ik wou alleen zien of iemand het nog zou doen ook. stelletje mietjes.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee dit gaat me toch te ver.... vieze dingen met vrouwen okee, maar met mannen.......
zo die-hard ben ik nou ook weer niet
ja capibar, laat je eens gaan. wil je niet graag dat hij je op intieme plekjes aan het verwennen is waarvan jij nooit wist dat je ze had. en dat jij langzaam met je tong van zijn schouders naar beneden afdaalt en zijn heerlijke met strontresten bezaaide oerwoud proeftquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:21 schreef capibar het volgende:
rockstah!![]()
JA! geef nou maar toe, je wil zijn kloppende paal wel tussen je billetjes voelen glijdenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:25 schreef capibar het volgende:
NEE![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:29 schreef rockstah het volgende:
het is een een hij, prostaat demon
Gaat ik ook maar eens proberen!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:27 schreef Gamedemon het volgende:
ik : hoi
zij :hoi
ik : alles goed?
zij : ja hoor met jou
ik : Jazeker !! je wilt niet weten hoe hard ik net al die n00bz gepwnt heb!! niet normaal ik stapte recht op ze af gooide een flashbang ik zei : Pwnage pwnage pwnage liep over de railing en sprong op zijn hoofd maar ik mocht niet double jumpen dat was tegen de regel dus ik gooide een flashbang een smoke grenade en een flash grenade!! nog in die volgorde ook omg roflmao!!! dus deed ik me thermal view aan en die n00b liep me zo voorbij dus ik pakte em bij zen nek en zei : I am the 1337 n00b pwnage stay the fuck away from me or get pwned!!!! en dat was zo zwaar cool!!!
zij : o geil, neuken?
ik : Nee ga weer verder n00bz pwnen mischien straks
zij : mag ik kijken?
ik : nee moet me focussen anders ben ik niet 1337
ohja mrzaki. ik heb trouwens van erodome geleerd dat de prostaat de g-spot van de man is. dus de volgende keer dat je gieling anaal aan het nemen bent moet je wat naar beneden richten. ik zweer, hij weet niet wat hij voelt!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Wat dóen jullie echt?
sjaak, dit zijn canon lenzenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
ben je nog steeds op je smegma lenzen aan het kwijlen
laat ik et 1 keer zeggen zodat het duidelijk overkomt...quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:36 schreef capibar het volgende:
[..]
sjaak, dit zijn canon lenzen![]()
ah, ik voel de romantiek tussen jullie uitgroeien naar homosexuele spanningenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat ik et 1 keer zeggen zodat het duidelijk overkomt...
kanker is op met je irritante camera's ..alsof er ook maar iemand is die het wat boeit nerd
Als ie het nu nog niet snapt....quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat ik et 1 keer zeggen zodat het duidelijk overkomt...
kanker is op met je irritante camera's ..alsof er ook maar iemand is die het wat boeit nerd
wat snaptquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ie het nu nog niet snapt....
dat je moet oprotten naar FOT met je irritante gezeik altijd...er is nooit iemand hier die zegt : Wat een vette camera...niemand boeit et wat...fototoestellen zijn voor toeristen dus ga lekker een reis om de wereld maken ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:51 schreef capibar het volgende:
[..]
wat snaptwaar heb je het over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fototoestellen zijn voor toeristen
en nou oprotten naar FOT als je nix normaals te melden hebtquote:Op maandag 16 augustus 2004 02:09 schreef capibar het volgende:
[..]......................................................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |