ik heb daar geen nummer van en echt alle spullen van haar liggen bij mijquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:23 schreef Rapid het volgende:
Bel ff naar haar huis!!
het feest wasquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:23 schreef Rapid het volgende:
Tering, wat een rotsituatie zeg.
Je hebt ruim 2 uur gewacht
Als zij met anderen is meegereden dan is dat wel een rotstreek van haar.
Was het wel een leuk feestje?
Geen nummer van haar huis.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik heb daar geen nummer van en echt alle spullen van haar liggen bij mij
Straks? Waarom niet nu?quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:31 schreef Matty___ het volgende:
dat nummer kan ik zo wel achterkomen (iid er bestaat zoiets als een telefoonboek) maarjah we waren er maar met zijn 2tjes dus ik zou niet weten met wie ze mee zou rijden en ze had echt veel gezopen en ze was aardig van het padje..
nee ik bel straks een vriendin van haar waar ze het nummer uit haar hoofd weet om te kijken of zij iets weet. anders weet ik het ook even niet meer
net gebeld maar er neemt niemand op het is ook erg vroeg voor een zondagquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:36 schreef Rapid het volgende:
[..]
Straks? Waarom niet nu?
True, maar in sommige situaties maakt dat niet zoveel uit hequote:Op zondag 15 augustus 2004 10:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
het is ook erg vroeg voor een zondag
normaal is dat ook niet zo een probleem maar ze heeft geen geld bij. alles wat ze heeft zijn de kleren die ze aan heeftquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ze weer bij positieve is, zal ze waarschijnlijk de weg naar huis wel weten. Ik heb een keer iemand gezien die door de xtc niet meer wist waar zijn huis stond. Vraag me af of die het terug gevonden heeft nu, waarschijnlijk wel, want het is al jaren geleden.
Hoop dat ze de weg terug gaat vinden.
Dan laad je je accu van je mobiel op schakkel je vaste telefoon door naar je mobiel en ga je nog een keer zoeken langs de route.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:46 schreef Matty___ het volgende:
[..]
normaal is dat ook niet zo een probleem maar ze heeft geen geld bij. alles wat ze heeft zijn de kleren die ze aan heeft
Niet lullig bedoelt maar het traject breda <=> landgraaf is 2 uur rijden. buiten dat als ze echt buiten bewust zijn was geweest dat zou haar nu al iemand hebben gevonden want ze moeten wel het hele terrein schoon maken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan laad je je accu van je mobiel op schakkel je vaste telefoon door naar je mobiel en ga je nog een keer zoeken langs de route.
Mischien is ze in slaapgevallen en is ze nu wakker en staat ze te blauwbekkend op die parkeerplaats?
De politie bellen moet je pas nadat je haar ouders aan de telefoon hebt gehad. Dan kun je samen beslissen contact op te nemen met 0900-8844. Niet op eigen houtje gaan bellen, want misschien ligt ze al wel gewoon in bed (toen jij daar nog stond te wachten).quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar het traject breda <=> landgraaf is 2 uur rijden. buiten dat als ze echt buiten bewust zijn was geweest dat zou haar nu al iemand hebben gevonden want ze moeten wel het hele terrein schoon maken.
denk dat ik toch maar even met de politie moet bellen (ook doe ik het niet graag)
ikke maar ik was niet zo dronken maar nog slecht ik weet hetquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
en die vriendin heeft ook geen telefoonnummer van familie?
als jullie trouwens ZO dronken waren, wie ging er dan rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |