Ach, veilig genoeg. De kans dat je memorystick en je harddisk tegelijk stuk gaan, lijkt mij nihil.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:55 schreef Dementor het volgende:
nou hartstikke veilig dat valt nog te betwijfelen.
Precies op het moment dat jij je memorystick in je PC hebt zitten? Jeetje, wat een pech, de kans daarop moet wel heel klein zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:57 schreef Dementor het volgende:
En poof daar heb je opeens blikseminslag
Niet perse dedicated koelers voor de HD's. wat dacht je van de luchtstroom in de pc door het standaardvertilatortje.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:54 schreef Tijn het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit een standaard PC tegengekomen die een extra koeler voor de harddisk(s) had. Alleen in zelfbouwbakken heb ik dat gezien.
zou je denkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:21 schreef F.U.B.A.R het volgende:
BHFH is een drama queen!
Ja Jezus, zo kun je alles wel koeling noemenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Niet perse dedicated koelers voor de HD's. wat dacht je van de luchtstroom in de pc door het standaardvertilatortje.....
even mierenneuken: ja dat is ook koelingquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja Jezus, zo kun je alles wel koeling noemenAlleen al het feit dat je je PC neerzet in een ruimte waar het kouder is dan de hitte die je machine genereert is dan al "koeling".
Mail die documenten naar je hotmail account (of straks Gmail, ofzo). Ben je van alles af.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk dat ik dan een tapestreamer erbij zet. Ik heb van iemand een softwarepakket van legato gekregen daarvoor.(de tapes kan ik dan in de kluis leggen) ..en dan samen met RAID1 , of5 .. maar help me uit dan, als bij raid 5 een hd crashed, heb ik dan al mn gegevens nog???? het gaat weliswaar om een paar word documenten die op een floppy passen, maar straks wordt het wellicht meer en dan ben ik voorbereid en heb ik alles meteen safe en hoef ik nooit bang te zijn voor een herinstallatie oid...
zeker niet omdat ik straks een server wil gaan draaien hier., waarop mensen van buiten kunnen inloggen.
Anders lees je even.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk dat ik dan een tapestreamer erbij zet. Ik heb van iemand een softwarepakket van legato gekregen daarvoor.(de tapes kan ik dan in de kluis leggen) ..en dan samen met RAID1 , of5 .. maar help me uit dan, als bij raid 5 een hd crashed, heb ik dan al mn gegevens nog???? het gaat weliswaar om een paar word documenten die op een floppy passen, maar straks wordt het wellicht meer en dan ben ik voorbereid en heb ik alles meteen safe en hoef ik nooit bang te zijn voor een herinstallatie oid...
zeker niet omdat ik straks een server wil gaan draaien hier., waarop mensen van buiten kunnen inloggen.
En nog RAID5-info van ome Tom.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:22 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Voor RAID5 heb je idd minstens 3 schijven nodig. Als een van de schijven crasht, kan het systeem herbouwd worden mbv de data op de rest van de schijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |