abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21287196
oke, voor de diegene die dit topic nog niet hebben gevolgd even een kleine samenvatting:

dit topic gaat over mensen die op een bepaalde leeftijd nog steeds geen vriendin hebben, en veel al nul ervaring met vrouwen. de mensen in dit topic zien dit als een probleem, dus kom aub niet meer met opmerkingen als "het komt wel". als iedereen om je heen een vriendin heeft, en jij niet, is er wel degelijk een probleem waar aan gewerkt moet worden

ik denk dat we inmiddels wel genoeg over hebben gesproken wat het probleem is waardoor we nog geen relatie hebben / kunnen krijgen. in het vorige topic zijn we er globaal achter gekomen dat dit komt door:

- onvoldoende zelfvertrouwen
- te weinig sociale contacten
- angst

ik wil dit topic even een iets andere wending geven. oke, we weten het probleem. maar schiieten we helaas iet zoveel mee op als we niks doen om het probleem op te lossen. ik wil dat we in deze thread gaan spreken over de dingen die we irl gaan doen, om ons probleem op te lossen. achter de computer zitten heeft een groot gedeelte van ons volgens mij al jaren gedaan, maar daar schiet je dus niets mee op.

tot slot nog even een opmerking naar x-river toe: je hebt helamaal gelijk als je zegt "er wordt onvoldoende gedaan om het probleem op te lossen". verder vindt ik dat je heel nuttige bijdragen hebt geleverd.

dus mensen, laten we eens doelstellingen gaan stellen wat we gaan doen aan onze problemen.
we weten nu wat onze problemen zijn, maar we zullen dingen moeten doen om het op te lossen

laat maar horen.
pi_21287450
masturberen
pi_21287570
ik lees hier en daar wel eens over cursussen van hoe je contacten moet maken of hoe je voor je zelf moet opkomen. ik bedoel geen "masterflirt-achtige cursussen".

daar zitten ook veel meiden / jongens die hetzelfde probleem hebben als de meeste van ons. moelijk contacten maken.

lijkt mij best wel eens leuk om zo'n cursus te volgen. misschien dat ik dat eens ga doen.
pi_21287590
maar er is idd een verschil tussen 0 ervaring, of toch al aardig wat ervaring maar net niet ontmaagd zijn.
ik ben 19 jaar en heb wel vriendin gehad, en ook genoeg intiem contact, maar eigelijk op 1 cm na letterlijk niet ontmaagd dan ben je wel al 'oud en nog maagd' , en dan lijkt het ook nog zo groen, terwijl het eigelijk niet eens zo is.
pi_21287599
niet achter je pc zitten?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_21287675
ga vanavond uit...
after turn the volume up, it's my beat !
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:02:45 #7
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_21287731
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 18:36 schreef someone324 het volgende:
oke, voor de diegene die dit topic nog niet hebben gevolgd even een kleine samenvatting:

dit topic gaat over mensen die op een bepaalde leeftijd nog steeds geen vriendin hebben, en veel al nul ervaring met vrouwen. de mensen in dit topic zien dit als een probleem, dus kom aub niet meer met opmerkingen als "het komt wel". als iedereen om je heen een vriendin heeft, en jij niet, is er wel degelijk een probleem waar aan gewerkt moet worden

ik denk dat we inmiddels wel genoeg over hebben gesproken wat het probleem is waardoor we nog geen relatie hebben / kunnen krijgen. in het vorige topic zijn we er globaal achter gekomen dat dit komt door:

- onvoldoende zelfvertrouwen
- te weinig sociale contacten
- angst

ik wil dit topic even een iets andere wending geven. oke, we weten het probleem. maar schiieten we helaas iet zoveel mee op als we niks doen om het probleem op te lossen. ik wil dat we in deze thread gaan spreken over de dingen die we irl gaan doen, om ons probleem op te lossen. achter de computer zitten heeft een groot gedeelte van ons volgens mij al jaren gedaan, maar daar schiet je dus niets mee op.

tot slot nog even een opmerking naar x-river toe: je hebt helamaal gelijk als je zegt "er wordt onvoldoende gedaan om het probleem op te lossen". verder vindt ik dat je heel nuttige bijdragen hebt geleverd.

dus mensen, laten we eens doelstellingen gaan stellen wat we gaan doen aan onze problemen.
we weten nu wat onze problemen zijn, maar we zullen dingen moeten doen om het op te lossen

laat maar horen.
tja, ik denk eerlijk gezegd niet dat iedereen hetzelfde probleem heeft ookal is de uitkomst hetzelfde.
maar als je sowieso geen contact met vrouwen hebt, of daar bang voor bent (/ongemakkelijk bij voelt, verlegen) begin eens rustig aan. ga eens op vistie bij je nicht ofzo, klets daar eens wat mee. of op werk.school, maar eens een praatje met een collega/klasgenoot. ookal is ze 10 jaar ouder en getrouwd. het is een vrouw, en als je daar leuk mee kunt praten, en je merkt dat de ander het ook gezellig vind als je met haar praat dan werkt dat erg goed voor je zelfvertrouwen!!!!
het zal je maagd-zijn-probleem niet 123 oplossen. maar het is een goed begin om jezelf wat meer zelfvertrouwen te geven, en om vrouwen te leren kennen, en ook weten hoe daar mee om te gaan!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_21287834
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:00 schreef vogeltje het volgende:
ga vanavond uit...
in de vorige topic is juist naar voren gekomen dat daar het probleem nog wel eens zou kunnen zitten. in mijn geval bijvoorbeeld: ik heb wel een paar vrienden, maar die brengen het weekend liever door met hun vriendin, en houden al helemaal niet van uitgaan. nu ben ik zelf ook niet echt een feestbeest en uitgaanstype. vorig jaar ben ik een aantal weken wel alleen gaan stappen, maar toch voelde ik me niet op mijn gemak, juist omdat in een disco staan niet echt iets voor mij is.

misschien moeten we anders gewoon eens een fok! meet voor dit thema organiseren
pi_21287878
"te weinig sociale contacten" beetje sarcatich maar hoe zou je dat nu kunnen oplossen?? er zijn toch mogelijkheden zat om die te vinden. verbreed je kader zou ik zeggen. plan je agenda zo vol mogelijk

ga bij een sportclub, doe aan internetdating enz enz en ben je daar een beetje angstig voor , probeer het dan te zien als gezonde spanning.
"this is my life, i never shut it down for 5 seconds"
pi_21287882
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:02 schreef automatic_rock het volgende:

[..]

tja, ik denk eerlijk gezegd niet dat iedereen hetzelfde probleem heeft ookal is de uitkomst hetzelfde.
maar als je sowieso geen contact met vrouwen hebt, of daar bang voor bent (/ongemakkelijk bij voelt, verlegen) begin eens rustig aan. ga eens op vistie bij je nicht ofzo, klets daar eens wat mee. of op werk.school, maar eens een praatje met een collega/klasgenoot. ookal is ze 10 jaar ouder en getrouwd. het is een vrouw, en als je daar leuk mee kunt praten, en je merkt dat de ander het ook gezellig vind als je met haar praat dan werkt dat erg goed voor je zelfvertrouwen!!!!
het zal je maagd-zijn-probleem niet 123 oplossen. maar het is een goed begin om jezelf wat meer zelfvertrouwen te geven, en om vrouwen te leren kennen, en ook weten hoe daar mee om te gaan!!
ik heb dus geen probleem met het praten met collega, familie, vrouwen die ik ken, not at all.

ik durf geen contact te leggen met vrouwen die ik niet ken. en ik durf geen move te maken

ik kan met sommige vrouwen van mijn leeftijd echt goed praten, maar ja. ik ben er zo een die ze wel aardig vinden maar meer ook niet
pi_21287919
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:07 schreef damart het volgende:

[..]
misschien moeten we anders gewoon eens een fok! meet voor dit thema organiseren
uitgaan is wel leuk, maar niet alleen. goed idee dus!
pi_21287930
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:00 schreef vogeltje het volgende:
ga vanavond uit...
alleen? sorry, maar dan voel ik me nogal ongemakkelijk
pi_21287990
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:09 schreef diggers het volgende:
"te weinig sociale contacten" beetje sarcatich maar hoe zou je dat nu kunnen oplossen?? er zijn toch mogelijkheden zat om die te vinden. verbreed je kader zou ik zeggen. plan je agenda zo vol mogelijk

ga bij een sportclub, doe aan internetdating enz enz en ben je daar een beetje angstig voor , probeer het dan te zien als gezonde spanning.
internet dating vind niet echt een optie, het is juist de bedoeling dat ik een weg kom achter die computer.

me agenda zo vol mogelijk plannen, dat heeft op dit moment niet veel zin omdat ik
a. niet veel te doen heb
b. wat ik te doen heb niet echt sociale bezigheden zijn

sportclub. goed idee. heb je ingeschreven voor fitness, gaat september beginnen. het is niet echt een sociale sport, maar ja, je kan er mensen ontmoeten misschien. heb je meer suggesties voor sport?
  Moderator zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:17:10 #14
42184 crew  DaMart
pi_21288031
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:10 schreef someone324 het volgende:

[..]

uitgaan is wel leuk, maar niet alleen. goed idee dus!
alleen niet vanavond... want ik ga zo met de familie uit eten (uiteraard even kijken of er in het restaurant nog leuke dames zijn om oogcontact mee te leggen dan )
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:22:36 #15
23401 filth
ik ben een meisje....
pi_21288139
hoi!

ik was eerder ook zo,... te verlegen om contacten te leggen, ik voelde me nergens bij passen, was onzeker over mezelf enz, enz..
ik heb er wel hulp bij moeten hebben om gewoon opener te zijn tegen andere mensen, en niet alleen de mensen uit mijn omgeving.
inmiddels heb ik nu 11 maanden een relatie en was dus 22 toen ik ontmaagd werd... en zelfs met iemand gezoend heb.
ik zal niet zoals velen zeggen 'het komt wel"want dat gebeurt niet als je niets aan jezelf veranderd..
ik weet ook dat het absoluut geen makkelijke taak is om contact te leggen met mensen die je niet kent, maar het is wel de enige manier om te komen waar je heen wilt..
en onthoud dat er maar weinig mensen zijn die geen afwijzing gehad hebben, het hoort er blijkbaar gewoon bij/..

ik wens jullie iig veel sterkte en hoop dat jullie die kracht in jullie vinden om sterker in je schoenen staan en die uitdaging aan durven!
welcome back... gods of metal... Metallica 4 life....
pi_21288203
goh,wat herkenbaar dat verhaal van ts.
het enige verschil is dat ik wel uitga in mijn uppie en dat ik 28 ben.
met vrouwen praten die ik niet ken is een onmogelijke opgave,maar dat is alleen in de kroeg.
met winkelpersoneel heb ik dat probleem niet,omdat je dan natuurlijk een goede reden hebt om wat tegen haar te zeggen.

ik denk dat het vooral een combinatie van dingen is:ik ben niet op alle vlakken zeker van mij zelf.
mijn karakter daar zit ik niet zo over in maar ik ben niet de knapste.
als mensen mij voor het eerst zie kom ik een beetje sukkelig over en omdat de eerste indruk het langst blijft hangen.............
daarbij ben ik ook wel verlegen en dat bevordert dat soort dingen ook niet echt.

dat laatste daar ga ik binnenkort wat aan doen en ik hoop dat als die verlegenheid weg is,ik wat meer zekerheid uitstraal.
we'll see
pi_21288221
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef someone324 het volgende:

[..]

internet dating vind niet echt een optie, het is juist de bedoeling dat ik een weg kom achter die computer.

me agenda zo vol mogelijk plannen, dat heeft op dit moment niet veel zin omdat ik
a. niet veel te doen heb
b. wat ik te doen heb niet echt sociale bezigheden zijn

sportclub. goed idee. heb je ingeschreven voor fitness, gaat september beginnen. het is niet echt een sociale sport, maar ja, je kan er mensen ontmoeten misschien. heb je meer suggesties voor sport?
nou niet direct voor sport (smaken verschillen). ander idee dan maar. wat dacht je van vrijwillegerswerk? bijvoorbeeld om als leiding mee te gaan op kamp. beetje zoeken op internet en voila ! met betrekking op zoeken van sociale contacten lijkt me dit een hele goede zet.
"this is my life, i never shut it down for 5 seconds"
pi_21288482
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef realzeus het volgende:
mijn karakter daar zit ik niet zo over in maar ik ben niet de knapste.
als mensen mij voor het eerst zie kom ik een beetje sukkelig over en omdat de eerste indruk het langst blijft hangen.............

dat laatste daar ga ik binnenkort wat aan doen en ik hoop dat als die verlegenheid weg is,ik wat meer zekerheid uitstraal.
het niet knap zijn is geen enkel probleem. heb je weleens door amsterdam gelopen. heb gezien wat een lelijke apen daar lopen? maar die hebben wel vaak een heel knap vrouwtje. geen zorgen op dat punt dus.

leuk, maar dat zei ik 2 jaar geleden ook tegen mezelf,dat ik er wat aan ging doen maar dat werkt dus niet. we zullen zoals ik in mijn openingspost al aangaf doelstellingen moeten stellen. wat ga je er aan doen. en wanneer we dat doen. en daar moet je je ook aan houden, anders is het een verloren zaak.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:51:22 #19
30307 Disher
Sors Salutis
pi_21288692
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef someone324 het volgende:

heb je meer suggesties voor sport?
steps, of tea bo, zitte alleen maar vrouwen op
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_21288994
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef realzeus het volgende:
we'll see
wat ga je doen?
pi_21289192
je vertelde dat je al iemand leuk vind.

oplossing? op de valreep...

mwa nee he. de enige oplossing blijft toch egt jezelf net zolang aan te sporen tot je in actie komt. maak die move! desnoods maak je jezelf eerst helemaal gek
pi_21290288
ik herken het probleem ook, ik kan goede gesprekken voeren met vrouwen maar verder dan dat komt het niet. ik ben ook te verlegen om een echte move te maken. zelfs als een vrouw ene vrij duidelijke hint geeft me leuk te vindne blijft het een probleem
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 21:29:35 #23
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_21291202
het punt is andere doelen te vinden in het leven dan een relatie krijgen...ik weet nl dondersgoed dat dat niet de oplossing zal zijn

je moet gewoon doelen vinden in je leven om je voor in te zetten, en als het dan lukt, groeit je zelfvertrouwen
alleen ben ik gewoon te lui om mn doelen na te streven...daarvoor zit ik te lang al achter de pc, en dat maakt steeds luier...........

hopelijk krijg ik weer motivatie als ik weer eens ga studeren en op mezelf woon, dan moet ik wel de deur uit af en toe

doelen waar ik me al jaren voorneem eens na te gaan streven zijn: veel reizen, veel landen bezoeken, muziek maken/instrument spelen, schrijven, lezen, filmen/videobewerking, fotobewerking, websites bouwen

die laatste 2 doe ik dan wel wat aan omdat dat lekker makkelijk achter de computer kan, maar de rest begin ik gewoon niet aan, vanwege vooral luiheid denk ik

maar zo moet ieder voor zich doelen opstellen, of het nu fitness is of een muziekinstrument bespelen, uiteindelijk kun je trots zijn op het resultaat en dat geeft zelfvertrouwen
en dan gaat de regel van 'die relatie komt vanzelf wel' wel op..........dan pas!
pi_21291263
de doelen die je stelt heb ik allemaal aan gedaan/bereikt, ik heb gestudeerd, ik speel een instrument, ik lees, ik bouw websites; ik kom vaak genoeg buiten de deur, dat is het niet, het is meer dat ik niet the next step bereik
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21291863
quote:
21 jaar, nog geen relatie gehad en maagd
ik haal ut wel in, heb ook nog geen "echte" vriendin gehad.
mjah via inet schiet je ook niet veel mee op.

als ik uitga en ik kijk om me heen, dan heb ik ook zoiets van, wil ik wel een vriendin.
dr hoeft maar een maandje voorbij te gaan of je word al weer platgegooid met verhalen over vreemdgaan en al die kutzooi. (heb ut niet alleen over vrouwelijk geslacht, ik weet dondersgoed dat wij net zo erg kunnen zijn)
ik moet niet iedereen door 1 kam scheren maarjah, als ik zo rondloop kan ik er niets aan doen en doe ik het toch....

via inet heb ik zelfde ervaringen gehad btw, of ze naaien je gewoon door nix te zegge of ze maken ut uit voor een andere.

ben 18 trouwens. nog geen 21 dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')