lijkt me sterk. als ik jouw adres opgeef zal de deurwaarder ook zo jouw huis ontruimen. pffff zou een mooi artikel zijn. en ja ik denk dat een vrouw/persoon wel in staat is om een kerel te gebruiken voor haar schulden. ik zou gewoon eerlijk stellen aan haar: of je regelt je schulden en ben de baas erover of je rot nu op!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt met een huisgenoot die lang van huis was, was erg lastig van die deurwaarders af te komen... maar ik heb toen die deurwaarder duidelijk gemaakt dat de persoon die hij zocht in het buitenland was en dat ik niks daarmee te maken had
de brieven bleven wel komen, maar tot ophalen van spullen is het gelukkig nooit gekomen, al had ik wel uit voorzorg al mijn echt waardevolle spullen uit dat huis gehaald en ergens anders gestald. Ik denk dat je dat ook het beste kan doen.. zorg ervoor dat al je waadevolle spullen weg zijn uit dat huis en wel meteen.
Als hij straks met een dwangbevel en politie voor de deur staat, halen ze gewoon alles weg en dan maakt het niet uit van wie het toevallig is.
Zíj moet die brief schrijven, niet hij. Lijkt me echt essentieel.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:45 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Bel je vriendin op en zeg het volgende: OF ze laat je NU eenbrief typen naar die schuldsanering met daarin het verzoek om een afspraak te maken met hun, OF zodra ze terug komt van vakantie gaat ze dr spullen pakken en vertrekt omdat je het simpelweg niet meer trekt.
als hij niet snel iets onderneemt voordat zn vriendin terug komt van vakantie dan zit hij dieper in de sjit dan nu lijkt mij...quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zíj moet die brief schrijven, niet hij. Lijkt me echt essentieel.
Wellicht op financieel-technisch vlak. Daar heb ik geen verstand van.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:51 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
als hij niet snel iets onderneemt voordat zn vriendin terug komt van vakantie dan zit hij dieper in de sjit dan nu lijkt mij...
Ahhhh...quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:53 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
Ga nu even in mijn bed liggen
Ik snap wat je bedoeld, daarom heb ik ook neergezet dat hij haar eigenlijk zou moeten bellen dan kan ze een keuze maken OF ze gaat weg OF ze gaat hulp zoeken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wellicht op financieel-technisch vlak. Daar heb ik geen verstand van.
Maar als hij serieus iets aan zijn relatie met haar wil veranderen, dan zal hij haar verantwoordelijkheden ook echt aan haar moeten laten. Als hij nu die brief gaat schrijven gaat zij gewoon lekker door op haar manier.
Je kunt vreselijk veel van elkaar houden, maar dat is niet genoeg. Beide partners moeten hun eigen verantwoordelijkheden nemen. Anders is een relatie absoluut niet gelijkwaardig en heeft dus (imo) geen kans van slagen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:02 schreef Twisted_TpaU het volgende:
En dan nog, ondanks het feit dat zijn vriendin erg makkelijk met geld om gaat, denk ik toch dat als er 2 mensen van elkaar houden en de problemen die er zijn onder ogen willen komen je er wel samen uit kan komen. Je gaat voor elkaar of niet, en soms heb je de leuke dingen en soms de minder leuke dingen.
Ze zal misschien niet helemaal beseffen wat ze doet of wat ze veroorzaakt heeft, als je dit met haar bespreekt en er aan werkt dan denk ik dat er toch nog een hele mooie toekomst ( met of zonder kind ) aan zit te komen. Mocht ze het niet willen beseffen of ja zeggen en nee doen dan zie ik het helaas minder rooskleurig in.
Wij kunnen we hard roepen wat hij moet doen maar ik denk dat EK er meer aan heeft als wij gewoon onze ervaringen en of adviezen kunnen delelen met hem, de uiteindelijke keuze ligt toch aan hem, en indirect aan haar...
het gaat erom dat die persoon ingeschreven staat op dat adres. Op dat adres komen ze de spullen weghalen, ongeacht van wie dat die zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:46 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
lijkt me sterk. als ik jouw adres opgeef zal de deurwaarder ook zo jouw huis ontruimen. pffff zou een mooi artikel zijn. en ja ik denk dat een vrouw/persoon wel in staat is om een kerel te gebruiken voor haar schulden. ik zou gewoon eerlijk stellen aan haar: of je regelt je schulden en ben de baas erover of je rot nu op!
Tenzij je kunt aantonen dat de spullen van iemand anders zijn (d.m.v. factuur of koopakte). De enige uitzondering hierop is een bodembeslag van de belastingdienst. Normale crediteuren kunnen echter geen bodembeslag leggen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het gaat erom dat die persoon ingeschreven staat op dat adres. Op dat adres komen ze de spullen weghalen, ongeacht van wie dat die zijn.
heb jij nog bonnentjes van je 5 jaar oude breedbeeld tv, of je videocamera?? Ik heb van dat soort apparaten allang geen bonnnen meer. Als de garantie verlopen is gaan alle bonnen bij het oud papier. Ik denk dat TS er serieus goed aan doet zijn spullen op een ander adres te stallen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tenzij je kunt aantonen dat de spullen van iemand anders zijn (d.m.v. factuur of koopakte). De enige uitzondering hierop is een bodembeslag van de belastingdienst. Normale crediteuren kunnen echter geen bodembeslag leggen.
Alle bonnen bewaar ik ja.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
heb jij nog bonnentjes van je 5 jaar oude breedbeeld tv, of je videocamera??
TS doet er goed aan, maar wel wanneer het nodig is. Pas wanneer er een dagvaarding ligt of een advocaat gaat zich er mee bemoeien, begint het serieus te worden..quote:Ik heb van dat soort apparaten allang geen bonnnen meer. Als de garantie verlopen is gaan alle bonnen bij het oud papier. Ik denk dat TS er serieus goed aan doet zijn spullen op een ander adres te stallen.
BULLSHITquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het gaat erom dat die persoon ingeschreven staat op dat adres. Op dat adres komen ze de spullen weghalen, ongeacht van wie dat die zijn.
een wijze les, maar zoiets zie je niet van te voren aankomen. Als je iemand voor het eerst ontmoet, ga je niet vragen of hij/zij schulden heeft....tenminste, ik deed het niet i.i.g.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:00 schreef Jill85 het volgende:
Mag ik je het volgende advies geven voor de toekomst, want het is voor nu toch al te laat:
laat je NOOIT, maar dan ook echt NOOIT gebruiken om geldzaken VAN ANDEREN te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |