De herhaling ook?quote:Op zondag 12 september 2004 01:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zelfs MotD vergeten. Mijn god
Was al heel vroeg vanmorgen.quote:Op zondag 12 september 2004 11:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
hoelaat is de herhaling vandaag van MotD of is die er niet?
Niks gemist. Was een item van max 10 min. en werd een opsomming gegeven op wie je allemaal kon stemmen smsen voor volgende week. Opsomming van de gekozen cult heroes van deze week en ff een interview met wat bejaarden waarom een lange neger zon held was geworden bij Stockport.quote:Op zondag 12 september 2004 01:25 schreef MaxPower het volgende:
Shit, iemand "Cult Heroes" vandaag nog gezien? Ben het zelf vergeten, en denk er pas weer aan nu in MotD zit te kijken...
Ik wist dat je het weer zou vergeten..quote:Op zondag 19 september 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
Thanks
Ben jij serieus nog 1 van de 5 mensen in NL die maar 1 TV in huis hebben?quote:Op maandag 20 september 2004 00:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, maar het was een herhaling om zaterdagnacht 3 uurGister heb ik trouwens ook al MotD gemist omdat er zo nodig Oester van Nam Kee gekeken moest worden...
Nee drie. Maar 1 breedbeeld en relaxte banken, ga niet in een hoekie me zitten afzonderen. OK?quote:Op maandag 20 september 2004 14:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ben jij serieus nog 1 van de 5 mensen in NL die maar 1 TV in huis hebben?![]()
MotD begint toch gewoon weer om half 12 vanavond?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:12 schreef Erasmusch het volgende:
BBC2 nu
Waren er gisteren ook niet of nauwelijks ik heb zelf het begin gemistquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:42 schreef MaxPower het volgende:
Vanmorgen trouwens om 0900 opgestaan om de herhaling te kijken hebben ze de analyses eruit gesneden...![]()
Ja, maar wist niet in welk ander topic dit moest. Kutmoffenquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
MotD begint toch gewoon weer om half 12 vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |