Ga jij nou maar ruige zeebonken bespioneren met je camera'squote:Op zondag 15 augustus 2004 23:05 schreef capibar het volgende:
[..]
zullen we over camera's praten?![]()
ik heb nou even geen camera...quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ruige zeebonken bespioneren met je camera's![]()
En als die ruige zeebonken eruit zien als Armand van Helden, graag foto'squote:Op zondag 15 augustus 2004 23:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ruige zeebonken bespioneren met je camera's![]()
Voor mij veelquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:11 schreef rockstah het volgende:
ja, wat maakt het uit hoe die zeebonker eruit ziet.
het is wel te merken dat jij het enige meisje hier bent he?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
En als die ruige zeebonken eruit zien als Armand van Helden, graag foto's![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
het is wel te merken dat jij het enige meisje hier bent he?![]()
En dan zeggen ze dat mannen de hele dag aan mooie vrouwen denkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
het is wel te merken dat jij het enige meisje hier bent he?![]()
ik denk de hele dag aan camera'squote:Op zondag 15 augustus 2004 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen de hele dag aan mooie vrouwen denken![]()
That 'll change soon, my sonquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk de hele dag aan camera's![]()
Ik had het ook over mannenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk de hele dag aan camera's![]()
Jongeman, spreekt u uit ervaringquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:41 schreef peristilius het volgende:
Hmmz hou niet van moeilijk gedoe, bij mij zou het zo gaan:
ik: Zeg ik heb nog al jeuk in mijn endeldarm, zou je even kunnen krabben?
zij: Ja hoor.
ik: Wel met je voet graag, want je handen zijn het minst hygienische deel van je lichaam.
zij: Okee.
En hatseflats klaar is kees
ik denk het wel. ik doe het iig dagelijks.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jongeman, spreekt u uit ervaring![]()
Probeer het maar door aan iemand te vragen of hij iets in je aars wil stoppen omdat je zon jeuk hebt in je endeldarmquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef capibar het volgende:
en rockstah, weet je ook hoe ik iemand overhaal om zijn camera aan mij te geven?
Ik mis de rode draad in dit verhaalquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:02 schreef rockstah het volgende:
ik: hoi
zij:hoi
ik: weetjehe. ik was gister zo counterstrike aan het spelen, en toen kwam er zo'n n00b camper op me af. dus ik zo: wtf rot eens op, hij zo: moment, ik moet even mijn AK47 uit mijn kont halen. ik zo, mag ik hem na jouw? hij zo: ok.
dus ik pakte zo dat geweer en schoot hem zo neer, en toen stopte ik voor de lol mijn hoofd in zijn anus. hehehehehehhe.
zij: fascinerend, wil je met mijn tieten spelen?
ik: nee, ik wil graag bij jullie allebij je kont likken.
zij: ok moment. *trekken hun broek omlaag
en dan ik zo hun haar deruit haha.
en hun zo: "mijn haar wat doe je?"
en ik zo: "jaaa ik heb het toch van jullie gekocht he? hhehehehehehehehe"
zo simpel is het nou. next.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik mis de rode draad in dit verhaal
Hehe dit maakt het helemaal compleetquote:
Okee dit gaat me toch te ver.... vieze dingen met vrouwen okee, maar met mannen.......quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:12 schreef rockstah het volgende:
maar nu ff serieus:
[afbeelding]
wie wil nou niet zijn warme zaad over je hele lichaam voelen, van het topje van je neus over je harde tepels van je beklamde balzak naar het topje van je tenen overwelmd door een erotische overwelming van warmte en kracht.
nieuwe opdract. verzin je erotische fantasie met hem
moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |