleden werden dit soort vetes al uitgevochten en nu gebeurt het ook nog steeds, men doet alsof dit iets nieuws is.
Meestal zeg je. Niet altijd dus.
Het zijn gewoon eikels die welbewust en met voorbedachte rade de openbare orde gaan verstoren en als zodanig moeten worden aangepakt. Zeker als er iemand onschuldig bij betrokken raakt, dan pak je het hele zooitje op wegens mishandeling.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_21307252
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:37 schreef JohnDope het volgende:

Zolang mensen mij of me vrienden niet slaan, dan mogen ze rammen wat ze willen binnen, mooi shoowtje toch

Elkaar slaan voor de lol. Hoe simpel kan een persoon zijn
pi_21307350
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Meestal zeg je. Niet altijd dus.
Het zijn gewoon eikels die welbewust en met voorbedachte rade de openbare orde gaan verstoren en als zodanig moeten worden aangepakt. Zeker als er iemand onschuldig bij betrokken raakt, dan pak je het hele zooitje op wegens mishandeling.
Ik weet niet of je goed oplet, maar dat gaat meestal niet het hele zooitje oppakken omdat ze met te veel zijn. Op dancevalley ook het enige wat ik in het begin zag wegrennen dat waren beveilgingsmensen, omdat ze niet wisten wat ze moesten doen.
En ja soms worden er ook wel eens onschuldige mensen geslagen, maar als er knokke uit breekt dan moet je gewoon even een paar stapjes op zij doen en dan zal je niks gebeuren.
Iedereen heeft gewoon ze eigen manier van feestvieren, de een doet dat door lekker te dansen en de ander doet het door de boel af te breken, kijk we zijn niet allemaal hetzelfde.
pi_21307412
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Iedereen heeft gewoon ze eigen manier van feestvieren, de een doet dat door lekker te dansen en de ander doet het door de boel af te breken, kijk we zijn niet allemaal hetzelfde.
Je verpest het hoe dan ook voor de rest omdat gemeentes moeilijker worden met het geven vergunningen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:57:01 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21307532
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:49 schreef JohnDope het volgende:

de een doet dat door lekker te dansen en de ander doet het door de boel af te breken, kijk we zijn niet allemaal hetzelfde.
Volgens mij zijn er nog altijd regels en wetten tegen openbare geweldpleging
Iemand die zich daar niet aan kan of wenst te houden mag wat mij betreft een teringend oprotten uit dit land, Nigeria of Sudan, daar doen ze er niet zo moeilijk over.

Hoe moeilijk is het om gewoon normaal te doen?
pi_21307582
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:57 schreef Dagonet het volgende:

Iemand die zich daar niet aan kan of wenst te houden mag wat mij betreft een teringend oprotten uit dit land, Nigeria of Sudan, daar doen ze er niet zo moeilijk over.
Nigeria of Sudan? We hebben het hier over White Anglo-Saxon Protestants hoor .
  zondag 15 augustus 2004 @ 19:01:07 #22
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21307629
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:59 schreef teknomist het volgende:

Dat lijkt mij sterk heur, het is geen Britse of Noord-West Duitse pub
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 15 augustus 2004 @ 19:05:04 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21307715
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:59 schreef teknomist het volgende:

[..]

Kan mij het boeien? Gasten gedragen zich niet, willen dat niet, kunnen dat niet, optiefen dus
In Cambodja liggen nog een heleboel landmijnen, mogen ze van mij ook op gaan ruimen, zijn ze tenminste nuttig bezig
pi_21307738
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 19:01 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Dat lijkt mij sterk heur, het is geen Britse of Noord-West Duitse pub
White trash dan .
pi_21307761
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 19:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Kan mij het boeien? Gasten gedragen zich niet, willen dat niet, kunnen dat niet, optiefen dus
In Cambodja liggen nog een heleboel landmijnen, mogen ze van mij ook op gaan ruimen, zijn ze tenminste nuttig bezig
Hmmm, een directe nekshot vind ik persoonlijk minder kosten eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')