abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_21305751
Slim uitgespeelde overwinning, niet mooi, wel effectief.
pi_21305756
Kom op SCH, als Van Moorsel niet was gevallen was zij met d'r ogen dicht Olympisch Kampioene geweest en Melchers met 3 vingers in d'r neus derde. Niemand had het dan over Chantal Beltman gehad.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21305780
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:40 schreef DeeBee het volgende:

[..]

nou owkee, dat is dan misschien een beetje overdreven omdat ze wel zelf demarreerde, maar nadat die Duitse bij d'r kwam heeft ze alleen maar meegereden en 1 keer laf gedemarreerd en op basis daarvan vond ik het niet echt verdiend dat ze won. En natuurlijk weet ik ook wel dat niet degene die het meeste werkt/hardste rijd/het het meeste verdiend altijd wint, maar dat is dan wel een beetje een teleurstelling Zie het verschil met gister, die overwinning van Bettini viel helemaal niks op af te dingen en tsja, die heeft voor mij dan toch een betere uitstraling dan deze
ooit wat van tactiek gesnopen? Bettini is normal ook sneller dan Paulinho dus die had weinig te vrezen.

Nu is het andersom want die duitse is normaal sneller dan Carrigan.

Dus nogmaals goed gespeeld.
  zondag 15 augustus 2004 @ 17:42:40 #229
56951 Najra
---------------
pi_21305786
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:38 schreef Bartoli het volgende:

En Tinus had het heus nooit zomaar gewonnen en Melchers had het zeker verdiend.
Nee dat zeg ik ook niet, maar ik weet wel zeker dat ze iig aan het eind nog kansen zou hebben.

Melchers verprutst het compleet zelf. Wachten, wachten nog eens wachten en dan het hek in rijden. Wat een tuthola.

Dat ze de sprint om brons dan ook nog verprutst zullen we dan maar even op teleurstelling gooien.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_21305792
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:40 schreef Bartoli het volgende:

[..]

precies en normaal is arndt sneller dan Carrigan. Maar goed nogmaals tactisch goed gespeeld van de australische.
dat dacht ik ook ja. Maar waarom spreken jullie in meervoud er is maar een post geplaatst waar werd gesproken over een gestolen overwinning.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21305793
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op SCH, als Van Moorsel niet was gevallen was zij met d'r ogen dicht Olympisch Kampioene geweest en Melchers met 3 vingers in d'r neus derde. Niemand had het dan over Chantal Beltman gehad.
Dat is nog maar de vraaag. En bovendien is die trut wel gevallen.

Ze verdiende het niet door de manier waarop ze zich opstelde.

Ik hoop dat ze echt wat gebroken heeft.
pi_21305799
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op SCH, als Van Moorsel niet was gevallen was zij met d'r ogen dicht Olympisch Kampioene geweest en Melchers met 3 vingers in d'r neus derde. Niemand had het dan over Chantal Beltman gehad.
Van Moorsel had dat nooit gewonnen. Aangezien Tinus duidelijk voor Melchers aan het werken was. Anders kijk je niet zo opvallend vaak veel achterom.
pi_21305806
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:41 schreef Bayer het volgende:
Slim uitgespeelde overwinning, niet mooi, wel effectief.
Het Ajax-topic is verderop hoor
pi_21305813
Dat heeft ze niet.
Het is niet meer dan logisch dat de regerend Olympisch Kampioene en de torenhoge favoriete het team samensteld. Dan maar zonder Beltman.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21305816
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:42 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

dat dacht ik ook ja. Maar waarom spreken jullie in meervoud er is maar een post geplaatst waar werd gesproken over een gestolen overwinning.
omdat er vast meerdere zijn die ook zo denken dat het gestolen is.
  zondag 15 augustus 2004 @ 17:44:38 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_21305826
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraaag. En bovendien is die trut wel gevallen.

Ze verdiende het niet door de manier waarop ze zich opstelde.

Ik hoop dat ze echt wat gebroken heeft.
en
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 15 augustus 2004 @ 17:45:00 #237
56951 Najra
---------------
pi_21305835
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraaag. En bovendien is die trut wel gevallen.

Ze verdiende het niet door de manier waarop ze zich opstelde.

Ik hoop dat ze echt wat gebroken heeft.
Ze stelde zich dominant op ja. IK was daar eigenlijk best wel trots op.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_21305841
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:43 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Van Moorsel had dat nooit gewonnen. Aangezien Tinus duidelijk voor Melchers aan het werken was. Anders kijk je niet zo opvallend vaak veel achterom.
Tja, hoewel nu een als-als verhaal denk ik toch dat niemand haar had kunnen bijhouden op die laatste klim. Dan was ze weg geweest en nooit meer terug gezien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21305846
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:44 schreef Bartoli het volgende:

[..]

omdat er vast meerdere zijn die ook zo denken dat het gestolen is.
Dat is in dit geval een foutieve generalisatie. Tenzij je de lurkers erbij betrekt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21305848
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze echt wat gebroken heeft.
Halve gare...
pi_21305851
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat heeft ze niet.
Het is niet meer dan logisch dat de regerend Olympisch Kampioene en de torenhoge favoriete het team samensteld. Dan maar zonder Beltman.
Schei toch uit, trap toch niet in dat egocentrische gezeik.

Als ze zo goed is, dan heeft ze dat nite nodig. Bovendien lag die andere muts er ook al uit en had Beltman ook met haar samengewerkt.

Ze heeft zich gewoon enorm onsportief opgesteld en tja, God, jeweetwel, die straft meteen
pi_21305869
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:43 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Van Moorsel had dat nooit gewonnen. Aangezien Tinus duidelijk voor Melchers aan het werken was. Anders kijk je niet zo opvallend vaak veel achterom.
Ja, dat was inderdaad wel duidelijk en dat had ik ook wel verwacht (ook gezien het aandeel van Melchers in de overwinning van Leontien in Sydney). Maar ja, ik betwijfel of Melchers toch had kunnen winnen, ze had dan waarschijnlijk wel al haar energie voor de sprint kunnen sparen, maar die andere vrouwen waren toch ook erg snel.

Ach, we zullen het nooit weten en laten we het maar houden op een verrassende wedstrijd met een winnares die vooral slimmer (maar toch ook sneller) was dan de rest en een tevreden Duitse
Jack does it in real time...
  zondag 15 augustus 2004 @ 17:47:03 #243
56951 Najra
---------------
pi_21305884
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Schei toch uit, trap toch niet in dat egocentrische gezeik.

Als ze zo goed is, dan heeft ze dat nite nodig. Bovendien lag die andere muts er ook al uit en had Beltman ook met haar samengewerkt.

Ze heeft zich gewoon enorm onsportief opgesteld en tja, God, jeweetwel, die straft meteen
Tjonge jonge, de wegrace is al gereden en nog zijn ze aan het kiften om de eerdere soap.

Grow up en krijg wat fatsoen.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_21305893
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:45 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat is in dit geval een foutieve generalisatie. Tenzij je de lurkers erbij betrekt.
ja die betrek ik er ook bij
  zondag 15 augustus 2004 @ 17:48:21 #245
56951 Najra
---------------
pi_21305913
Maar goed het was wel prachtige sport waarbij de nederlanders weer voor een mooi drama zorgde

Nou, hopelijk is Inge wel bij de les zo dadelijk.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_21305928
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:43 schreef Bartoli het volgende:
Van Moorsel had dat nooit gewonnen. Aangezien Tinus duidelijk voor Melchers aan het werken was. Anders kijk je niet zo opvallend vaak veel achterom.
Ze was zowel voor haar eigen als voor melchers aan het rijden. Dat is nu eenmaal haar stijl van koersen. Als Van Moorsel niet was gevallen was het gewoon een totaal andere koers geworden. Dan was die Carigan niet zomaar weggereden. Want alle andere rensters letten maar op 1 persoon en dat was Van Moorsel. Dat zag je overduidelijk (iedereen liet haar de koers maken).
pi_21305929
Ik ben blij dat die wegwedstrijden voorbij zijn

Nu bgeint het echte olympische wielrennen
pi_21305931
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Schei toch uit, trap toch niet in dat egocentrische gezeik.

Als ze zo goed is, dan heeft ze dat nite nodig. Bovendien lag die andere muts er ook al uit en had Beltman ook met haar samengewerkt.

Ze heeft zich gewoon enorm onsportief opgesteld en tja, God, jeweetwel, die straft meteen
Waarom is dat egocentrisch? Als zij denkt zo te kunnen winnen is dat haar goed recht, omdat ze als ze niet valt dan ook gewoon wint. Egocentrisch is dat dus niet, als er maar een Nederlandse vrouw wint en zij is dan de kopvrouwe...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21305933
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:46 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ja, dat was inderdaad wel duidelijk en dat had ik ook wel verwacht (ook gezien het aandeel van Melchers in de overwinning van Leontien in Sydney). Maar ja, ik betwijfel of Melchers toch had kunnen winnen, ze had dan waarschijnlijk wel al haar energie voor de sprint kunnen sparen, maar die andere vrouwen waren toch ook erg snel.

Ach, we zullen het nooit weten en laten we het maar houden op een verrassende wedstrijd met een winnares die vooral slimmer (maar toch ook sneller) was dan de rest en een tevreden Duitse
Zo kun je het idd het beste bekijken in deze.

En goh het is maar een Olympische Wedstrijd. Het wielrennen draaitom meer wedstrijden dan alleen de OS.

Er komt ook nog een WK in Verona.
pi_21305937
Tot 2 ronden voor het eind saaie wedstrijd daarna best wel leuk. Erg jammer van Leontien ik heb z'n id dat we de verwachte medailles van haar wel kunnen doorstrepen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')