abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:22:06 #1
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_21298037
Ik was zaterdag samen met een vriendin naar lovefields geweest in Landgraaf (pinkpop terein) gezellige dag gehad enz. nou tegen het eind begonnen we beetje ruzie te krijgen (moe zijn en alc is geen goede combinatie).
we liepen dus toen het feest afgelopen was (23 uur) naar de auto. halferwegen moest zij gaan plassen dus zei loopt de bosjes in en ik sta daar te wachten. na paar minten loop ik naar haar om te vragen of het gelukt was (ze bleef wel erg lang weg voor mijn gevoel)., werd ze pissig en zei dat ik maar op moest rotten.
prima denk ik, ik ga wel naar de auto (was nog geen 50m verder op) en dan zal ze zo aan komen. Na 15min nog steeds nix dus ben ik terug gelopen en jah hoor was ze gewoon weg. Uiteindelijk nog 2 uur in de auto zitten wachten en 1 uur lopen zoeken.

Om 2 uur ben ik dan maar naar huis vertrokken want toen was er echt HELEMAAL niemand meer op dat parkeerterrein.

Het kutte ervan is dat ze: a. geen telefoon bij heeft. b. geen geld (want dat hielt ik bij) c. we in breda wonen (2 uur rijden).

Nou vraag ik me wel af of het zo verstandig is geweest om naar huis te rijden maar ik heb echt alles afgezocht zo goed dat ging zonder zaklamp en paar mensen die er nog zaten gevraagd of ze iemand hadden gezien. En als je je foon een keertje nodig hebt is de accu leeg

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_21298050
Bel ff naar haar huis!!
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
pi_21298055
Tering, wat een rotsituatie zeg.
Je hebt ruim 2 uur gewacht
Als zij met anderen is meegereden dan is dat wel een rotstreek van haar.

Was het wel een leuk feestje?
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:24:26 #4
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_21298060
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:23 schreef Rapid het volgende:
Bel ff naar haar huis!!
ik heb daar geen nummer van en echt alle spullen van haar liggen bij mij
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:25:14 #5
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_21298067
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:23 schreef Rapid het volgende:
Tering, wat een rotsituatie zeg.
Je hebt ruim 2 uur gewacht
Als zij met anderen is meegereden dan is dat wel een rotstreek van haar.

Was het wel een leuk feestje?
het feest was alleen de afsluiting was niet zo.
pi_21298079
Weet je helemaal niet waar ze woont of zo, kan je niet even langsrijden?

Als ze zomaar met iemand anders mee naar huis is gereden is het inderdaad wel een rotstreek. Ik denk dat je op een gegeven moment ook weinig anders kon dan naar huis rijden, je hebt nog drie uur daar rondgehangen zonder resultaat.

Ik hoop dat ze terecht is, wel een erg stomme actie van haar om op zo'n moment een ruzie op de spits te drijven...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_21298090
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:24 schreef Matty___ het volgende:

[..]

ik heb daar geen nummer van en echt alle spullen van haar liggen bij mij
Geen nummer van haar huis.

Als je haar achternaam weet dan kun je het opzoeken in het telefoonboek, als je ook weet waar ze woont

Nee maar serieus (dat was ik net ook), je moet toch ff kijken of je erachter kunt vinden of ze thuis is.

En wat kut zeg van die ruzie, bleh.
  † In Memoriam † zondag 15 augustus 2004 @ 10:27:50 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21298091
Geen nummer van haar familie?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:31:38 #9
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_21298125
dat nummer kan ik zo wel achterkomen (iid er bestaat zoiets als een telefoonboek) maarjah we waren er maar met zijn 2tjes dus ik zou niet weten met wie ze mee zou rijden en ze had echt veel gezopen en ze was aardig van het padje..

nee ik bel straks een vriendin van haar waar ze het nummer uit haar hoofd weet om te kijken of zij iets weet. anders weet ik het ook even niet meer
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:36:46 #10
94342 Rapid
"schattig"
pi_21298176
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:31 schreef Matty___ het volgende:
dat nummer kan ik zo wel achterkomen (iid er bestaat zoiets als een telefoonboek) maarjah we waren er maar met zijn 2tjes dus ik zou niet weten met wie ze mee zou rijden en ze had echt veel gezopen en ze was aardig van het padje..

nee ik bel straks een vriendin van haar waar ze het nummer uit haar hoofd weet om te kijken of zij iets weet. anders weet ik het ook even niet meer
Straks? Waarom niet nu?
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:43:22 #11
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_21298274
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:36 schreef Rapid het volgende:

[..]

Straks? Waarom niet nu?
net gebeld maar er neemt niemand op het is ook erg vroeg voor een zondag
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:44:37 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21298292
Als ze weer bij positieve is, zal ze waarschijnlijk de weg naar huis wel weten. Ik heb een keer iemand gezien die door de xtc niet meer wist waar zijn huis stond. Vraag me af of die het terug gevonden heeft nu, waarschijnlijk wel, want het is al jaren geleden.

Hoop dat ze de weg terug gaat vinden.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:45:21 #13
94342 Rapid
"schattig"
pi_21298299
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:43 schreef Matty___ het volgende:

[..]

het is ook erg vroeg voor een zondag
True, maar in sommige situaties maakt dat niet zoveel uit he

Als ze gaan lopen zeiken dan kun je die trut de schuld geven (ik ga er nog steeds vanuit dat er geen zak aan de hand is, aanstelwijf is het waarschijnlijk)

zondag 15 augustus 2004 @ 10:46:19 #14
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_21298309
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ze weer bij positieve is, zal ze waarschijnlijk de weg naar huis wel weten. Ik heb een keer iemand gezien die door de xtc niet meer wist waar zijn huis stond. Vraag me af of die het terug gevonden heeft nu, waarschijnlijk wel, want het is al jaren geleden.

Hoop dat ze de weg terug gaat vinden.
normaal is dat ook niet zo een probleem maar ze heeft geen geld bij. alles wat ze heeft zijn de kleren die ze aan heeft
pi_21298359
Gevalletje even 0900-8844 bellen, het uitleggen en vragen wat je het beste kan doen..?
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:51:09 #16
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_21298361
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:46 schreef Matty___ het volgende:

[..]

normaal is dat ook niet zo een probleem maar ze heeft geen geld bij. alles wat ze heeft zijn de kleren die ze aan heeft
Dan laad je je accu van je mobiel op schakkel je vaste telefoon door naar je mobiel en ga je nog een keer zoeken langs de route.

Mischien is ze in slaapgevallen en is ze nu wakker en staat ze te blauwbekkend op die parkeerplaats?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 augustus 2004 @ 10:56:34 #17
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_21298414
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:51 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dan laad je je accu van je mobiel op schakkel je vaste telefoon door naar je mobiel en ga je nog een keer zoeken langs de route.

Mischien is ze in slaapgevallen en is ze nu wakker en staat ze te blauwbekkend op die parkeerplaats?
Niet lullig bedoelt maar het traject breda <=> landgraaf is 2 uur rijden. buiten dat als ze echt buiten bewust zijn was geweest dat zou haar nu al iemand hebben gevonden want ze moeten wel het hele terrein schoon maken.

denk dat ik toch maar even met de politie moet bellen (ook doe ik het niet graag)
pi_21298484
Jeetje ze kan toch niet zomaar weg zijn. Wat een stomme situatie...maargoed, hopen dat ze snel terecht is
pi_21298516
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:56 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Niet lullig bedoelt maar het traject breda <=> landgraaf is 2 uur rijden. buiten dat als ze echt buiten bewust zijn was geweest dat zou haar nu al iemand hebben gevonden want ze moeten wel het hele terrein schoon maken.

denk dat ik toch maar even met de politie moet bellen (ook doe ik het niet graag)
De politie bellen moet je pas nadat je haar ouders aan de telefoon hebt gehad. Dan kun je samen beslissen contact op te nemen met 0900-8844. Niet op eigen houtje gaan bellen, want misschien ligt ze al wel gewoon in bed (toen jij daar nog stond te wachten).
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:07:48 #20
52558 agRESSIV-e
kan je rekenen?
pi_21298553
en die vriendin heeft ook geen telefoonnummer van familie?
als jullie trouwens ZO dronken waren, wie ging er dan rijden?
................reken er maar niet op.
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:10:14 #21
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_21298595
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 11:07 schreef agRESSIV-e het volgende:
en die vriendin heeft ook geen telefoonnummer van familie?
als jullie trouwens ZO dronken waren, wie ging er dan rijden?
ikke maar ik was niet zo dronken maar nog slecht ik weet het
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:12:07 #22
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_21298615
Benieuwd hoe dit afloopt
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_21298623
Je weet toch waar ze woont , waarom rijd je dan niet naar haar huis? Kan je zelf zien of ze thuis is en is ze er niet dan naar haar ouders of andere familie/vrienden?
Bewustwording is de ware rijkdom!!
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:13:11 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21298626
ff de politie bellen. En ook niet direct aan het ergste denken. Ernaast is een flink natuurgebied en ze kan daar best terechtgekomen zijn en de weg kwijt geraakt zijn, daar is ze dan wel een paar uurtjes zoet mee.
Vampire Romance O+
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:15:58 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_21298662
Zijn nu haar ouders niet onderweg om haar te gaan halen omdat jij haar daar achter hebt gelaten?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')