abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21284438
Ik zie mijn vriendin sinds een maand weer ongeveer 3 keer per week. We begonnen met 3 keer per week(6 maand Terug). Toen na een maand wilde ze steeds vaker en werd het 6 keer per week. Maar ik werd er gek van dus heb het weer 3 keer per week gemaakt. Hoe vaak zien jullie je vriendin/vriend per week?? En voor de mensen die samenwonen hoe vaak zag je elkaar voordat jullie gingen samenwonen??.

Ik word al helemaal gek als het meer dan 3 keer per week word maar zij vind het wel oke. Wie heeft er nog meer last van

[ Bericht 6% gewijzigd door Alessandro op 14-08-2004 16:02:44 ]
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:05:56 #2
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_21284617
Elke dag
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:12:46 #3
56455 ProhibitArt
..sarà divertente vedrai..
pi_21284740
Een keer per week of twee weken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
...geen tijd, grote afstand *zucht*
pi_21284754
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:05 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Elke dag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ahh wat zielig voor je
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ben jij de baas of zij, ik vrees het ergste
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:19:22 #5
56455 ProhibitArt
..sarà divertente vedrai..
pi_21284855
Hij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
...ik ben een zij....t Is inderdaad fokking moeilijk, had nooit gedacht dat ik zo'n relatie zou volhouden. Ben zelf meer het zoetsappige, zwijmelende, ik-wil-je-altijd-zientypetje......
pi_21284951
Soms een periode elke week, soms maar één keer in de maand..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Opzich wel jammer dat t niet zo heel vaak kan, maar omdat t op een lekker rustig tempo gaat houden we t al wel 3 jaar vol op deze manier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(:
pi_21285043
Ik woon samen dus ik zie 'm elke dag. Voordat we samenwoonden zagen we elkaar 1 tot 3 keer per week. Hij wilde eigenlijk wel elke dag, geloof ik, maar een paar keer per week vond ik toch echt het maximum. Hij was iig altijd aan het vragen wanneer we weer af zouden spreken, en daar stond mijn hoofd dan nog helemaal niet naar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_21285548
Ik woon nu ongeveer anderhalf jaar samen, dus we zien elkaar elke dag.
Voordat we samenwoonden zagen we elkaar alleen in het weekend, mede omdat we een uur uit elkaar woonden.
Fake it till you make it...
pi_21285661
Te weinig, nu in de vakantie periode is het wat rommelig...maar toch wel 1x per week
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik denk dat ik vanaf de schoolperiode elk weekend bij haar ben/zij bij mij
pi_21286507
schoolperiode 4 of 5 x in de week soms wat minder ..en nu in de vakantie zowat elke dag , bevalt me goed
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_21286748
zo vaak mogelijk, maar aangezien hij vaak voor werk 7 uur sochtends al van huis moet en savonds na 11en dan pas thuis komt, kan et niet altijd..

soms een week lang elke dag, soms een week niet, soms drie keer op een dag alsie tussen de bedrijven door even tijd heeft voor een bakje koffie en een knuffel en in de buurt is.

we zijn wel al pretty serieus bezig met samenwonen eigenlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_21286866
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:10 schreef MarMar het volgende:
zo vaak mogelijk, maar aangezien hij vaak voor werk 7 uur sochtends al van huis moet en savonds na 11en dan pas thuis komt, kan et niet altijd..
huh

11 uur thuis, naar bed, 8 uur slapen, 7 uur op.

Als je gaat samenwonen komt ie thuis, gaat ie slapen, gaat ie weer naar het werk. Gezellige boel hoor !
pi_21286982
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:18 schreef giscard het volgende:

[..]

huh

11 uur thuis, naar bed, 8 uur slapen, 7 uur op.

Als je gaat samenwonen komt ie thuis, gaat ie slapen, gaat ie weer naar het werk. Gezellige boel hoor !
hij moet vaak "overwerken"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"schat, het wordt iets later!"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(:
pi_21287082
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:25 schreef nein het volgende:

[..]

hij moet vaak "overwerken"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"schat, het wordt iets later!"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
heh, well, als hij het trekt om naast mij nog een vrouw er op na te houden, heb ik respect voor de man *grijns grijns*

enne, das bij vlagen, ik zei net, de ene week zie ik em elke dag en soms een weekje niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

sjah, mannen met big money moeten soms wel veel werken enzo

ik klaag niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:36:18 #15
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_21287194
Zo`n topic had ik trouwens tijdje terug ook geopend: Hoevaak zie je je vriendje of vriendin per week/maand? ongeveer 3x per week schat ik zo, vind t heel goed zo, 4x of zelfs 5x per week zou ik denk ik nog fijner vinden, maar dit is al goed zo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ado is the pride of Holland!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:48:28 #16
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_21288634
Normaal gesproken als we naar school moeten enzo, alleen in het weekend (we wonen een uur rijden van elkaar vandaan). Ik ben dan heel t weekend bij hem of hij bij mij. Maar nu in de vakantie al 4 weken lang elke dag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_21293423
3x per week, en in de vakanties bijna iedere dag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_21297788
Elke dag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_21298216
Wanneer het uitkomt. Meestal in het weekend en door de weeks soms even snel. Als ik in Tilburg woon zal het wel meer worden..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mon 'en!
pi_21303530
ik zie mijn vriend nu hij vakantie heeft 4 a 5x per week..en anders proberen we elkaar 3x per week te zien.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_21318371
Ik zie mijn vriendin gemiddeld 4 a 5 maal p/w.
Always bloom twice...
  maandag 16 augustus 2004 @ 08:21:13 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21318426
elke dag, 365 dagen per jaar, en dat al 12 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_21318988
Ik zie mijn vriendin elke dag,..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_21963780
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend. Dat komt dan wel omdat we niet zo dichtbij elkaar wonen. Heel soms zien we elkaar door de weeks ook nog wel een keer, maar dat is haast nooit.
Het gaat prima zo, soms is t moeilijk als je elkaar heel erg mist.
Maar je hebt ieder toch ook nog je eigen leven en je moet niet totaal op elkaar gefocust zijn want dan heb je verder geen leven meer.
pi_21966462
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:55 schreef Alessandro het volgende:
Ik zie mijn vriendin sinds een maand weer ongeveer 3 keer per week. We begonnen met 3 keer per week(6 maand Terug). Toen na een maand wilde ze steeds vaker en werd het 6 keer per week. Maar ik werd er gek van dus heb het weer 3 keer per week gemaakt. Hoe vaak zien jullie je vriendin/vriend per week?? En voor de mensen die samenwonen hoe vaak zag je elkaar voordat jullie gingen samenwonen??.

Ik word al helemaal gek als het meer dan 3 keer per week word maar zij vind het wel oke. Wie heeft er nog meer last van
Hmmm......ik herken dit. Dat had ik met een ex. Moet zeggen dat ik niet vind dat het zeer positief is. Ik bedoel, als je het als niet meer dan drie dagen volhoudt, hoe gaat dat dan in de toekomst? Met mijn laatste ex was dat heel anders. We zagen elkaar het liefste elke dag en werden helemaal niet gek van elkaar. En ik denk dat het zo moet zijn, anders zou je toch ook nooit kunnen samenwonen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop