Ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
wil je een foto?????
waar moet ik hem heen mailen?????quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja.
winestreet@hotmail.comquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
waar moet ik hem heen mailen?????
Not bad, maar helaas ouder dan 16....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik heb je toegevoegd dussss
Ahhhhhhhhwwwwgrrrrrrr! Ik moest 'm ff terugduwen......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:47 schreef MirSus het volgende:
Speciaal voor w_i_v
Jezus, die ziet er wel zeer appetijtelijk uit zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
[afbeelding]
Haar vond je ook 'lekker' toch?!![]()
[Wup, nu staat wel op de Yorin site dat Simone Tara gaat spelen, Anouck staat al niet meer bij de biografieën]
Simone Cobben, de nieuwe Tara...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Jezus, die ziet er wel zeer appetijtelijk uit zeg![]()
.
Wie is dat?
Laat de aanhalingstekens maar weg! Ze IS lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
Haar vond je ook 'lekker' toch?!![]()
Hoe oud ben jij? Dat je Jezus kent.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
Jezus, die ziet er wel zeer appetijtelijk uit zeg
Zie je nou dat ik gelijk had?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
[Wup, nu staat wel op de Yorin site dat Simone Tara gaat spelen, Anouck staat al niet meer bij de biografieën]
Ik heb (wat Simone's overname v. Tara betreft) ook nooit beweerd dat je geen gelijk had!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik gelijk had?
Wie's deze beer?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:36 schreef MirSus het volgende:
Een ander kapsel is er al... nu alleen nog een andere verhaallijn!!
Dan weet je dat de rest van wat ik zei ook waar is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:37 schreef MirSus het volgende:
Ik heb (wat Simone's overname v. Tara betreft) ook nooit beweerd dat je geen gelijk had!![]()
dan is meiske Klomp er blijkbaar echt op staande voet uitgeschopt....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
Ze pijpte Harry Klooster niet! (Yep! Mijn klootzakgehalte is terug!)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:42 schreef Wup het volgende:
* Wup is nog steeds nieuwsgierig naar wat dat Klompmens uitgevreten heeft daar op die set....
Ja, mocht ie willen. Het bericht kwam van mij.quote:ps: het bericht van de vervanging van Anouck Klomp door Simone Cobben was afkomstig van Svensational
vanaf maandag (23 augustus) komen de herhalingen van de laatste week en dan vanaf 30 augustus zijn er weer nieuwe afleveringen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:03 schreef carola het volgende:
wanneer begint het weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |