WAT!? Wanneer worden de afleveringen dan herhaald?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De omnibusaflevering op zondag is geschrapt!![]()
sorry, en excuses aan Soniaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, man! Deze is niet scheel, heeft geen dikke kop en ziet er erg lekker uit.
Zoals ik hier al zei:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
WAT!? Wanneer worden de afleveringen dan herhaald?
Tnx! Altijd handig voor als bij die ^(*)$#!@^ van Essent het beeld om 19.15 uur uitvalt en om 20.00 uur terugkomt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf komend seizoen wordt ONM iedere werkdag herhaald tussen 17:00 en 17:30u.
Vanmorgen mocht ik er niet eens op klikkenquote:
Ik denk niet dat w_i_v het prettig vindt dat jij onder zijn account post hier op FOK! Vertel op, wie ben je?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve lieve Wup: wil je de pics ajb wat langer laten staan? Ik ben niet 24/7 online (moet ook wel eens werken). Dan heb ik wat meer kans om de jpegs te downen. Ik gebruik ze alleen maar voor mijn persoonlijke ONMdossier. Niet voor anderen.
Degene die Wup in d'r aars kruipt voor wat jpegs.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:58 schreef Svensational het volgende:
Vertel op, wie ben je?
het is maar tijdelijk, als het nieuwe seizoen begint heb ik eea. hopelijk een beetje op ordequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve lieve Wup: wil je de pics ajb wat langer laten staan? Ik ben niet 24/7 online (moet ook wel eens werken). Dan heb ik wat meer kans om de jpegs te downen. Ik gebruik ze alleen maar voor mijn persoonlijke ONMdossier. Niet voor anderen.
Wup, jij hoort bij mij!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:06 schreef Wup het volgende:
* Wup is beetje chaootje
Dat bedoel ik maar... Hier is afgelopen jaar maar 1x10 minuten ONM uitgevallen. En het voordeel van de dagelijkse herhaling is ook dat de aftiteling wordt uitgezonden. Die zie je niet na iedere omnibusaflevering.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tnx! Altijd handig voor als bij die ^(*)$#!@^ van Essent het beeld om 19.15 uur uitvalt en om 20.00 uur terugkomt.
Of heb je een klap op je hoofd gehad?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Degene die Wup in d'r aars kruipt voor wat jpegs.
* Wup wil zondagjes!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:06 schreef Lemijn het volgende:
Maar, relaxed dat er weer elke dag herhalingen komen! Ik vond die grote herhaling op zondag echt niks en nu kan je, als je het een keer mist, tenminste inhalen voor de volgende aflevering. Hoevaak ik niet het afgelopen seizoen vanaf dinsdag niet meer keek om het op zondag allemaal achter elkaar te kunnen kijken.... (en nog erger: als ik het dan vergat)
nog 2 maanden Claire te gaan, daarna kan het grote gejammer, geklaag en gejank beginnenquote:Ik vind al dat nieuwe gedoe maar beangstigend klinken. Quote van http://www.rtl.nl/soaps/onm/:
"...En het mooie van dit alles is: je favoriete serie wordt er alleen maar leuker op!"
Grr... dat bepalen we zelf wel ja...
Dat is hier in Echt ook maar één keer gebeurd. Die &^%()($# van Essent maakten het kabelnetwerk voor internet gereed, maar verklootten het radio- en televisiesignaal. Om 20.05 uur waren ze klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat bedoel ik maar... Hier is afgelopen jaar maar 1x10 minuten ONM uitgevallen. En het voordeel van de dagelijkse herhaling is ook dat de aftiteling wordt uitgezonden. Die zie je niet na iedere omnibusaflevering.
nope, Iwan is aan de beurtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is Wupster al bezig met het ineenflansen van een nieuw topic? Schiet maar op, want Wiv komt er aan!
Ja, van Joyce&Roxydinges toen ik zei dat Joyce een re-recast nodig heeft. Ik wil Marjolijn Keuning terug!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Svensational het volgende:
Of heb je een klap op je hoofd gehad?
Vind ik ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
* Wup wil zondagjes!!!
en 17:00 uur is niet echt een lekkere tijd........ herhaal dan na 0:00 uur
Die wordt toch gerecast door Esmée de la Betonmuur? Of gaat dat niet door?quote:nog 2 maanden Claire te gaan, daarna kan het grote gejammer, geklaag en gejank beginnen
Ik heb een keer meegemaakt dat UPC op zwart ging tijdens een aflevering van Goudkust... die pas herhaald werd in de zomer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is hier in Echt ook maar één keer gebeurd. Die &^%()($# van Essent maakten het kabelnetwerk voor internet gereed, maar verklootten het radio- en televisiesignaal. Om 20.05 uur waren ze klaar.
Dat was een mislukte kutserie, dus daarvan heb je niks gemist....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat UPC op zwart ging tijdens een aflevering van Goudkust... die pas herhaald werd in de zomer.![]()
dat zou de grote recastdeskundige toch moeten weten?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die wordt toch gerecast door Esmée de la Betonmuur? Of gaat dat niet door?
Ik ben helemaal voor... maar op dat tijdstip gaan ze vanaf september Cash & Carlo uitzenden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
* Wup wil zondagjes!!!
en 17:00 uur is niet echt een lekkere tijd........ herhaal dan na 0:00 uur
Ik weet niet alles, lieverd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef Wup het volgende:
dat zou de grote recastdeskundige toch moeten weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |