koop gewoon hetzelfde team als mij... succes verzekerdquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:53 schreef Tain het volgende:
internet
ik ga trouwens een andere keer een team maken, ken echt geen spelers, klikte maar wat en de namen die ik ken zijn meteen 1mil
Ik hoop dat Utrecht op de 30e wint.quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
koop gewoon hetzelfde team als mij... succes verzekerd
ik wil naar heerenveen toe.... ff kijken wanneer die weer spelenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat Utrecht op de 30e wint.![]()
(Of was het nu de 29e?)
misschien dat ik dat wel doe jaquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
koop gewoon hetzelfde team als mij... succes verzekerd
Je weet tegen wie Utrecht dan moet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik wil naar heerenveen toe.... ff kijken wanneer die weer spelen
heerenveen utrecht is pas in oktober.... ze gaan utieraard wel winnen, veel betere spelersquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je weet tegen wie Utrecht dan moet?
wat voor een n00b is dat daar aan de lijnquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:00 schreef Tain het volgende:
ben nog steeds aan het helpdesken trouwens....
Kan wel dat het pas in oktober is. Maar de 29e is het Ajax-Utrecht in de ArenA. Dat kan erg leuk worden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
heerenveen utrecht is pas in oktober.... ze gaan utieraard wel winnen, veel betere spelers
23 ja, heerenveen heeft yildrim en huntelaarquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan wel dat het pas in oktober is. Maar de 29e is het Ajax-Utrecht in de ArenA. Dat kan erg leuk worden.
-Edit- 23, maar ik hoop 24 oktober spelen ze tegen heerenveen.
valt wel mee, maar iedereen bij hem in het kantoor kon internetten alleen hij niet terwijl zijn ip adres uit dezelfde serie komt als zijn kantoorgenoten, die veranderd en hij kon wel internetten, maar hij zit ook op een draadloos netwerk dus daar kan zoveel bij fout zijnquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat voor een n00b is dat daar aan de lijn
Dan vliegen heerenveen en Utrecht uit de UEFA cup.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
23 ja, heerenveen heeft yildrim en huntelaar
In.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:15 schreef mordradead het volgende:
toch maar een subleague aangemaakt, [gam]sc-subleague, kom erin
Hè wat een dooddoener.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Morgen
Ik geef de schuld aan dat subleague sc topicquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hè wat een dooddoener.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:40 schreef Khadgar het volgende:
wat de fuck is dit voor topictitel? Leer engels of leer nederlands, maar geen Engelands, of Nederlish.
Je bent een beetje te laatquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
dude, het is 'breaking the outer shell'
zet dan gewoon 'de buitenste schil aan het breken' neer ofzo
Ik ben prima op tijd vind ik.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
Je bent een beetje te laat
Van mij mag je hem nog wel een trap nageven hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:43 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik ben prima op tijd vind ik.
Heb ik ook niets op tegen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Van mij mag je hem nog wel een trap nageven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |