Misschien gaan ze scheiden? Aafke is toch al zevendehands ofzo.....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:28 schreef MirSus het volgende:
Ja wie weet!
haha ja ook nog een optiequote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien gaan ze scheiden? Aafke is toch al zevendehands ofzo.....
Misschien worden Aafke en Ellen de mannen zo zat dat ze samen een lezzie worden? Aafke lust alles en Ellen volgens mij ook, want na resp. Koen en Bram zitten ze toch al op rock bottom.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:31 schreef MirSus het volgende:
haha ja ook nog een optie![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien worden Aafke en Ellen de mannen zo zat dat ze samen een lezzie worden? Aafke lust alles en Ellen volgens mij ook, want na resp. Koen en Bram zitten ze toch al op rock bottom.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:34 schreef MirSus het volgende:
![]()
![]()
![]()
moet Aafke wel snel terug komen trouwens als dat zou gebeurenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat dus gebeuren. Aafke komt middels een recast terug.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:37 schreef MirSus het volgende:
moet Aafke wel snel terug komen trouwens als dat zou gebeuren![]()
Goeie recast... als het waar is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag groot nieuws vernomen: Aafke gaat niet voor goed weg. Er volgt een recast. Gepke Witteveen volgt Pauline op.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Goeie recast... als het waar is.
(Maar ik heb toch liever geen Aafke dan een andere Aafke.)
Het is waar.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Goeie recast... als het waar is.![]()
Ik ook, maar Gepke is een aardige vervangster.quote:(Maar ik heb toch liever geen Aafke dan een andere Aafke.)
Hij mag wel eens ophouden daarmeequote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:52 schreef soapie het volgende:
Wiv heeft een dikke duim en haalt daar al die onzin uit....![]()
![]()
hai...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:07 schreef Svensational het volgende:
Hij mag wel eens ophouden daarmee.
Het staat je vrij om hier op te zouten. We kunnen zonder Svensational.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:07 schreef Svensational het volgende:
Hij mag wel eens ophouden daarmee.
Wacht jij maar af. Dat geldt ook voor de tijdelijke recast van Pamela Teves door Guuske Kotte.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:52 schreef soapie het volgende:
Wiv heeft een dikke duim en haalt daar al die onzin uit....![]()
![]()
Ik vind het zwakjes van Pauline dat ze zelf ontslag nam. We hadden nog zo lang van haar kunnen genieten. Minimaal nog één seizoen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:38 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou nee,dan maar liever geen Aafke hoor!
hahaha, en hoe weet jij dat dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wacht jij maar af. Dat geldt ook voor de tijdelijke recast van Pamela Teves door Guuske Kotte.
Van de redactie van Veronica Magazine. Ik kom daar dagelijks.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:46 schreef MirSus het volgende:
hahaha, en hoe weet jij dat dan?
Aangezien je altijd kul verkoopt zal je dit ook wel niet menenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het staat je vrij om hier op te zouten. We kunnen zonder Svensational.
Verkocht heb ik hier niets, want dan zou ik nu steenrijk zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:32 schreef Svensational het volgende:
Aangezien je altijd kul verkoopt zal je dit ook wel niet menen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |