abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21284330
Om geen ouwe koeien topics uit de sloot te moeten halen open ik maar even een gloednieuw Hazes-topic!

Alles over de Amsterdamse volkszanger kan hier uiteraard besproken worden .

N.B.: Hazes-haters moeten dit maar snel weer wegklikken voordat ze hun gal komen spuwen .
pi_21284399
Uiteraard heb ik dit topic niet voor niks geopend. Ik ben al een tijdje bezig met het verzamelen van alle mp3's om de dubbel-cd '25 jaar Hazes' te vormen. Cd 1 heb ik bijna bij elkaar, maar de liedjes van cd 2 zijn blijkbaar erg sumier te vinden... iemand tips?

En dan heb ik als n00b nog een vraagje:
Zijn "De hoogste tijd" en "Het laatste rondje" soms één en hetzelfde liedje .
pi_21284622
Volgens mij wel ja. Tis de tekst
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:09:16 #4
90783 Sub_Rosa
Go with the flow
pi_21284674
quote:
N.B.: Hazes-haters moeten dit maar snel weer wegklikken voordat ze hun gal komen spuwen .
Hij hoort het toch niet...
'Iedereen is uniek, behalve ik'
-Herman Brusselmans-
pi_21284691
In de tekst wordt inderdaad regelmatig "tis tijd, de hoogste tijd" gezongen, maar op die titel vind ik ook erg veel mp3's. " 't Laatste rondje" wordt amper gevonden, maar volgens mij is dat de originele titel, niet?
  woensdag 22 september 2004 @ 22:08:29 #6
64949 Gappie
the one and only
pi_22139544
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:10 schreef Yeahinho het volgende:
In de tekst wordt inderdaad regelmatig "tis tijd, de hoogste tijd" gezongen, maar op die titel vind ik ook erg veel mp3's. " 't Laatste rondje" wordt amper gevonden, maar volgens mij is dat de originele titel, niet?
datis de originele titel.. heb je je cd nu wel?? ik ben zoon echte fan dus koop em orgineel :p maja.. woon ook 10 min bij em vandaan.. straks staat ie nog voor me deur haha
d(-_-)b
pi_22152429
Jij hebt wel gevoel voor het goeie tijdstip van topickicken Gappie .
pi_22152456
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:09 schreef Sub_Rosa het volgende:

[..]

Hij hoort het toch niet...
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_22152488
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:52 schreef Yeahinho het volgende:
Uiteraard heb ik dit topic niet voor niks geopend. Ik ben al een tijdje bezig met het verzamelen van alle mp3's om de dubbel-cd '25 jaar Hazes' te vormen. Cd 1 heb ik bijna bij elkaar, maar de liedjes van cd 2 zijn blijkbaar erg sumier te vinden... iemand tips?

En dan heb ik als n00b nog een vraagje:
Zijn "De hoogste tijd" en "Het laatste rondje" soms één en hetzelfde liedje .
Waarom koop je zoiets niet ? het is een geweldig mooie box
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_22152530
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:48 schreef Yeahinho het volgende:
Om geen ouwe koeien topics uit de sloot te moeten halen open ik maar even een gloednieuw Hazes-topic!
Anderen hadden inmiddels al alle Andre Hazes topics omhoog geschopt, dus die oude koeien waren al lang uit de sloot. Nu zitten we opgescheept met nog een overbodig topic.
Boo-fucking-hoo
pi_22152536
ik ga zn concerten zo erg m issen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_22152827
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef Afzeiker het volgende:

[..]

Anderen hadden inmiddels al alle Andre Hazes topics omhoog geschopt, dus die oude koeien waren al lang uit de sloot. Nu zitten we opgescheept met nog een overbodig topic.
Kijk jij aub effe wanneer dit topic aangemaakt is...... danku!
pi_22152897
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef Joene het volgende:
ik ga zn concerten zo erg m issen
Ik ben helaas nooit bij een concert geweest, maar was het na het zien van het concert in de Arena op tv zeker van plan. Nu is het echter te laat .
pi_22152990
he een andre topic
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_22153035
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:35 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik ben helaas nooit bij een concert geweest, maar was het na het zien van het concert in de Arena op tv zeker van plan. Nu is het echter te laat .
Zn arena concerten vallen in het niet bij de ahoy concerten!
en het olympisch stadion
pi_22153636
R.I.P. André. En voor al die kneusjes die populair komen doen en grappen proberen te maken: Het zal ooit als een boemerang op jullie terug slaan.

André Hazes
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22154012
Andre Hazes RIP

Ik word nu een beetje sentimenteel bij het luisteren naar "Kleine Jongen"
pi_22643809
Ik hoor nu de nummer 1 van Nederland op Radio 538, dus kon ik het niet laten om 't topic even te kicken .

"Want zij gelooooooft iiiin miiiiijjj...." André is ok!
pi_22646707
*ik heb toevallig vandaag 25 jaar hazes , een aantal keer gedraaid heeeeeeeeeeeeeeerlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')