nou gewoon zwart rijden en als ze je pakken het uitleggen. krijg je gewoon een acceptgiro thuis.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:35 schreef echt het volgende:
Hoe betaald ze de trein dan?
iddquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:34 schreef woeeiiii het volgende:
Misschien heb je dr wel vermoord en probeer je zo onschuldig te lijken![]()
Ja maar die prinses is gewoon dom.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:19 schreef Cynix Ž het volgende:
[..]
Dan moet je wel een prinses zijn.
dat gevoel krijg ik nou ook.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:34 schreef woeeiiii het volgende:
Misschien heb je dr wel vermoord en probeer je zo onschuldig te lijken![]()
ben al blij zat als ze weer terecht isquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:53 schreef quattro het volgende:
tja... als je der nu 'vind' en ze is gewoon weggegaan dan zou ik mezelf ook tegen in moeten houden.. ..![]()
Dat opgeluchte gevoel ebt na niet zo heel erg lang wel weg hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ben al blij zat als ze weer terecht is
Ja, en dan ga je er zeker 'over' praten.. (en dan al dat gezeik er nog bovenop krijgen)quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ben al blij zat als ze weer terecht is
ze is 21 en ze weet best wat ze doet mits ze nuchtern is. maarja ik ben wel iemand van samen uit samen thuis zeker wat feestjes bedreft.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je er zeker 'over' praten.. (en dan al dat gezeik er nog bovenop krijgen)
Wees blij joh, ze is vast met een of andere hooikar meegelift, is onderweg haar ondergoed kwijtgeraakt, snakt ze ongelooflijk naar een douche en heeft ze vast collect gebeld met pappa of die haar alsjeblieft uit een of ander gehucht wil ophalen![]()
Het is niet jouw probleem
Idd verstandig.quote:ik heb besloten me pas druk te maken als het MA is en ze nog steeds niet terecht is
Heb je wel met haar ouders gebeld?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:05 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ze is 21 en ze weet best wat ze doet mits ze nuchtern is. maarja ik ben wel iemand van samen uit samen thuis zeker wat feestjes bedreft.
ik heb besloten me pas druk te maken als het MA is en ze nog steeds niet terecht is
nou ik heb alleen maar gevraagt of ze thuis isquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:08 schreef MouseOver het volgende:
Wat zeiden haar ouders trouwens van de situatie?
[..]
Idd verstandig.
Nou, dan zou ik daar zeker maar eens gebruik van maken.. Wat ben jij nou voor een lul, manquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou ik heb alleen maar gevraagt of ze thuis isze kan zeg maar niet zo goed opschieten met hun dus jah
zo´n vermoeden heb ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:08 schreef woeeiiii het volgende:
Intussen heb je het bloed uit je auto gewassen met bleekmiddel, kleren gestoomd. Al het bewijsmateriaal vernietigd![]()
Ik geloof niet dat het zo bevorderlijk voor je relatie met hun is als blijkt dat je het zo laat lopenquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou ik heb alleen maar gevraagt of ze thuis isze kan zeg maar niet zo goed opschieten met hun dus jah
Haha, jij zit echt te wachten op iets smeuigs he?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:08 schreef woeeiiii het volgende:
Intussen heb je het bloed uit je auto gewassen met bleekmiddel, kleren gestoomd. Al het bewijsmateriaal vernietigd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |